Autor Wątek: DCS: World 2.5 (wersja stabilna)  (Przeczytany 46688 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #135 dnia: Kwietnia 05, 2018, 08:36:58 »
Szczerze... Chciałem jakoś zinterpretować ich tłumaczenie w sposób dla ED jakkolwiek korzystny. Tylko, że nie bardzo się da. Bo oto rysuje się przed nami obraz produktu, który ma wymagania:

- Minimalno-minimalne
- Zaawansowano-minimalne
- Minimalno-średnie
- Zaawansowano-średnie
- Minimalno-zaawansowane
- Zawansowano-zaawansowane
- Minimalny mega wypas (VR)
- Super mega wypas (VR)

To zdaje się jest ewenement na skalę branży gier komputerowych w ogóle, nie tylko symulacji.

Tego typu zmiana jest "niezręczna" biorąc pod uwagę fakt, że memory leak nadal nie jest załatany i w świetle tego wygląda to jak machloja. Wymagania sprzętowe powinny (chyba?) uwzględniać wymagania w pełni działającego produktu, nie zbugowanego.

Tłumaczenie "Heavy Missions stipulation are just precautions." to gadka hinduskiego technika, który jak coś się posypie, to mówi, że to tak ma być, a tak w ogóle, to wiadomo, że trzeba mieć backaup. No ludzie... :|

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #136 dnia: Kwietnia 05, 2018, 10:17:18 »
Dość osobliwe, że "memory leak" wraca po jakiś 10 latach do tego tytułu. Pamiętam jak długo był obecny w FC i jak uprzykrzał życie serwerowi, tzn. powodował wyraźny spadek fpsów, po godzinie, dwóch stania i latania, aż do praktycznej niegrywalności. Nie będę dywagował dlaczego wrócił, bo pewnie samo ED nie za bardzo ogarnia temat. Tak czy inaczej trzeba z tym żyć, a 32GB RAMu poprawia sytuację. Przy 16 proponuję, o czym już kiedyś pisałem, wyłączyć wszystkie programy, szczególnie przeglądarkę, która przy kilku otwartych zakładkach jest w stanie połknąć 3-5GB, czyli 10-25%.  W każdym razie raczej trzeba się przyzwyczajać do sytuacji, że czasy "mam 6GB i śmiga :-))))" odchodzą do historii. Może i dobrze, zawsze zniesmaczonym pozostają TunderCosie.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #137 dnia: Kwietnia 05, 2018, 11:03:00 »
Jest jeszcze seria BoX, która śmiga nawet na niezbyt wypasionym sprzęcie.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #138 dnia: Kwietnia 05, 2018, 11:09:24 »
Ja mam 8 giga ramu. DCS śmiga wyśmienicie w OPSowych warunkach (4-10 graczy). Na bardziej zaludnione serwery jeszcze nie wchodziłem.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #139 dnia: Kwietnia 05, 2018, 14:26:29 »
Tia... A spróbuj wejść na np. taki 104-ty :). To dopiero jest zabawa. Przy wejściu jak i przy wyjściu.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #140 dnia: Kwietnia 05, 2018, 15:55:50 »
Barti: a jaką masz kartę graficzną?

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #141 dnia: Kwietnia 05, 2018, 19:11:34 »
Mam GTX 1070.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #142 dnia: Kwietnia 06, 2018, 10:29:51 »
Przy okazji: Na średnio utoczonym laptopie też pójdzie ładnie na wszystko w prawo, wiec chyba przyjazny silnik  DCS się okazuje.

Offline petros13

  • *
  • Zawsze jest dobrze, tak musi być.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #143 dnia: Kwietnia 06, 2018, 14:27:05 »
Dzień doberek.
Karta słaba to wiem, po całonocnym szukaniu rozwiązania (różne volty i revolty :evil:) zainstalowałem apiać 1.5.8.12823 i teraz śmiga b.problemu. Jak już pisałem wcześniej nie startował (błąd vcruntime140.dll, 2.2 OA działał) pomyślałem, że jak zrobię na nim aktualkę do 2.5 to ten błąd zniknie, źle myślałem - ale próba nie strzelba nie?
Karty "mizeroty" wcale nie ustawiałem, problemów z 2.2 nie miałem to i po kiego miałem coś ulepszać, jedynie procek OC 4.2 GHz.
Trzeba chiba będzie wrócić z 2.5 do 2.2 OA, ciekawe czy nadal ten błąd będzie występował?
Dzięki za zainteresność.
@Boski..., zainstalowałem wszystkie (1.5.8; 2.0.5-wyżej się już obecnie nie da oraz 2.5), każda "szajka" DCS wystartowała, jednak po zainstalowaniu Normandii obie "cwajki" w pysk mnie walnęły (1.5.8 śmiga), zaś klops z błędem vcruntime140.dll, można szału dostać :|
Odinstaluję tą "wMordonormandię", jak skrewi nadal to na sprzedaż wszystko wystawię i wsiądę do BMS- kocham go ;D
Piotr1szy Nerwowy.

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #144 dnia: Kwietnia 06, 2018, 20:03:26 »
Puścili wersję "release" oficjalnie :)
F-16C Block50 driver...

