Autor Wątek: Flying Circus - wrażenia z VR  (Przeczytany 1854 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Flying Circus - wrażenia z VR
« dnia: Listopada 12, 2019, 11:22:07 »
Z tym ostatnim chyba devsi sobie wreszcie poradzili bo jak latałem ostatnio przy 45 fpsach to tarcza śmigła wyglądała ok.


Teraz jest nowy parametr konfiguracyjny, w VR animacja śmigła jest domyślnie wyłączona.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 12, 2019, 11:25:48 »
Miałem wrażenie że coś tam się kręciło za owiewką :). Sprawdzę dzisiaj.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 12, 2019, 11:29:12 »
Tzn. nie tyle wyłączona co bardzo spowolniona.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 12, 2019, 13:10:43 »
W dogfightcie jest masakra.

Nie ma masakry, przynajmniej u mnie, może to zależy od sprzętu, nie wiem, przy 45 FPS prawie nie występuj u mnie jakiś masakryczny ghosting w IL-2, a jak jest to trwa to ułamek sekundy i na pewno to nie kategorie masakry, a raczej co najwyżej lekkiego dyskomfortu i to na upartego.  Co kraj to obyczaj, tfuu, co sprzęt...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 12, 2019, 16:23:19 »
Ba, na GTX 1060 da się latać z VR (Oculus Rift S). Prawda, że przy większej ilości maszyn zaczyna ciąć, ale polatać w zasadzie można. Może różnica tkwi, jak już ktoś tu pisał, w procesorze, ewentualnie RAMie?

Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 12, 2019, 16:25:13 »
Działa Wam Comm menu w IL-2 w trybie VR?

Mi działa wybierając po prostu numer kolejnej opcji, bez klikania myszką.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 12, 2019, 17:38:57 »
OT: Jeśli chodzi o te komendy, to jak już ktoś inwestuje w VR, to może też poświęcić czas i zainwestować w komendy głosowe. Więcej imersji w imersji, panowie. ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 12, 2019, 17:45:57 »
Mi działa wybierając po prostu numer kolejnej opcji, bez klikania myszką.

No to to jasne, ale bym musial przesunac gogle z nosa by zobaczyc F1, F2, F3 itp....
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 12, 2019, 17:51:50 »
OT: Jeśli chodzi o te komendy, to jak już ktoś inwestuje w VR, to może też poświęcić czas i zainwestować w komendy głosowe. Więcej imersji w imersji, panowie. ;)

Tu się zgadzam, o ile nie przeszkadza nam gadanie do komputera. :) Voice attack kosztuje kilka dolców, a mikrofon i tak jest wbudowany w gogle.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 12, 2019, 21:40:18 »
Tzn. nie tyle wyłączona co bardzo spowolniona.

To samo z tłokami zdaje się, teraz działają w FC z prędkością żółwia, zauważyłeś?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 12, 2019, 21:53:05 »
Tak, widocznie są podpięte pod jedną animację.

Jakby co, jest takie coś:

Cytuj
New parameter "prop_blur_max_rpm_for_vr" can be added to startup.cfg, [KEY = graphics] section - it governs the maximum visible RPM of the propeller in case you don't like the current setting designed to minimize the visual artifacts caused by reprojection VR tech;
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 12, 2019, 22:53:11 »
Rzeczywiście, kojarzę to jak porównywałem nowe ustawienia z poprzednio zapisanymi moimi "wzorcowymi".
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 12, 2019, 23:33:13 »
Pobombiłem teraz trochę w VR na Halberstadt CL.II, to zupełnie inna bajka, na 4 cele i 8 bomb, wszystkie w celu, po dwie. To zupełnie inne wyczucie przestrzeni i o ile fizyka jest dobrze oddana w grze mamy tutaj wyczucie prawie na 100% ;>.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 12, 2019, 23:43:07 »
No to to jasne, ale bym musial przesunac gogle z nosa by zobaczyc F1, F2, F3 itp....

Szczerze - nie wyobrażam sobie machania myszką gdy jest gorąco a chcesz wydać jakieś polecenie. Akurat F1, F2, etc. są dość łatwe do znalezienia (wymacania). Ja natomiast miałem problem jak wlazłem raz w multiplayer i tam chciałem napisać wiadomość. Tu już trzeba faktycznie zsuwać  :)

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Flying Circus - wrażenia z VR
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 13, 2019, 00:11:51 »
Pobombiłem teraz trochę w VR na Halberstadt CL.II, to zupełnie inna bajka, na 4 cele i 8 bomb, wszystkie w celu, po dwie. To zupełnie inne wyczucie przestrzeni i o ile fizyka jest dobrze oddana w grze mamy tutaj wyczucie prawie na 100% ;>.

No VR wydaje się być stworzony do symulatorów lotu - ja się zupełnie przenoszę do kabiny samolotu. Coś pięknego - nigdy już nie polecę na monitorze :)
F-16C Block50 driver...