Autor Wątek: HP Reverb opinie, wrażenia  (Przeczytany 49590 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #720 dnia: Września 02, 2020, 12:18:32 »
Opiszę po krótce swój przypadek. Ku przestrodze ;) Duży plus dla sklepu X Kom. Pozwolono mi gogle przetestować na ich sprzęcie przed przyjęciem do naprawy. Okazało się, że się nie mylę. Gogle poszły na naprawę gwarancyjną. Wysłane do serwisu HP. Czekałem miesiąc bez dwóch dni na informację, że gogle uszkodzone i podlegają wymianie na nowe. Miesiąc czasu serwis potrzebował żeby to stwierdzić. Ok. Telefon z X Kom następnego dnia. Pan proponuje mi inne gogle lub te same, ale muszę zaczekać 2 miesiące lub dłużej. 2 miesiace czekają ludzie którzy teraz zakupili. Nie wiadomo czy dla mnie starczy. Może dłużej czyli ok 4  miesiące... wyjaśniłem, że jest to dla mnie nie do zaakceptowania. Wystosowałem mailowo list i następnego dnia  zaproponowano mi pełny zwrot kasy. Kolejny plus dla X Kom. Dziś już mam kasę na koncie i dawno temu zamówionego G2. Mówiąc szczerze to cieszę się, że tak się udało załatwić temat. Mam tylko nadzieję, że G2 zamówiony w Niemczech nie będzie tak awaryjny, a w razie czego mają lepsze zaplecze magazynowe. Tutaj minus dla X Koma.

Polecam się dwa razy zastanowić gdzie i jak sobie takie gogle zakupić.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Września 02, 2020, 12:27:19 wysłana przez gorzasty »
--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #721 dnia: Września 02, 2020, 12:56:21 »
Nie ma czegoś takiego jak zaplecze magazynowe, gogle wyprzedane, pewnie już nie produkowane (w końcu G2 nadchodzi), może jeszcze gdzieś płynie ostatnia dostawa w kontenerze i tyle.
Z Niemcami będzie tak samo, tylko w razie czego będziesz musiał odsyłać za granicę.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #722 dnia: Września 02, 2020, 14:11:23 »
Może właśnie to, że trafiłem na koniec produkcji z tą usterką. Mimo wszystko ludziska dalej kupują G1 i na nie czekają. Gdzieś są magazyny z nimi. Problem jest raczej w sprawnej dystrybucji.

Kiedyś wyśmiewałem Pimaxa, że na gogle w naprawie czekałem 3 miesiące, ale widzę tutaj jeszcze gorzej.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #723 dnia: Września 02, 2020, 14:16:24 »
Ja mam cały czas uszkodzone swoje G1 - ale z moim mocowniem kabla jakoś chodzą, nie wysyłam na gwarancje, bo nie mam innych na zastępstwo, a nie chce zostać bez gogli. Poczekam na G2 i wtedy od razu wysyłam do X-kom. Uszkodzenie zgłosiłem po miesiącu od zakupu i tak lecą miesiące... Dobrze, że jest 24 miesięczny okres gwarancji na nie.
« Ostatnia zmiana: Września 02, 2020, 14:51:29 wysłana przez KosiMazaki »
F-16C Block50 driver...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #724 dnia: Września 02, 2020, 16:03:22 »
Polecam się dwa razy zastanowić gdzie i jak sobie takie gogle zakupić.

Piszesz tak, a .... kupujesz G2 w Niemczech ;). VR to poniekąd wciąż stąpanie po omacku. Zresztą, my użytkownicy HP, naprawdę nie mamy co się martwić w porównaniu do tych którzy kupili w przedsprzedaży 8KX. Akurat z X-kom ja tutaj byłem mega zadowolony. Też raz wymieniałem przecież, ale nie oddałem, poczekałem 2M i z łapki do łapki dostałem nowy bo zmieściłem się w zgłoszeniu reklamacji w ciągu 14 dni od zakupu. Bardzo miłe.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #725 dnia: Września 02, 2020, 16:29:43 »
Kupiłem w Niemczech bo mam wrażenie, że tam mają wyższe standardy obsługi i będą mieli go sporo wcześniej niż Polska.

