-AsPL-Pointer - masz rację. Dopiero po Twoim poście przypomniałem sobie, że do zadziałania swastyk potrzebne było jeszcze "coś". Zrobiłem małe śledztwo w plikach starego 4.312 i faktycznie - we wskazanej lokalizacji jest tam plik core_update02.SFS. Tyle, że jest to jego zmodowana wersja (prawdopodobnie podmienione krzyże na swastyki), bo jest też kopia oryginalnej wersji tego pliku, po przywróceniu której na ogonach są zamiast swastyk... krzyże. Niestety - w najnowszej wersji gry 4.50 Blitz nie ma pliku o nazwie core_update02.SFS, który można by było podmienić. Samo umieszczenie pliku w katalogu też nic nie da - nie jest on czytany przez grę (lista wczytywanych plików SFS jest zapisana w files.SFS, ale on jest zaszyfrowany).
Reasumując - kiedyś ekipa TF i moderzy to była jedna grupa, która ze sobą współpracowała. Nie wiązały ich też żadne obostrzenia prawne. Teraz TF jako prawowity spadkobierca praw do gry jest w zupełnie innej sytuacji prawnej i nie może się dzielić sposobem dekodowania pliku SFS z innymi celem modowania. Jedyna nadzieja, że sami wypuszczą coś w formie patcha, co pozwoli na wyświetlanie swastyk w grze. No chyba, że jak w przypadku starego iłka, ktoś to złamie i struktura plików gry stanie się otwarta dla wszystkich.