Autor Wątek: MH-6 Little Bird mod  (Przeczytany 1274 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MH-6 Little Bird mod
« dnia: Maja 23, 2018, 19:14:22 »
Witam, ostatnio nie mam czasu latać, ale przeglądam forum, takie coś się pojawiło

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=209078

EDIT:

Features,


Custom cockpit, with clickable controls
Including Master Arm.


Five Liveries


Fully animated and armed.
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2018, 19:25:32 wysłana przez SamekB »

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 23, 2018, 19:20:25 »
Nice find! Biore i testuje.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 23, 2018, 19:22:21 »
Hahaha, właśnie tak pomyślałem, że Cygan i 7WEDS będą zainteresowani!

Napisz potem jak się prezentuje, jestem ciekaw Twojej opinii!

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 23, 2018, 20:03:08 »
Narazie nie widzę go w edytorze, podobnie jak Alphajet-a którego miałem wrzuconego ręcznie wczesniej.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 24, 2018, 10:13:48 »
Wszystko zapewne działa, z tym że zmienił się sposób instalcji wszelkich modów. DCS nie przepuszcza przez folder "Mods" niczego poza oficjalnymi modułami. Trzeba stworzyć gdzieś własny folder i połączyć za pomocą "mklink". Dokładny opis tutaj:
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3209766&postcount=10

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 24, 2018, 11:12:44 »
No to już trochę za skomplikowane dla mnie z tym podłączniem folderu.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 24, 2018, 11:17:12 »
Jutro będę w domu to przetestuje tego moda, i spróbuję w miarę zrozumiale opisać sposób instalacji.

Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 24, 2018, 15:49:12 »
Cała sprawa sprowadza się do wgrywania modów do 'Saved Games', a nie do katalogu gry.
To, czy używa się linków, to zupełnie inna sprawa. Można, ale nie jest to wymagane.

Przykładowa lokalizacja modu u mnie to:
C:\Users\slawek\Saved Games\DCS.openbeta\Mods\aircraft\MH-6 Little Bird

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 24, 2018, 19:31:15 »
Cała sprawa sprowadza się do wgrywania modów do 'Saved Games', a nie do katalogu gry.
To, czy używa się linków, to zupełnie inna sprawa. Można, ale nie jest to wymagane.

Przykładowa lokalizacja modu u mnie to:
C:\Users\slawek\Saved Games\DCS.openbeta\Mods\aircraft\MH-6 Little Bird
No to u mnie ten sposób nie działa.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 24, 2018, 20:24:12 »
No to u mnie ten sposób nie działa.
Hmm... Dziwne, u mnie działa (jedna z ulubionych odpowiedzi administratorów ;-)).

Celem ustalenia przyczyny dwa pomocnicze pytania:
1. Jaka jest u Ciebie zawartość katalogu 'Saved Games\DCS\Mods\aircraft\MH-6 Little Bird'? Czy znajduje się tam np. plik 'entry.lua'?
    Pytam, ponieważ paczka jest przygotowana ze strukturą katalogów pod JSGME.
2. Dograłeś wymagane katalogi od Ka-50 (Mods\aircraft\Ka-50):
- bin
- FM
- Cockpit\IndicationTextures
- Cockpit\Scripts
oraz nadpisałeś 'mainpanel_init.lua'?

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 24, 2018, 20:28:18 »
1. Tak
2. No nie, bo nigdzie nie znalazłem że trzeba tak zrobić. Czyli trzeba skopiowac wskazane pliki z Ka-50 do katalogu z MH-6?
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 24, 2018, 20:34:52 »
2. No nie, bo nigdzie nie znalazłem że trzeba tak zrobić. Czyli trzeba skopiowac wskazane pliki z Ka-50 do katalogu z MH-6?
Tak, trzeba skopiować katalogi od Kamov'a oraz nadpisać 'mainpanel_init.lua' (wgrać do katalogu 'Cockpit\Scripts').

Info jest w pierwszym poście wątku który podlinkował SamekB:
Cytuj
To make this work, you must copy the Bin and FM folders from the KA-50 into the Little Bird main folder.
Also, copy the IndicationTextures folder and the Scripts folder from the KA-50 cockpit folder into the Little Bird cockpit folder.
DO NOT copy the Textures or Shapes folders as these contain custom files needed for this mod to work as intended.
Finally, copy the mainpanel_init.lua file from the Little Bird main folder into the cockpit/Scripts folder.
Allow overwrite.


Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: MH-6 Little Bird mod
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 24, 2018, 20:47:37 »
Dzieki. Widzę że zmęczenie mnie dopada ostatnich dni i przegapiam oczywiste rzeczy.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3