X kom to również świetny sklep. Mam z nimi praktycznie tylko dobre doświadczenia co nie zmienia faktu, że nie wszystko od nich zależy. Oni nie biorą bezpośrednio od HP. I tu właśnie mam obawy. Prawodopodobnie gdyby mieli mieć towar na równi z Niemcami i tak wybrałbym tych drugich. Pożyjemy to zobaczymy bo być może się jednak mylę.

Poza tym patrząc na wadliwość G1, ktoś kto nie kupił być może się zastanowi. Wiem, nie ma altrrnatywy dla tej rozdzielczości, ale są też inne sprawy. Na 6 znajomych co mieli G1 5 rekalmowało... patrząc dalej po reklamacji pewnie dalej jest spora sznasa na kolejną usterkę. Oby HP lepiej się spisał z G2.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #726 dnia: Września 02, 2020, 21:05:55 »
Mój G1 też pójdzie do serwisu jak kupię G2. Martwe piksele i ostatnio zaczęła przerywać prawa słuchawka.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #727 dnia: Września 02, 2020, 23:38:42 »
Z tą słuchawką też miałem. Odkręć, przeczyść styki i zamocuj. U mnie pomogło.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #728 dnia: Września 11, 2020, 17:46:01 »
Panowie mam problem nie mogę uruchomić gogli komunikat jest w WMR  taki" Make sure your headset's display cable is plugged in correctly."
resetowanie kompa , zmiana usb nic nie pomaga Windows 10PRO wersja 20H2. Przy wpinaniu kabla do gogli uruchamia się Mixed |Reality Portal czyli coś tam działa ale obrazu brak.




Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #729 dnia: Września 11, 2020, 18:06:19 »
Panowie mam problem nie mogę uruchomić gogli komunikat jest w WMR  taki" Make sure your headset's display cable is plugged in correctly."
resetowanie kompa , zmiana usb nic nie pomaga Windows 10PRO wersja 20H2. Przy wpinaniu kabla do gogli uruchamia się Mixed |Reality Portal czyli coś tam działa ale obrazu brak.

Posprawdzaj inne USB, czasem są dedykowane na płycie pod VR (z lepszym napięciem). Sprawdź inny dispaly port również. Poruszaj kablem zwłaszcza łączem przy samych goglach. Sprawdź na innym kompie. To wersja 1 czy 2? Może być to sławetny problem z łączem, ale musisz wpierw się upewnić.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #730 dnia: Września 11, 2020, 18:08:34 »
Warto też odinstalować i zainstalować WMR ponownie, dla pewności. Bardzo dobrej jakości USB to podstawa, niektóre płyty nie potrafią udźwignąć VR, wtedy trzeba się ratować dokładanym kontrolerem USB.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #731 dnia: Września 12, 2020, 14:58:36 »
Postawiłem system na drugim dysku , gogle bez problemu zostały wykryte przez system niestety komunikat dalej ten sam "check display cable",  oddaję do naprawy w xkom.

Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #732 dnia: Września 12, 2020, 15:11:56 »
Jak oni zarabiają na tych goglach, mając chyba z 90% reklamacji.

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #733 dnia: Września 12, 2020, 15:49:07 »
Ciekawe czy będą mieli w swojej ofercie G2 ;) .
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2020, 16:57:47 wysłana przez YoYo »
F-16C Block50 driver...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb opinie, wrażenia
« Odpowiedź #734 dnia: Kwietnia 12, 2021, 23:16:46 »
Tak, no jednak w sumie po około 1.5 roku i około 1150h w VR coś mi się zaczyna dziać z kablem w okolicach sławetnego łącza. Ale to tylko kwestia kabla, monitorki są ok. Pod Windowsem objawia to się jakby rozłączaniem i podłączaniem USB co pewien czas (pewnie przy ruszaniu się). Bywa i tak, że przez chwilę czasem widać nawet tę siatkę ze Steam VR, by po chwili powrócić do normalnego obrazu. Być może zmęczenie materiału po prostu, ale nawet wyczułem które to zgięcie w kablu za to odpowiada. W sumie i tak długo przeżył w stosunku do tego co się słyszało i wcale nie mam ciśnienia na G2. Gogle z generacji G1 będę reklamował, na szczęście jest gwarancja. Może uda się dostać ew. G2 za dopłatą czy coś jakby już tych G1 nie było ;). Nie wiem tylko jak przeżyję ten czas bez VR'a. :o
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl