Autor Wątek: HP Reverb opinie, wrażenia  (Przeczytany 49508 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #690 dnia: Marca 24, 2020, 13:35:49 »
Panowie pytanie do tych co mają gogle " hp reverb " podczas ruchu głową obraz nie jest ostry jest tzw. efekt smużenia, a jak zatrzymam głowę to obraz ostry , co jest grane jak to ustawić ? bo meczące to.  Gogle pożyczyłem do testów i rozdzielczość jest super w porównaniu do Oculus S  mam mocny w miarę szybki komputer intel core i7 5820k 3.30 GHz ,32 RAM ,GTX 1080 ti founders edytion .dysk ssd . bede wdzięczny za każdą podpowiedz  która sprawi że to sie naprawi dziękuje za wasze podpowiedzi :)
Pewnie nie masz włączonej reprojekcji.

W pliku Steam\steamapps\common\MixedRealityVRDriver\resources\settings\default.vrsettings
 
musisz usunąć  //  przed :
        "motionReprojectionMode" : "auto",

Drobne klatkowanie może dać taki efekt smużenia.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #691 dnia: Marca 24, 2020, 15:22:30 »
Zrobiłem to ale nic to nie poprawiło  :cry:

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #692 dnia: Marca 24, 2020, 17:35:50 »
A nie przesadziłeś z ustawieniami? Poniżej 45fps reprojekcja sama się wyłącza, ale to raczej rzuca się już w oczy. Warto też wcześniej zresetować ustawienia w SteamVR, czasami potrafi się tam coś wykrzaczyć. Koniecznie też trzeba mieć wyłączony, historyczny tryb reprojekcji, czy jakoś tak się to nazywa. Piszę z pamięci.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #693 dnia: Marca 25, 2020, 09:47:42 »
Włącz jeszcze "motionReprojectionIndicatorEnabled" : true, w tym samym pliku. Jak pojawia się czerwony kwadrat to znaczy że komputer nie wyrabia z renderowaniem 45 klatek. Miałem ten sam efekt wczoraj jak ustawiłem PD 1.5 w DCS.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #694 dnia: Kwietnia 09, 2020, 10:46:04 »
Pytanie - jakie macie doświadczenia gdy gracie w coś na Reverbie (np. w Iłka) i robicie sobie 20 minut przerwy, ale z gry nie wychodzicie. Gogle zdejmujecie i kładziecie. Ja jak wracam to mam czarne ekrany bo gogle przechodzą w sleep mode, ale kliknięcie "wake up" daje tylko tyle, że pojawia się WMR Home. Gra jest w tle aktywna, ale nie mam pojęcia jak do niej przejść. Kończy się na restarcie wszystkiego. Trochę to upierdliwe. Macie tak samo?
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #695 dnia: Kwietnia 09, 2020, 10:55:53 »
Tak, też mi się to zdarza. To pewnie jakiś babol na styku WMR i SteamVR.
Dodam, że irytujące jest też automatyczne wyłączanie kontrolerów po kilku minutach bezczynności. W SteamVR można sobie ustawić cokolwiek (jeśli chodzi o czas) a one i tak się wyłączają.
Przez to korzystanie z fpsVR jest ograniczone do pierwszego wyłączenia kontrolera bo po ponownym włączeniu klatki w DCS spadają o połowę (taka ciekawostka - fpsVR prawie nie obciąża GPU właśnie do pierwszego wyłączenia kontrolera) i jest dramat.


Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #697 dnia: Kwietnia 09, 2020, 17:41:36 »
Dzięki za podpowiedź. To pierwsze próbowałem i nie działa to coś u mnie, bo po włączeniu gry mam czarny ekran od razu. To drugie to chyba też nie to co szukam, bo nie chcę wypalić obrazu gdy kiedyś zapomnę wyłączyć gogli (nie kompa) po grze. Fajnie gdyby był sposób, żeby się nie wyłączały dopóki gra w nich coś renderuje. NIestety nic takiego nie znalazłem...
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #698 dnia: Kwietnia 10, 2020, 02:18:30 »
Też bym tego drugiego nie próbował, ale wpisałem dzisiaj co trzeba do rejestru z pierwszego linka i wszystko działa. Próbowałem IL2, DCS i Pinball FX 2 VR.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #699 dnia: Kwietnia 10, 2020, 08:10:14 »
Hmm, może to kwesta że ja jadę na tym updacie z insider program. Sprawdzę jeszcze.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #700 dnia: Kwietnia 10, 2020, 20:06:04 »
HP Reverb dotarł z x-komu po chyba dwóch miesiącach obsuwy, ale miałem okazję pobawić się dwie godziny.

Rozdzielczość jest wysoka, w ogóle nie czuję żeby czegoś brakowało. Nie do końca potrafię ustawić ostrość. Suwak odległości pomiędzy oczami niby jest, ale nie ma ustawienia, przy którym wszystko robi się ostre, po prostu inaczej rozmazane.

Jak najlepiej znaleźć optymalne ustawienia ostrości? Jest jakaś aplikacja która mi pokaże różne elementy w taki sposób, żebym mógł ocenić ich ostrość na ekranie?
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #701 dnia: Kwietnia 10, 2020, 21:02:58 »
Dzięki za podpowiedź. To pierwsze próbowałem i nie działa to coś u mnie, bo po włączeniu gry mam czarny ekran od razu. To drugie to chyba też nie to co szukam, bo nie chcę wypalić obrazu gdy kiedyś zapomnę wyłączyć gogli (nie kompa) po grze. Fajnie gdyby był sposób, żeby się nie wyłączały dopóki gra w nich coś renderuje. NIestety nic takiego nie znalazłem...

Ja znalazłem, może trochę niekonwencjonalne ale działa. Mam czaszkę dydaktyczną :), taką do szkół, służy mi do odkładania słuchawek i... właśnie do odkładania gogli na jakiś czas.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #702 dnia: Kwietnia 10, 2020, 21:10:32 »
No tak... można sensor zasłonić.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #703 dnia: Kwietnia 10, 2020, 21:13:49 »
HP Reverb dotarł z x-komu po chyba dwóch miesiącach obsuwy, ale miałem okazję pobawić się dwie godziny.

Rozdzielczość jest wysoka, w ogóle nie czuję żeby czegoś brakowało. Nie do końca potrafię ustawić ostrość. Suwak odległości pomiędzy oczami niby jest, ale nie ma ustawienia, przy którym wszystko robi się ostre, po prostu inaczej rozmazane.

Jak najlepiej znaleźć optymalne ustawienia ostrości? Jest jakaś aplikacja która mi pokaże różne elementy w taki sposób, żebym mógł ocenić ich ostrość na ekranie?
Musisz sam znaleźć punkt ostrości. Najlepiej skup wzrok na jakimś napisie w kabinie i patrz tylko jednym okiem. Ruszaj delikatnie goglami aż będzie ostro. Potem otwórz drugie i zobacz jak ono widzi. Jak również ostro to git, jeśli nie to znaczy że masz zły rozstaw oczu... HP Reverb nie ma fizycznej regulacji odległości soczewek.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #704 dnia: Kwietnia 10, 2020, 21:48:35 »
Suwak odległości pomiędzy oczami niby jest...

Eee to chyba nie dostałeś Reverba ;). Jest IPD cyfrowe tylko ale wiele nie daje. Może niestety być tak, że pod Twoje IPD nie pasuje, ale poszukaj sobie pkt. ostrości, samo centrum każdej z soczewek osobno. W Reverbie lepiej po założeniu gałkami nie ruszać, a całą głową. Natomiast do tego bocznego spadku ostrości ja się już przyzwyczaiłem i nie ma dla mnie to jakiegoś dużego znaczenia, zresztą ten rozjazd też nie jest jakiś diametralny. Dałbym do - 15-20% od tego co jest w centrum soczewki. Idzie przywyknąć.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl