Miesięcznie średnio sprzedają ok 15 000 modułów, na stronie ED możemy to sprawdzić i wykalkulować po order numbers. Pytanie teraz ile na Steam się sprzedaje ale załóżmy że taka sama liczba, do tego spora część tych modułów nie należy do nich tylko biorą jakiś procent.
Ale tak na oko przyjąć że sprzedają 30 000 modułów miesięcznie po średniej 40 dolców nawet bo częściej ludzie w promocjach biorą itp. Czyli 30 000 x 40$ i wychodzi 1 200 000 tyś
(milion dwieście tyś dolarów) przychodu miesięcznie, podzielić na liczbę pracowników powiedzmy z Belsimtekiem teraz to może i z 80 tam ich jest a może i ze 100 teraz kto to wie.
Dajemy więc 1 200 000 dzieląc przez 100 wychodzi pensja ok 12 tyś dolarów na pracownika. Ale wiadomo że ci wyżej chapią więcej a ci niżej chapną mniej, a ci na dole zadowalają się ogryzkami, do tego dochodzą projekty o których nie wiemy za dużo, czyli projekty dla wojska itp. Więc może oni wcale nie są tacy biedni biorąc także pod uwagę że na wschodzie koszt zatrudnienia pracowników jest na pewno znacznie niższy.
Jedno jest pewne, panuję tam niezły bajzel, jak w głowie jakiejś nieogarniętej panny która nie może się zdecydować, tak jak np MAC miał być a możliwe że nie będzie, a może będzie to a może będzie tamto a może teraz a może za dwa lata, a może wcale

Nachapią się za dwa lotniskowce jeszcze, za mapę Syrii na Mi-24 też się na pewno sporo osób skusi, a i odświeżą kotlety typu Ka-50 i też przyjmą za to kwit. Dynamiczne kampanie będą sprzedawane oddzielnie jako moduły do każdej mapy.
Chciałbym się na chwilę przenieść w czasie o 20 lat do przodu i zobaczyć jak to się wszystko rozwineło, czy są już moduły czołgów a może nawet moduł jakiegoś u-boota do pływania. Wiele możliwości brak mocy przerobowych
