Autor Wątek: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia  (Przeczytany 11986 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #30 dnia: Października 09, 2018, 21:11:50 »
Pod naporem argumentów... kocur będzie musiał poczekać :D
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #31 dnia: Października 10, 2018, 19:02:23 »
+1

Poko

  • Gość
Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #32 dnia: Października 19, 2018, 07:27:01 »
Mavericki F i G (z sensorem IR) mają opóźnienia. Nie wypuszczą ich jednak w tym miesiącu. Jest za to szansa na laserową wersję E, ale trzeba będzie polegać na kolegach z A-10C, AV-8B lub JTAC, by podświetlili cel, ponieważ Hornet nie ma jeszcze przecież ATFLIRa.
Ale ekipa się nie leni, a ostro pracuje - nawet wiemy, że nad osiemnastką działa zespół czteroosobowy. Szacun za szczerość (bez sarkazmu).

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3661070&postcount=80

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #33 dnia: Października 19, 2018, 07:55:04 »
A radar, IFF, CBU-100 oraz ILS na zwykłe lotnisko nadal w du...e, jednego nie skończą ale biorą się za następne. Ja mam tycio inne zdanie, rozgrzebane , niedorobione...  :|
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2018, 08:57:55 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #34 dnia: Października 19, 2018, 08:01:05 »
Hornet nie ma "ILS na zwykłe lotnisko", przynajmniej amerykańskie nie mają.
Prace nad radarem masz opisane w tekście.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Poko

  • Gość
Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #35 dnia: Października 19, 2018, 08:39:45 »
(...) jednego nie skończą ale biorą się za następne. Ja mam tycio inne zdanie, rozgrzebane , niedorobione...  :|
Dlaczego? Napisał, że ma czterech ludzi, którzy pracują tylko nad Hornetem, ale przecież nie wszyscy kończą swój temat w tym samym tempie. Czasem jeden musi poczekać na drugiego ze swoim tematem, więc zabiera się za następny z listy. Pracuję z programistami i rozumiem opóźnienia w przygotowaniu niektórych stron, a co dopiero takie "czary". Ciągły crunching wykończa człowieka psychicznie i a propos wykruszyła się z załogi osoba, która zaczynała radar A-G.

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #36 dnia: Października 19, 2018, 09:39:57 »
Dzieki Some1 za uświadomienie, szczerze mówiąc nie pomyślałem, że może go nie mieć, bo to raczej standard w nowoczesnych samolotach.  :)

Poko - Dlaczego?
Mogę zrozumieć, że radar nie jest łatwy do odwzorowania, wykruszyła się osoba od A/G. Jednak radar A/A jest praktycznie do bani, tryb poziomy prawie nie działa a pionowy wcale. IFF nawet ten na HUD lubi zmieniać sobie decyzję swój-wróg, czasem i 3-4 razy w czasie zbliżania się do celu. Ostatnimi czasy nie zrobili z tym praktycznie nic. CBU-100 nadal ledwo działają, a to chyba nie jest aż takie straszne do poprawki.
Wybacz, ale trudno mi wzniecać się niby nowościami, jeśli to co już jest nie działa poprawnie i nie widać by coś z tym robili. A jeśli już wyjdzie coś nowego, to też pewnie będzie takie nie do końca.
Może trzeszczę  i marudzę, ale uważam, że nim zacznie się nastepne, powinno się skończyc poprzednie. Krok za krokiem, powoli ale konsekwentnie.  Jeśli są wolne moce przerobowe, powinny być skierowane na dokończenie tego co już jest. Wiem, że to beta i nie oczekuję cudów, ale tu zwyczajnie jest wiele rzeczy rozgrzebanych.
W obecnej sytuacji, takie wieści od Wags-a, następne z kolei a z których mało co wynika, to takie mydlenie oczu.
Oczekuję tylko tego, że jak coś już dodają, to powinno to działać, są problemy (wiadomo-beta), poprawiają i biorą się za następne. - czy to tak wiele?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #37 dnia: Października 19, 2018, 09:48:31 »
Już Padonis daj spokój, weź coś na wyluzowanie, bo znowu Ci się przełączyło. Strach do działu DCS-a wchodzić.
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2018, 09:58:04 wysłana przez KosiMazaki »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Poko

  • Gość
Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #38 dnia: Października 19, 2018, 09:55:16 »
Nie przeczytałeś Padonis co napisałem. Budując dom chciałbyś wstawiać okno zanim murarze zaczną stawiać ścianę? Co do IFF to nie zdziwiłbym się, gdyby tak działał w realu.

