Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 62324 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #525 dnia: Stycznia 15, 2021, 19:01:05 »
Jestem zachwycony grą i pewnie w tym roku, może na gwiazdkę, sobie ją kupię. Wiem już, że będę zadowolony. Oczywiście kupię na PC.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #526 dnia: Stycznia 15, 2021, 19:25:50 »
Jestem zachwycony grą i pewnie w tym roku, może na gwiazdkę, sobie ją kupię. Wiem już, że będę zadowolony. Oczywiście kupię na PC.

 :061:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #527 dnia: Stycznia 15, 2021, 20:23:59 »
Jestem zachwycony grą i pewnie w tym roku, może na gwiazdkę, sobie ją kupię. Wiem już, że będę zadowolony. Oczywiście kupię na PC.

To jesteś zachwycony swoim wyobrażeniem o grze, a nie grą. Pomijając już to, że jak ją w końcu kupisz, to może być zupełnie inna niż to co jest teraz (taką mam nadzieję). ;)

Że Tobie chce się tyle tych materiałów wałkujących w kółko te bugi i glitche przyswajać... Masochizm w czystej postaci. No ale co kto lubi.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #528 dnia: Stycznia 15, 2021, 20:58:09 »
Zahartuję się przez to i udopornię, jak szczepionką... A na serio, owszem sporo gliczy, bugów itp. i o tym głownie się dyskutuje. Zaskakująco mało pytań jak w grze zrobić coś, jak spowodować, by coś działało. Przynajmniej podstawy działają spoko. Aha - i widziałem trochę let's play'ów, więc to coś więcej niż wyobrażenie gry. A że mam pamięć jętki, to nie boję się spojlerów...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #529 dnia: Stycznia 15, 2021, 23:22:48 »
Jest dużo o bugach, bo jest to produkt AAA, jest popularny a więc można na tym złapać parę groszy, lajków i subów na YT. W dodatku nakręcono ogromny hype.
A jak wiadomo, 80% opinii piszą niezadowoleni Klienci. ;)
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Offline ESP

  • *
  • Cloud Surfer
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #530 dnia: Stycznia 16, 2021, 03:07:55 »
A nie macie wrażenia że większość hejtu "anglojęzycznego" (który niestety podchwycili polscy jutjuberzy) może być podszyta konkurencją?
Owszem, gra miała na PC sporo błędów (ale nic poważnego), sporo rzeczy naprawiono, a hejt dalej leci aż miło.
Mam już przegrane pewnie grubo ponad 50 godzin i tylko z jakieś 25% progresu bo gram dla historii, świata i wszystkich smaczków, po prostu delektuję się nim niespiesznie.
Jest to jeden z nielicznych tytułów w którym planuję wyczyścić mapę (ostatnio tak mnie wkręcił Deus Ex:HR/MD). Z każdą godziną mam chęć na więcej (mimo że sporo misji pobocznych to zapchajdziury) a jak usłyszałem GLaDOS to mało co ze stołka nie spadłem :D
Mam po prostu wrażenie że stało się modne najeżdżanie na CP2077 i trochę chłopaków CDP:R mi szkoda.
AMD Ryzen9 5900X + beQuiet! ShadowRock3 // HyperX Fury 64GB 3200MHz // MSI MAG X570 Tomahawk // MSI RTX3080 OC 10GB // ASUS ROG SWIFT PG329Q // KIOXIA 2TB M.2 NVMe + Samsung 2TB SSD // beQuiet! PureBase500

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #531 dnia: Stycznia 16, 2021, 08:50:06 »
A nie macie wrażenia że większość hejtu "anglojęzycznego" (który niestety podchwycili polscy jutjuberzy) może być podszyta konkurencją? ...

Już o tym tutaj pisaliśmy tu, tak nawet nie konkurencja ale bardzo możliwe, że robią to instytucje finansowe grające na spadki kursu (np. fundusze z USA), wystarczy popatrzeć na oceny na Meta i porównać ilości tych ocen z innymi superprodukcjami np. CP2077 (PC) blisko 28.000 głosów, Assassins Creed Valhalla, który wyszedł miesiąc wcześniej 1.800 heheh. Ewidentnie świadczy to o nagonce i jakiejś też być może sztucznej obronie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #532 dnia: Stycznia 16, 2021, 11:42:08 »
Jakkolwiek by to nie było, będzie to jedna z pamiętnych gier. Dla wielu spokojnie się broni już teraz, a seria patch'y oraz te nadchodzące bezpłatne DLC mogą też wiele zmienić, i to tylko na plus.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #533 dnia: Stycznia 16, 2021, 11:57:32 »
Kolejna łatka już w przyszłym tygodniu dodajmy.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #534 dnia: Stycznia 22, 2021, 22:32:15 »
No i co z tą 1.1. Miała być w ciągu 10 dni i ... jutro będzie dziesiąty, więc na sam koniec. Nie mówię, że będę grał, ale będę zadowolony, że JEST :evil:.
Mój CP77 czeka jak smród opadnie zdaje się.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #535 dnia: Stycznia 22, 2021, 23:55:31 »
No jest przecież.  ;)

5.36 GB.

Cytuj
In this update we focused on various stability improvements, which you can find outlined in the patch notes below. We will continue this work in patch 1.2 and other upcoming updates. At the same time we will keep fixing the bugs you encounter and listening to your feedback on how to improve the overall game experience.