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #145 dnia: Kwietnia 06, 2018, 20:15:42 »
Nie pominąłeś jakiegoś waypointu?

Nie, nie pominąłem, a u Ciebie działa ta misja?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #146 dnia: Kwietnia 06, 2018, 20:25:05 »
Nie, nie pominąłem, a u Ciebie działa ta misja?

Nie mam zielonego pojęcia ale najczęstsze błędy w misjach wynikały z pominięcia waypointu.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #147 dnia: Kwietnia 06, 2018, 20:33:43 »
Puścili wersję "release" oficjalnie :)

No wreszcie. Kasuję stare obie 1.5 i 2 no i instaluję wszystko od nowa.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #148 dnia: Kwietnia 06, 2018, 21:09:38 »
W każdym razie raczej trzeba się przyzwyczajać do sytuacji, że czasy "mam 6GB i śmiga :-))))" odchodzą do historii. Może i dobrze, zawsze zniesmaczonym pozostają TunderCosie.

No więc cóż, to se ne vrati, a dokładniej czasy 8, a nawet 16 GB RAMu. Wszyscy chcieli lepszej grafiki, patrząc szyderczo na np. takiego BMS'a. Oto oficjalnie nadszedł czas na kolejny upgrade sprzętu dla miłośników symulatorów...


Oficjalne stanowisko ED:

Cytat: DCS World by Eagle Dynamics
Problemy z limitem pamięci

Cześć ludzie,

Ten post ma na celu wyjaśnienie kwestii, z którą spotkali się niektórzy przy 2.5, i wyjaśnienie, co się dzieje oraz podanie najlepszego sposobu na rozwiązanie problemu.

Po pierwsze, to NIE jest wyciek pamięci. Wyciek polegałby na tym, że użycie RAMu ciągle wzrasta w czasie gry, dopóki nie zostanie wykorzystana cała pamięć, a sim zawiesi się lub przestanie odpowiadać.

To, co się na prawdę dzieje, to to, że dzięki wersji 2.5 i wszystkim jej nowym funkcjom ludzie sięgają limitów pamięci RAM przy ładowaniu map. Czemu? Ponieważ 2.5 dodał większą liczbę obiektów, wliczając kolizyjne drzewa, nowe obiekty, więcej budynków i innych modeli, aby mapy wyglądały na bardziej żywe i szczegółowe. Uwzględnijcie bardziej szczegółowe tekstury i zwróćcie uwagę ile potrzeba na to pamięci RAM.

Obecnie ED testuje rozwiązanie, które w znacznym stopniu może pomóc. Początkowa wersja menadżera odciążania dynamicznych tekstur, która znacznie poprawi wydajność podczas intensywnych misji online, jest obecnie w fazie testów i powinna być dostępna dla użytkowników w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Przepraszamy za opóźnienie, ale z tym modułem powstał problem w ostatniej chwili.

Co możecie zrobić czekając? Ano można dostosować starsze misje z wersji 1.5, szczególnie w trybie dla wielu graczy, poprzez usunięcie niepotrzebnych jednostek. Projektowanie misji może na prawdę pomóc w zarządzaniu pamięcią RAM. Na razie będzie to raczej najlepszy sposób, by pomóc. Spójrzcie również na specyfikacje komputera. W żadnym razie ED nie wymaga od Was aktualizacji do 32 GB, ale jeśli korzystasz z 8 GB, być może będziesz musiał ewoluować wraz z czasem i zrozumieć, że jeśli ED oferuje coraz bardziej szczegółowe środowiska, wymagania również będą musiały ewoluować.

Mam nadzieję, że to wyjaśni nieco więcej co się dzieje, i że ED na prawdę pracuje nad tym, by doświadczenia z zabawy były najlepsze dla większości.

[LINK] źródło

Innymi słowy ładnie ubrany marketingowo w słowa "ą", "ę", itp. przekaz jest jasny, który można skrócić tak: "to nie wyciek pamięci, a nowe wymagania, które należy zaakceptować. Zobaczymy co da się zrobić jeszcze z optymalizacją, by odwlec fakt, że upgrade do minimum 32GB RAMu jest wymagany do czerpania pełni satysfakcji z wirtualnego latania w nowoczesnym symulatorze".
A ja dopiero wspiąłem się na poziom 24GB. Może czas najwyższy, by taki dziad jak ja wreszcie przesiadł się na szachy. Zmusza do tego tempo upgrade'ów, panujące ceny sprzętu i brak podwyżek płac dla takiego "idioty" zarabiającego sporo mniej niż 6 tys. PLN*. Taki mamy klimat... :(

* limit ustalony przez panią komisarz Bieńkowską
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2018, 21:22:31 wysłana przez Poko »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #149 dnia: Kwietnia 06, 2018, 23:48:24 »


Widzę, że z poprawnym działaniem MSAA się dalej nie uporano. Dalej to ma zbyt duży wpływ na fps. Z off=120-140 fps, z 2x=100-90, a powyżej to zjazd za każdym razem o 10 klatek.
Bez ReShade i FXAA się zatem dalej nie obejdzie (jak na powyższych szotach).

O co chodzi teraz z tą widzialnością? Budynki prawie aż po horyzont, a drzew brak (zanim znajdę może ktoś się podzieli):

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2018, 23:57:46 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl