Autor Wątek: DCS w VR  (Przeczytany 26923 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #195 dnia: Marca 10, 2023, 19:45:15 »
By działa DCS MT z VR trzeba dodać to, po staremu do skrótu jak były jaja z wejście OpenXR, ale jeszcze nie sprawdzałem czy to działa:

Cytuj
DCS World OpenBeta\bin-mt\DCS.exe" --force_enable_VR"

Se SteamVR widzę, że nie działa, idzie to w OpenXR.
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2023, 20:04:04 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #196 dnia: Marca 10, 2023, 20:11:23 »
Widzieliście, że podobno w którymś z ostatnich updateów dali wsparcie dla Leapmotion? Wziąłem na próbę, bo ludzie dosyć zadowoleni. W poniedzialek powinno dojść. Dam znać jak ta zabawka śmiga.
 

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #197 dnia: Marca 10, 2023, 22:28:41 »
Pojawił się ciekawy mod który daje kilkanaście dodatkowych klatek:

https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/3329503/

Sprawdziłem to. Całkowicie wycina cienie z kabiny :(. Więc bez sensu (Mirage F1), ciężko obecnie powiedzieć czy coś to dodaje. Z MT i cieniami terenu FLAT wydaje się całkiem ok tak jak jest.
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2023, 22:45:10 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #198 dnia: Marca 11, 2023, 00:15:44 »
Mała uwaga. Ta nowa opcja dotycząca cieni: (Flat Terrain Shadows) - Blurred "on" to, po nowemu, więc musi być tu na "off" by było płynniej i rzekomo po staremu.

Sprawdzilem, tak jest lepiej, w sumie chyba powrot do tego jak bylo, ale tak na czuja pisze, bez wykresow.
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2023, 01:52:02 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #199 dnia: Marca 11, 2023, 12:22:14 »
Pimaxy nie startują z MT na OpenXR. Nie sprawdzałem na SteamVR.

Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #200 dnia: Marca 21, 2023, 13:54:06 »
Widzieliście, że podobno w którymś z ostatnich updateów dali wsparcie dla Leapmotion? Wziąłem na próbę, bo ludzie dosyć zadowoleni. W poniedzialek powinno dojść. Dam znać jak ta zabawka śmiga.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Cześć, coś potestowane, nada się? :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #201 dnia: Marca 21, 2023, 23:44:09 »
A co to się odwróciło po ostatnim puczu?



Maskowanie jest odwrotnie. Co prawda przy obecnym FOV i tak tego nie widać, ale nie powinno tak być. Bez modów tak samo.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 22, 2023, 07:49:31 »
Teraz chyba możesz wybrać  w opcjach z którego oka idzie kopia obrazu na monitor. Oczywiście domyślnie zrobili odwrotnie niż było.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 22, 2023, 16:30:02 »
Teraz chyba możesz wybrać  w opcjach z którego oka idzie kopia obrazu na monitor. Oczywiście domyślnie zrobili odwrotnie niż było.

To już jest od dawna, chodzi o to, że masz maskowanie odwrócone z góry na dół.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 22, 2023, 17:31:47 »
Cześć, coś potestowane, nada się? :)
No więc tak, był banan na gębie jak testowałem. Do poważnego latania to widzę tylko jako zastosowanie do przedniego panelu np. w F-16. Reszta zbyt mało precyzyjna. To jednak dopiero początek oficjalnego wsparcia, więc trzeba pewnie z 5 lat jeszcze zaczekać.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 23, 2023, 08:46:03 »
No więc tak, był banan na gębie jak testowałem. Do poważnego latania to widzę tylko jako zastosowanie do przedniego panelu np. w F-16. Reszta zbyt mało precyzyjna. To jednak dopiero początek oficjalnego wsparcia, więc trzeba pewnie z 5 lat jeszcze zaczekać.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Dzięki za info, chyba sie skuszę. Wezmę do testów, najwyżej oddam. Zawsze to tańsza opcja, niż dedykowane rękawice, no i
przyda się, do klikania pomocniczo.

Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 24, 2023, 12:17:06 »
Jasne. Ja Ci powiem, że znalazłem do tego super zastosowanie przy tworzeniu muzyki. Jeden gość zrobił za donata soft do sterowania kanałami midi poprzez gesty. Działa to świetnie. Ja nic nie oddaję ;).

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #207 dnia: Września 30, 2023, 15:39:28 »
Dlss dla VR to bym się nie napalał. Nie ma dziś chyba tytułu, który by robił to dobrze.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #208 dnia: Października 20, 2023, 09:56:58 »
Jak tam wasze wrażenia z nową "kropką" w 2.9 (spotting dots)? 8) Można to na szczęście wyłączyć ręcznym wpisem. Jeszcze nie latałem w 2.9 ale coś widzę, że ludzie na to psioczą (ci latający w VR).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS w VR
« Odpowiedź #209 dnia: Października 23, 2023, 13:17:27 »
Dla mnie 2.9 to duży plus dla VR. Lecę na 60Hz ale mam mega płynność. Do tego brak shimeringu przy DLAA. SSS powodują, że wreszcie cienie drzew jakieś dla mnie bardziej realistyczne.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2