Autor Wątek: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach  (Przeczytany 27961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« dnia: Lutego 13, 2018, 13:48:08 »
Cześć i czołem!

W związku z graficznym odnowieniem mapy Kaukazu przez ED, wróciłem do latania nisko i powoli. Krótka piłka - czy wśród społeczności znalazłyby się osoby chętne do polatania helikopterami przerobionych pod multi kampanii Ka-50/Mi-8? Jeśli tak, mogę przerobić kilka misji dla testu. Osoby chętne proszę o odpowiedź w tym temacie wraz z określeniem rodzaju preferowanego śmigłowca.

Salut,
Barti

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 13, 2018, 15:45:15 »
Moją odpowiedź już znasz, a śmigłowiec Ka-50.

« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 13, 2018, 15:55:16 »
Ja się piszę na Mi8 ale bez opcji lądowania. :)

« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 13, 2018, 17:55:27 »
Cześć Wam,

jestem jeszcze laikiem w lotach na KA-50 ale jek macie dużo cierpliwości i daru nauczania to bym chętnie dołączył.

Pozdrawiam

« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 13, 2018, 21:36:58 »
Hej, ja też jestem nowy, ale na Mi-8 bym chętnie polatał z kimś. Może być z lądowaniem ;). Nie wcześniej jednak jak w przyszłym miesiącu, bo jestem poza domem. Super, że ktoś pomyślał o poczciwych heli!

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2018, 23:09:07 wysłana przez =OPS=boski qrdl logos »
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 13, 2018, 23:01:48 »
Cześć Wam,

jestem jeszcze laikiem w lotach na KA-50 ale jek macie dużo cierpliwości i daru nauczania to bym chętnie dołączył.

Pozdrawiam

Cześć Sadow,