Autor Wątek: JHMCS i HMD  (Przeczytany 1161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JHMCS i HMD
« dnia: Grudnia 06, 2018, 23:44:35 »
Panowie, po włączeniu JHMCS - HMD widoczność wszystkich linii i cyfr jest dość słaba, zwłaszcza jak się oddali pole widzenia. Miałem nadzieję, że wystarczy pogrzebać w pliku HMD_init, a dokładnie w pozmieniać wartości w linijkach  shaderLineDefaultThickness = 1.8 i shaderLineDefaultFuzziness = 1.5 , ale to niestety nie wystarcza. Nadal wszystko jest kiepsko widoczne. Ma ktoś jakąś metodę na poprawę tych linii?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: JHMCS i HMD
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 08, 2018, 14:49:02 »
Niestety u mnie celownik nahełmowy wygląda tak:



Robiłem reperację DCS, nowe stery grafiki, kasowałem foldery "fxo" i "metashader2" i nadal tak kiepsko. Brak reakcji na zmiany wartości w pliku HMD_init.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: JHMCS i HMD
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 08, 2018, 15:11:10 »
Z tego co widać to dość słabo u Ciebie z antialiasingiem. Wyższe ustawienie może coś pomoże, ale pewnie nie za wiele.

Odp: JHMCS i HMD
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 08, 2018, 15:31:31 »
W grze mam ustawiona MSAA na x2, zaś w grafice w panelu, mam ustawiony FXAA na - Wyłączony.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)