Autor Wątek: DCS: World 2.5 (wersja stabilna)  (Przeczytany 46544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #210 dnia: Kwietnia 25, 2018, 10:48:06 »
Możesz w opcjach gamma zmienić.

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #211 dnia: Kwietnia 25, 2018, 11:23:59 »
Niestety nie bardzo, samoloty nie mają jeszcze tekstur dopasowanych do nowego cieniowania. Oczywiście możesz wyłączyć different shadows i cieszyć się ilością klatek i czytelnymi zegarami, jednak stracisz wiele innych efektów które otaczają samolot. Trzeba czekać na nowe tekstury kokpitów. Ile czasu, kiedy, tego nikt nie wie :( .
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #212 dnia: Kwietnia 25, 2018, 16:02:02 »
Wychodzi dzisiaj patch 2.5.1 dla Open Bety.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3463558&postcount=8

Z ciekawszych rzeczy: jeśli ktoś latał bez Deffered Shading to nie bedzie już takiej możliwości.

Deferred Shading render locked in the game and can not be turned off. DCS ceased support of old graphic render without Deferred Shading.
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #213 dnia: Kwietnia 25, 2018, 16:11:40 »
No to trzeba jechać do domu i ściągać...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #214 dnia: Kwietnia 25, 2018, 17:14:33 »
Troszkę waży - u mnie 11GB  :roll:
F-16C Block50 driver...

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #215 dnia: Kwietnia 25, 2018, 17:48:56 »
Ło matko! Wymuszenie deferred shading pewnie rozpęta małą burzę. :evil:

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #216 dnia: Kwietnia 25, 2018, 18:36:42 »
Węszę tu zmowę z producentami kart graficznych :).

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #217 dnia: Kwietnia 25, 2018, 18:39:57 »
Ja bym napisał, że to zmowa z producentami kart oraz kopaczy walut.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2018, 18:48:04 wysłana przez KosiMazaki »

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #218 dnia: Kwietnia 25, 2018, 19:29:41 »
Wywalili ponadto możliwość ustawienia 8xMSAA. Jest max. x4.
Też macie taki dziwny kolorowy "patchwork" na samym końcu ładowania jakiejkolwiek misji ?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #219 dnia: Kwietnia 25, 2018, 19:37:20 »
A jak z wydajnością? Coś się zmieniło? No i memory leak usunięty, bo ten patch miał to rozwiązać?
Nie mam Open Beta i nie zamierzam instalować...

Ło matko! Wymuszenie deferred shading pewnie rozpęta małą burzę. :evil:

Ponoć da radę wyłączyć ręcznie https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3464047&postcount=2 .
Wyłączyli pewnie dlatego, że wiedzą, że nic nie wykombinują z jasnymi drzewami i gorszymi teksturami na OFF więc co by się ludzika nie zwalali o to, że bugi widzą. Teraz nie ma bugów :D.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2018, 19:45:46 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #220 dnia: Kwietnia 25, 2018, 19:59:29 »
Jak dla mnie, to moje spostrzeżenia są takie, że albo coś zrobili z teksturami kokpitów, albo tak jak bym miał wyłączony ten deferred shading. Jeszcze nie latałem, jednak zegary w kokpicie są lepiej widoczne.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #221 dnia: Kwietnia 25, 2018, 20:01:06 »
Jak dla mnie, to moje spostrzeżenia są takie, że albo coś zrobili z teksturami kokpitów, albo tak jak bym miał wyłączony ten deferred shading. Jeszcze nie latałem, jednak zegary w kokpicie są lepiej widoczne.

Może masz teraz wył. opcję Ilumination cokpit?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #222 dnia: Kwietnia 25, 2018, 20:02:43 »
Wcześniej też miałem.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #223 dnia: Kwietnia 25, 2018, 20:30:14 »
No i gazelle ze strzelcem minigun ..... niech no tylko strzelcy pokładowi będą multicrew to dopiero będzie zabawa.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #224 dnia: Kwietnia 25, 2018, 21:15:42 »
Jak dla mnie, to moje spostrzeżenia są takie, że albo coś zrobili z teksturami kokpitów, albo tak jak bym miał wyłączony ten deferred shading. Jeszcze nie latałem, jednak zegary w kokpicie są lepiej widoczne.
Rzeczywiście jest różnica - w cieniu jakby jaśniej i nie ma takiego HDRowego przejścia między światłem a cieniem.