Autor Wątek: HP Reverb opinie, wrażenia  (Przeczytany 49609 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 07, 2019, 22:28:59 »
Z własnego doświadczenia wiem, że tak naprawdę na poznanie gogli potrzebne jest około dwóch tygodni. Niezliczona ilość prób wszelakich ustawień i tym podobnych. Nie wspomnę o oswojeniu się oka (oczu) do nowego środowiska. Każde gogle są inne. Trzeba poczekać, ale przypuszczam, że Reverb narobi troszkę zamieszania w świadku VR. Przynajmniej mam taką nadzieję. W tej chwili nie widzę lepszej opcji VR dla DCS jak Pimax 5K+ i mam nadzieję, że porzucę szerokie FOV dla lepszej jakości obrazu, który oferuje Reverb. Może to być jednak sporym problemem... Miałem już Pimax 4K (1920x2160 na oko) - więć teoretycznie niewielka różnica. Faktycznie obraz w nich był bardzo ostry, nie było jednak 6DOF i jakość paneli LCD była słaba (bardzo ciemne), ciekawi mnie więc bardzo co zaoferuje Reverb. Póki co numerem jeden dla mnie jest Pimax 5K+, przynajmniej dla DCS.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2019, 22:39:08 wysłana przez JankeS »
F-16C Block50 driver...

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 09, 2019, 10:13:43 »
Kolejny filmik na temat HP Reverb, tym razem w X-Plane. Gosciu jest zachwycony rozdzielczoscia https://youtu.be/Y7sF5gzwL6Y , a i fajnie widac jak obsluguje przelaczniki.
Tu troche na temat eksperymentow z ustawieniami https://forums.mudspike.com/t/vr-news-hp-reverb-second-gen-headsets-are-on-the-way/8165/266?u=fearlessfrog .

Ciekawe jak w IL-2 i czy zadziala w Condor 2 (na patykach moze miec to sens).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 09, 2019, 13:34:58 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 09, 2019, 14:10:27 »
Brzmi wspaniale. Już chyba wiem, co bym chciał na gwiazdkę. :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 10, 2019, 08:03:36 »
https://forum.il2sturmovik.com/topic/43948-reverb-new-offering-from-hp/page/7/?tab=comments#comment-781724

W Iłku - gościu pisze, że brak efektu ghostingu oraz nie zauważył żadnych artefaktów, so good :) .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 12, 2019, 11:25:21 »
Co do Czech i HP Reverb, dostępność tam ma być na koniec czerwca, tak mi potwierdzono w ich sklepie HP.
Obiór osobisty zatem wchodzi w rachubę i chyba to najlepsza opcja. Do PL wysłać nie mogą zgodnie z polityką firmy.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 12, 2019, 11:41:51 »
Poczekam aż rozejdzie się pierwsza seria produkcyjna i poprawią rożnego rodzaju babole. Za dużo biadoleń na /r/WindowsMR na Reverb.
Martwi też trochę mniejszy FOV (w pionie) niż w CV1. W simach samochodowych to nie będzie przeszkadzać, ale w lotniczych może być upierdliwe.

Cytuj
-Vertical FOV is noticeably smaller. Things I could normally glance down at in the cockpit on the Rift CV1 I know have to look down at. Its not terrible but a little annoying. Horizontal FOV is about the same as the CV1 maybe a little smaller due to my IPD but not very noticeably enough to be distracting.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 12, 2019, 11:51:48 »
Poczekam aż rozejdzie się pierwsza seria produkcyjna i poprawią rożnego rodzaju babole. Za dużo biadoleń na /r/WindowsMR na Reverb.

Tyle, że to raczej są problemy softowe, a nie hardware. Ludziom się popsuło po aktualizacji w Windows 10 (1903 najnowsza łatka).
Po tym trzeba przeinstalować soft WMR i gra muzyka ponoć:

Cytuj
This happened to me when my pc updated to Win 1903.

There are two things I had to do. First go to Windows Settings and click Virtual Reality. At the bottom of the tabs is an Uninstall feature. Unplug your HDMI and USB and activate the uninstall. Using the WMR app uninstall will not completely remove it from your machine. Once your pc reboots plug in your HMD and install WMR and set up your headset.

Second, update 1903 corrupted my Nvidia driver (430.86). I selected a fresh install and my problems were solved.

Hope this helps you get back in the cockpit.

Zresztą to nie pierwsze psiocznie na aktualizacje Windows (KLIK), już coś w styczniu też można znaleźć takie posty, a wtedy nie było Reverba.

@Some1 a u Ciebie na Rift S były jakieś problemy z softem WMR i ew. aktualizacjami Windows 10?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2019, 12:00:35 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 12, 2019, 12:04:17 »
Panowie, a kto ewentualnie ma dość blisko i mógłby podjechać do Ostrawy? Potem przesłać dalej kurierem gogle? Oczywiście za opłatą ;)
F-16C Block50 driver...

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 12, 2019, 12:19:00 »
@Some1 a u Ciebie na Rift S były jakieś problemy z softem WMR i ew. aktualizacjami Windows 10?

Rift z tego nie korzysta (Vive/Valve też nie).
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 12, 2019, 12:30:46 »
Rift z tego nie korzysta (Vive/Valve też nie).

Hmmm, to Rift S to nie jest WMR?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 12, 2019, 12:33:43 »
Nie mam Rift S, ale zakładam że używa Oculus Home tak samo jak CV1. Oculus wypuścił w ogóle jakieś gogle które używają innych sterowników niż te od Oculusa?

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 12, 2019, 12:35:12 »
To Oculus i to jest jego główna zaleta. Moje doświadczenia w kwestii stabilności i wydajności są takie:

1. Oculus
2. Valve



3.WMR

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 12, 2019, 15:10:34 »
Ja przez kilka miesięcy używałem WMR Samsung Odyssey Plus i dla mnie były to gogle plug and play. Zero problemu ze sterownikami i oprogramowaniem. Windows 10 po prostu je wykrył i wszystko zainstalował sam. Złego słowa nie mogę powiedzieć na temat WMR. Co więcej w DCS bardzo ładnie działało motion reprojection, przy 45 fps było super płynnie. Dlatego ciężko mi zrozumieć kiedy czytam, że ktoś ma jakieś problemy z WMR :)
F-16C Block50 driver...

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 12, 2019, 15:44:58 »
Ja przez kilka miesięcy używałem WMR Samsung Odyssey Plus i dla mnie były to gogle plug and play. Zero problemu ze sterownikami i oprogramowaniem. Windows 10 po prostu je wykrył i wszystko zainstalował sam. Złego słowa nie mogę powiedzieć na temat WMR. Co więcej w DCS bardzo ładnie działało motion reprojection, przy 45 fps było super płynnie. Dlatego ciężko mi zrozumieć kiedy czytam, że ktoś ma jakieś problemy z WMR :)
Wystarczy w wyszukiwarkę wbić frazę "odyssey eyes misalignment"
Są tak bardzo bezproblemowe, że w DCSie powstało specjalnie  narzędzie (tylko przez te gogle), w którym możesz sobie "oczy" ręcznie ustawić, bo nie poradzili sobie z tym devsi DCSa z pomocą  Microsoftu i ich speców od WMRa. Ja nie mogłem ich używać wiele miesięcy w DCS, potem za pomocą wspomnianego narzędzia jakoś mniej więcej to ustawiłem, ale niestety ręcznie bardzo trudno to zrobić i tak po dłuższej sesji z goglami bolała mnie głowa. Po ostatnim patchu miałem wrażenie, że się to poprawiło, ale nie wiem czy nie jest to moja autosugestia.  Jakością i wydajnością WMRowe motion reprojection nie dorównuje  ASW/ATW Oculusa.
Sama instalacja gogli, tu się zgodzę jest bezproblemowa. W użytkowaniu do szału doprowadza tylko ten skrót klawiaturowy, aby odblokować kursor myszy po każdym założeniu gogli.