Autor Wątek: A-4E Community Mod  (Przeczytany 4087 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

A-4E Community Mod
« dnia: Listopada 18, 2018, 19:07:19 »
Od początku. Parę lat temu rozpoczął się projekt moda do DCS'a, A-4E Skyhawk. Większość projektów tego typu upada po kilku miesiącach, albo nawet się nie zaczyna, z wielu powodów. Jednak tym razem mod ujrzał światło dzienne, zespół doprowadził go do końca.

Sam mod jest tak naprawdę na poziomie oficjalnego modułu 3rd party (oczywiście na tyle na ile pozwalają pliki gry). Wysokiej jakości model zewnętrzny, klikalny kokpit 3D, własny model lotu i awionika. Uzbrojenie zgodne z tym co faktycznie nosiły A-4E.

Pełny opis i link do pobrania tutaj: https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=224989&fbclid=IwAR18FHKUyiJx5hWsFWEtqomAWR0i7-56NwBBR1wLTpx-oTdUv8pMGU1zwak

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 18, 2018, 19:51:42 »
Samolot na razie jest prawie pancerny ale ciekawie to wygląda.
trzeba dostawić na POLONEZA.

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 18, 2018, 20:12:57 »
Trzeba się liczyć z tym, że każdy kto by chciał wejść na serwer musiałby mieć moda.

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 18, 2018, 20:28:14 »
Nooo naprawde fajna maszynka....
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 18, 2018, 20:49:09 »
Trzeba się liczyć z tym, że każdy kto by chciał wejść na serwer musiałby mieć moda.
Biorąc pod uwagę że to tylko 450MB to chyba nie problem.  :)


A ktoś kojarzy czy te Shrike'i, które można mu podwiesić to działają?

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 18, 2018, 21:06:09 »
Cytuj
Included Features:
Functional Air to Ground Radar
Shrike Anti-Radiation Missile
Carrier landing and faux Carrier Takeoff
ORIGINAL Menus Theme Music by Plusnine
New Weapons!
- AN-Series WWII Surplus Munitions
-- M30, M57, M65, M66, M81, M88
- MK 4 HIPEG 20 mm Gunpod
- Mk 77 Napalm Canister
- SUU-7 Bomblet Dispenser

Są możliwe do podwieszenia, więc zakładam że działają.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2018, 21:14:50 wysłana przez =OPS=Slider1709 »

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 18, 2018, 21:47:35 »
A, czy w OpenBecie tym  A-4E-C  można polatać ?
Pozdrawiam.

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 18, 2018, 22:12:36 »
Przede wszystkim na Open Becie. Zdaje się że wersja "stabilna" jest do tyłu o jeden update. Przy okazji, udało mi się odpalić Shrike'a i nawet coś trafić.

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 18, 2018, 22:14:54 »
Tak, lata znośnie, kokpit nie jest w pełni klikalny ale rekompensuje to możliwością zrzucenia osiemnastu Mk82!

Jest dużo fajnego uzbrojenia wiec jest się czym pobawić.

No i jest refueling pod ale pewnie nie działa.

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 18, 2018, 22:33:33 »
U mnie nie działa na "becie" ! Ale też nie widzę takich plików jak: bin, FM, L10n i skins  w folderze A-4E-C ?
Pozdrawiam.

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 18, 2018, 23:03:00 »
Jako że to jest mod, to foldery "bin" i "FM" są zbędne, bo w oficjalnych modułach są tam przechowywane zakodowane pliki modelu lotu i zabezpieczenia. W modach nie ma zabezpieczeń z tego względu na to, że to jest freeware. Skoro ktoś daje za darmo to nie trzeba klucza ani innego badziewia. Model lotu jest własny, owszem, ale to nadal "tylko" ztuningowany SFM (jeszcze niedawno MiG-29 też miał SFM). Żeby zrobić całkowicie zewnętrzny EFM potrzebne jest SDK, co za tym idzie, trzeba być albo w zespole ED w dziale kodowania, albo oficjalnym 3rd party. A zespół od Skyhawk'a nie ma uprawnień (może kiedyś dostaną bo zasługują).

Ostatnia sprawa co do instalacji moda. Wrzucamy folder "A-4E-C" do folderu X:/nazwa użytkownika/zapisane gry/DCS.openbeta/mods/aircraft

Offline Pro

  • *
Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 18, 2018, 23:43:21 »
U mnie się nie uruchamia, tzn jest w menu, stawiam go na pasie jako grywalny, ale po krótkim loadingu gra się zatrzymuje (DCS - nie odpowiada).

Odp: DCS: World 2.5...
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 19, 2018, 13:36:36 »
" Wrzucamy folder "A-4E-C" do folderu X:/nazwa użytkownika/zapisane gry/DCS.openbeta/mods/aircraft ".
Tak też zrobiłem... i nic z tego nie wyszło !
A co oznacza, że "całkowicie zewnętrzny EFM, potrzebny SDK... " ?
Zbyszek
Pozdrawiam.

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 19, 2018, 14:17:53 »
EFM czyli External Flight Model robiony przez każde 3rd party. SDK to narzędzie autorskie, w tym przypadku od ED które pozwala na modyfikację gry na poziomie "rozszerzonym" nie naruszając przy tym Integrity Check. Pozwala między innymi na tworzenie EFM, czyli zewnętrznego modelu lotu, albo innych autorskich rozwiązań jak praca radaru, cała awionika samolotu itd. A-4 wykorzystuje przerobiony SFM (Simple Flight Model) czyli uproszczony model lotu, który można przerobić w plikach .lua.

P.S. @szybownik Właśnie mi się coś przypomniało. Jak pobierasz moda to on się spakowuje w folder o tej samej nazwie zdaje się. Dopiero po otwarciu go jest ten właściwy folder A-4E-C który trzeba wrzucić do lokalizacji podanej wcześniej. Innych pomysłów nie mam.
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2018, 14:27:39 wysłana przez =OPS=Slider1709 »

Odp: A-4E Community Mod
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 19, 2018, 15:55:24 »
Dzięki, dzięki (Tobie)...
Już załapałem, już poleciałem. Na razie go oglądam na ekranie.
P.S.
Nie założyłem pliku  '\aircraft\'  w ścieżce, którą podałeś !
Dzięki też, za wyjaśnienia skrótów.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.