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #39 dnia: Października 19, 2018, 10:12:31 »
OK Poko, tylko oni postawili ściany, wstawili okna której jednak się nie otwierają (CBU-100). Nie przeczytałeś co ja napisałem.

Mazak spoko, jeszcze się nie przełączyło, tylko wyraziłem swoje zdanie, widać mam odmienne z Poko :) .

OK koniec, bo nie o to chodzi 8) .
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2018, 10:25:48 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 16, 2018, 22:51:48 »
Pytanko do tych co latają na tym cacku:
Co na chwilę obecną mogę nim trenować, być pewien że, zadziała to co powinno i jak powinno?

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 16, 2018, 23:49:56 »
Teoretycznie wszystko co jest zaimplementowane. Praktycznie to lądowania na lotniskowcu, nawigacja, podstawy obsługi radaru i uzbrojenia, walka powietrzna (najlepiej w sytuacjach 1v1 bo IFF często lubi zmieniać zdanie), tankowanie w powietrzu też do zrobienia. No i jak lubisz to loty w formacji też :).

Poko

  • Gość
Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 17, 2018, 07:29:49 »
No i jeszcze od jakiegoś czasu mamy "głupie bomby" i rakiety niekierowane, a w tę środę powinniśmy dostać LGB choć bez TGP jeszcze, więc zrzut tylko na cel podświetlany laserem przez JTACa lub kolegów na A-10C lub Harrierach.

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 22, 2020, 01:01:36 »
Hornet przetestowany, 2 dni latania za mną.

Tak z perspektywy człowieka przyzwyczajonego do F-16 blk 52+ CFT w BMS kilka różnic, czyli o czym należy pamiętać:
-Trochę to pali, wiadomo, 2 silniki, na wysokości >30k ft F-16 z CFT może latać całą wieczność, Hornet ma tyle samo wewnętrznego paliwa jak F-16 z CFT (jakieś 10k LBS), na >30k FT pali prawie 2 razy więcej (przy niższych wysokościach trzeba liczyć że o połowę więcej). Ma jednak chyba trochę większy stosunek mocy do oporu/masy na MIL. Miałem jedną sytuację z lądowaniem gdzie po złapaniu liny miałem 20lbs paliwa, silniki zdechły w niecałe pół minuty.
- Obsługa radaru w BVR wymaga częstego klikania w OSB, nie tak jak w F-16 gdzie można w ogóle nie odrywać rąk od HOTAS-a.
- Radar ma bardzo szeroki gimbal limit, można efektywnie stosować metodę zwaną cranking. Dobrze też łapie cele w walce manewrowej przy wykorzystaniu HMCS-a (ma chyba większy off boresight niż AIM-9M).
- Aby kierować głowicą mavericków trzeba mieć stale wciśnięty TDC, chyba że ustawi się opcję w menu DCS-a.
- Wingmen AI słabo sobie radzi z zarządzaniem paliwem (taka sytuacja, cały flight spadł >60 nm od lotniskowca, ja wracając miałem 1800 lbs po zaparkowaniu).
- 2 trafienia z AGM-84D nie są w stanie zatopić osy.
- Align INSa w trybie CV (na lotniskowcu) zajmuje tyle co nic, chyba mniej niż minutę.
- Dużo tych AMRAAM-ów można zabrać, weź to teraz wszystko wystrzelaj zanim oberwiesz albo skończy się paliwo :-P.
- Trafić do kosza jest dosyć łatwo jak cysterna leci prosto, gorzej jest się w nim utrzymać na dłużej. S-3 ma niezbyt długą rurkę.
- NWS HI i skręca lepiej niż mój rower obładowany elektroniką ;-).


Z takich braków na obecną chwilę to:
- Tryb AG dla radaru, ciężko się szuka chociażby celów nawodnych.
- Strona AZ/EL.
- Brak ECMa.
- Dla strony HSI nie działa zakładka SENSORS (trzeba korzystać ze strony SA).
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2020, 14:58:23 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: F/A-18C oraz Persian Gulf pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 22, 2020, 09:41:39 »
Kiepskie, a raczej symboliczne działanie AGM-84D jest od początku i nic z tym nie robią, podobnie jak z bombami kasetonowymi. Niestety te problemy są mało ważne na dzisiaj, choć pewnie ich poprawienie jest z tego wszystkiego najłatwiejsze.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)