Autor Wątek: Odp: DCS: World - Wspólne latanie online  (Przeczytany 2535 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« dnia: Czerwca 01, 2018, 13:17:51 »
Mam pytanie, czy fakt, że mam ustawioną widoczność, i wstępne wczytywanie terenu na maksa może powodować, że wywala mnie z multi? W poprzednich wersjach, tj. 1.5.8 i 2.2 tego nie było. Mam dosyć słaby procek (i5 2400), ale 32GB ram. Siedzę na netiowej wersji neostrady (0,8MB/sek) i pingi mam w okolicach 140msek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 01, 2018, 14:18:45 »
A co to znaczy "ustawioną widoczność i wstępne wczytywanie terenu na maksa". Trochę mało precyzyjnie. Net trochę słaby i zależy na jakie serwery wchodzisz. Jak na 104-ty to raczej bez szans.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 01, 2018, 14:20:03 »
Będa dziś chętni na loty?
Pewnie tak. Może jak Padiemu przejdzie trauma po lotach na F-18 to może postawi :).

Odp: Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 01, 2018, 14:34:12 »
Preload radius - 150000
Visibility range - extreme
W zasadzie wszystko mam pociągnięte na maksa, oprócz wygładzania krawędzi. A wchodzę na Aerobatics Online. Przed chwilą sprawdziłem, i ping plasował się w okolicach 270msek, za to był niezły tłumek, bo ok. 50 ludzi na 70 slotów. Na serwery bojowe nie zaglądam z uwagi na brak obycia i umiejętności ;). Pozostanę przy rozgrywce offline, bo faktycznie z moim netem szału nie będzie.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Odp: DCS: World - Wspólne latanie online
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 01, 2018, 14:42:18 »
Te ustawienia nie mają wpływu na to, czy cię wywala z serwera czy nie. To raczej problem słabego netu.