Jeśli sprzęt nie jest w stanie wyświetlić 90fps to włącza reprojekcje. Jeśli jest wyłączona to jeśli mamy nawet 89fps, a gogle działają na 90Hz to można zapomnieć o płynności. Reprojekcja WMR przy 45 fps’ach działa bardzo płynnie. W ogóle nie widać momentu kiedy się włącza lub wyłącza - no chyba ze spada poniżej 45 fps ale wtedy najzwyczajniej przestaje działać i od razu jest to odczuwalne. Reverb nie potrzebuje podbitego PD czy SS, wystarczy rozdzielczość zbliżona do natywnej i obraz jest super wyraźny.
Może jest wyraźny, ale nie wierzę, że po podbiciu PD lub SS nie jest lepiej. Na pewno jest, chyba że ponownie w WMR pojawił się stary, dziwaczny błąd, czyli sztywny limit powyżej którego SS po prostu nie działa.
Żeby to obejść wbijało się właśnie w pliku “renderTargetScale” : 2.0 który obecnie nie działa, bo jest już zaimplementowany przez MS na stałe i ten parametr jest ignorowany (niestety z całym plikiem konfiguracyjnym). Kto wie, może coś znowu tak skopali.
Przy 45 FPSach to reprojekcja działa non stop, a nie się włącza i wyłącza. Wyłączy się dopiero przy 90fps, lub poniżej 45. Oczywiście, fajnie, jest super płynnie, niestety kosztem różnych anomalii w animacji. Przy wartościach bliskich 45fps pojawiają się rozjechane tekstury i podwójne sylwetki samolotów, co mnie strasznie irytuje. Poniżej 45fps zaczyna się ostre klatkowanie, reprojekcja wtedy się wyłącza. W sumie w DCS nie jest nawet potrzebny wskaźnik w goglach, wystarczy licznik w grze, pokazuje poniżej 45fps, reprojekcja na bank w WMR nie działa.
Piszesz, że u Ciebie jest non stop 45fps, a czy czasem nie wymusiłeś jej "na sztywno" czyli true, zamiast auto? Moim zdaniem reprojekcję, każdy musi ustawić pod siebie, jej działanie jest bardzo indywidualnie odbierane i zależy też od tego jak się lata. W "podziwianiu" okolicy najlepiej sprawdzi się reprojekcja w wydaniu Vive, jest bardzo agresywna i potrafi z jednej klatki zrobić 3, WMR z jednej robi 2. Ostre nawalanie, dużo ruchu i samolotów w powietrzu, im mniej reprojekcji tym lepiej. W Vive majestatyczne bujanie się po okolicy jest płynne nawet przy 30fps, dopiero poniżej 30 się wyłącza i zaczyna się "slide show"