Ogólnie wydajnościowo w 2.5 jest nieźle, ale po wielu testach widzę, że w zasadzie dalej problem MSAA nie jest do końca rozwiązany. Najładniej 2.5 chodzi jak ma powyżej 100 klatek. O ile na Nevadzie to nie problem, to już na obecnym Kaukazie jest nieco z tym gorzej. Przy opcji windowed mode sim działa płynniej pod wzg. delikatnego microstuttera (przy full screen nie działa też G-sync jak ktoś ma), radzę zatem jechać nie na Full screen. Kilerem jest dalej połączenie MSAA w grze wraz z Deferred Shading. Najlepiej jeszcze wypada x2, ale też to około -10 do 15 fps, co jednak jest widoczne przy szybkich ruchach głową za pomocą Track IR. MSAA=off działa najlepiej, ale wtedy pojawia się już widoczny problem z wygładzaniem przy mojej rozdzielczości 2560x1440 pxt. Na blue forum ludzie piszą o włączeniu MFAA pod sterami karty graficznej (On). Nie wiem czy to coś daje, różnic jakoś nie widzę, ale jako, że nie wpływa to na FPS zostawiam On jak tu:

Na pewno największym problemem jest shimmering na drzewkach, tutaj drzewka na nowym Kaukazie są bardzo fajne, ale zbyt szczegółowe, co się objawia migotaniem (szkoda, że nie zrobili tak, że wyostrzają się dopiero jak jest się blisko, coś jak w iłku, to by rozwiązało problem). Normandii nie będę wspomniał bo tu jest prawie wszystko zwalone. Mienienie się drzewek można zlikwidować poniekąd MSAA=x2-x4 ale i tak nie jest idealnie, zawsze to występuje, nawet jak dałem opcję DSR i rozdzielczość 4K bez wygładzania. Podniesienie jednak MSAA więcej niż OFF to z kolei pojawienie się delikatnego stutter i spadek na klatkach. Na pewno działa za to SMAA i FXAA (np. z ReShade). Wydaje mi się, że najlepiej chodzi sam DCS przy MSAA=off i SMAA i FXAA na On, ale z ustawieniami dość agresywnymi + potem nakłądka na wyostrzenie tekstur. Z tym mienieniem się trzeba będzie się chyba przyzwyczaić.

Tu też przykłady z MSAA=off i SMAA i FXAA=On.

Tu ten agresywniejszy profil dla ReShade, MSAA=off, ale przy tej rozdzielczości o jakiej piszę (lub wyższej):
https://www.sendspace.com/file/nobhur (AmbientLight, LumaSharpen, FXAA, SMAA, Tonemap). Warto też przestawić ReShade w opcjach na Performance mode, 1-2 fps więcej ;>.