Stability
Various stability improvements including:
Memory usage improvements in various systems within the game: characters, interactions, navigation, in-game videos (news, tv, etc.), foliage, laser effects, minimap, devices, AI, street traffic, environmental damage system, GPU-related, and more.
Various crash fixes (related to, among others, loading saves, game opening/closing and Point of No Return).


Quests/Open World
Fixed an issue where calls from Delamain would end immediately and seem like they cannot be picked up in Epistrophy.
Fixed an issue where players would not receive calls from Delamain when approaching relevant vehicles in Epistrophy.
Fixed an issue where the objective could get stuck on "Answer the call from Mr. Hands" in M'ap Tann Pèlen.
Fixed an issue where Judy could teleport underground in Pyramid Song.
Fixed an issue where it would be impossible to talk to Zen Master in Poem of The Atoms.
Fixed an issue where Takemura wouldn't call in Down on the Street.
Fixed an issue where Jackie could disappear in The Pickup.
Fixed an issue where it could be impossible to get out of the car in The Beast in Me: The Big Race.
Fixed an issue where players could stop receiving calls and messages after moving too far away from A Day In The Life area.
Fixed an issue where opening the package wouldn't update Space Oddity.
Retro-fixed the saves affected by a rare issue where speaking to Judy in Automatic Love would be impossible due to an invisible wall. The underlying issue is under investigation.
Fixed an issue that prevented players from collecting the reward in Gig: Freedom of the Press. The quest will auto-complete for those who could not collect the reward previously, and the reward will be provided automatically.
Fixed an issue where Delamain would remain silent throughout Epistrophy if the player initially refused to help him.


UI
Fixed an issue where prompt for exiting braindance could be missing.
Removed an invalid item from loot.


Visual
Fixed an issue where a grenade's trajectory could be displayed in photo mode.
Fixed particles' hue appearing pink when viewed close up.
Fixed cars spawning incorrectly in Reported Crime: Welcome to Night City.


Achievements
Fixed an issue where completing one of the assaults in progress in Santo Domingo would sometimes not contribute towards progression for The Jungle achievement, preventing its completion.


Miscellaneous
Addressed the issue responsible for saves getting oversized (related to the modifier indicating if the item is crafted), and trimmed the excess size from already existing saves (note: this won’t fix PC save files corrupted before 1.06 update).
Fixed an issue where input could stop registering upon opening the weapon wheel and performing an action.
Fixed an issue where the "Continue" button in the Main Menu could load an end game save.


PC-specific
It will now be possible to obtain achievements while in Steam offline mode. Note: Offline mode needs to be enabled before starting the game. This change does not work retroactively.
Addressed the game startup crashes related to loading cache on NVIDIA graphics cards.

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #536 dnia: Stycznia 23, 2021, 08:56:12 »
Pograłem chwilę i na ten czas gra nie ma zbyt wielu widocznych zmian. To jeszcze nie jest "ten" patch.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #537 dnia: Stycznia 23, 2021, 09:14:36 »
No tak, tu jest po naszemu:
https://www.cyberpunk.net/pl/news/37376/aktualizacja-1-1. Zaczalem czytac ale to znow jak lista spojlerow, wiec przestalem. Ale nie ma nic o respawnie policji plus jezdzie autami, a to jest zdaje sie denerwujace. Bardziej to wciaz stabilizacja i poprawki techniczne.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #538 dnia: Stycznia 23, 2021, 09:45:32 »
Aha, i jeszcze jedna rzecz - CDProjekt nadal nie okiełznał własnego GoG Galaxy i nadal nie można grać z integracją z Galaxy - bo gra się zawiesza przy odpalaniu. :) Jeżeli ani ekipa od Galaxy ani CP nie potrafią tego naprawić w miesiąc, to ta gra raczej nie potrzebuje roku na wyjście z  bety, ale trochę więcej...

Qbeesh

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #539 dnia: Stycznia 23, 2021, 13:34:42 »
Ilość atencji jaką "prasa branżowa" na FB poświęca tej produkcji plasującej się na poziomie amatorskich gazetkowych techdem ze stajni PlayWay (bez urazy, bo PW mają przynajmniej dwie gry, gdzie jakąś ambicję i dążenia widać: U-boat i Tank Mechanic Simulator) jest lekko nieproporcjonalna. Pucz podobno podczas naprawiania planowo zepsuł kilka innych rzeczy. Co nie zmienia faktu, że żaden pucz (poza totalnym ovehaulem wszystkiego) nie sprawi, że kto się wróblem urodził, kanarkiem umrze.