Klatkować jak się coś nagrywa zawsze może, raczej nastawiam się na dobrą jednak jakość ponieważ sim może opierać się na zupełnie innym silniku generowania scenerii niż to co mamy obecnie na rynku, co zresztą widać.


Zauważcie, że same te obiekty nie są zbyt ostre jak już się przypatrzy, proponuję zatrzymać sobie video z trailera na różnych bliższych przelotach nad ziemią.
Coraz bardziej przypomina to Google Earth z tymi samymi bolączkami. Mamy wrażenie fajnych i gęsto postawionych obiektów ale jak już zawiesimy dłużej nad tym oko, to widzimy, że bryła jest mało dokładna, a tekstury w słabej rozdzielczości. To nam tutaj grozi.
Kolejną sprawą jest bardzo denerwująca sprawa, czyli wyostrzanie się kształtu brył w wyraźnie widzialnej odległości. Wiem z doświadczenia, że to bardzo denerwująca opcja, no chyba, że dadzą jakieś magiczne suwaki po horyzont. Na teraz jest do wyraźne i to dość mocno by mogło przeszkadzać. Mało też jest screenów z poziomu lotniska. Być może właśnie by tego nie pokazywać, że brak tutaj budowli jakie znamy chociażby z FSX czy P3D, chociaż finalnie mogą zrobić właśnie miks (lotniska normalne modele 3D i tekstury wys. rozdzielczości, a reszta ten ichniejszy Google Earth 3D...).