Autor Wątek: Prepar3D V5  (Przeczytany 15411 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

kwadrat

  • Gość
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 15, 2020, 15:05:54 »
Czy ta wersja wprowadziła nierówne pasy startowe? W FSX przeszkadza mi, że gra łapie chwilowe przecięcie, a po chwili wszystko działa dalej. Jakby jakiś bufor się zapełniał. Czy tutaj też czegoś takiego doświadczyliśmy?

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 15, 2020, 20:19:58 »
Czy ta wersja wprowadziła nierówne pasy startowe? W FSX przeszkadza mi, że gra łapie chwilowe przecięcie, a po chwili wszystko działa dalej. Jakby jakiś bufor się zapełniał. Czy tutaj też czegoś takiego doświadczyliśmy?

Ponizej masz wytlumaczenie z Forum ORBX-a. Zamieszczam oryginalne  (jak cos to w google translatora wrzuc):

The current tech that LM has implemented is sloped runways using default AFCAD/ADE textures and allowing AI to use them.
To modify EGNM means creating a new 3D model much like Narvik and Sumburgh, which is old tech and  basically means starting from scratch. Unfortunately the sloped feature is not a simple plug 'n play.
We would like the ability to do something similar to XPlane and drape a groundpoly over a mesh platform and this is feedback that we have provided.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2020, 21:05:27 wysłana przez KosiMazaki »
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 15, 2020, 23:40:12 »
Z tym "brzydki" to bym polemizował:







Natomiast ja i tak czekam na łatkę. Jak pójdzie jakiś fix dla VR to ładuję się w P3Dv5, przynajmniej do czasu FS2020, który być może wcale nie będzie 2020, a 2021, chociaż może w związku z premierą od Lockheed Martina coś przyspieszą.
Zostawię natomiast 4.5 do czasu, jak nie będę zadowolony z v5. Zatem tak sobie myślę, że wyjątkowo zostawię dwa simy na dysku. Dokupiłem dziś większy, zmieszczą się oba korzystając z tych samych dodatków - co jest akurat fajną sprawą.
Ktoś może tak instalował już np. ORBX itp. by oba simy widziały te same dodatki zainstalowane raz? Mowa o sceneriach, samoloty trzeba będzie przerzucać, a np. te od A2A muszą by zaktualizowane o efekt deszczy na kabinie. Bardziej mi chodzi o te ORBX'owe dodatki. Do Addon scenery ścieżkę i tak wskazuje się ręcznie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 16, 2020, 08:17:09 »
Jupi, problem VR został znaleziony. Czekamy na fix!
https://www.prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6312&t=136904&p=212669#p212669
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #34 dnia: Kwietnia 16, 2020, 16:02:08 »
"Z tym "brzydki" to bym polemizował" - pisalem o Preparze OOTB  ;)

System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #35 dnia: Kwietnia 17, 2020, 12:33:51 »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #36 dnia: Kwietnia 17, 2020, 13:35:48 »
Czyli oplacalo sie do nich walic ;) natomiast co to za wybor modeli? Problem dotyczy wszystkich VR.

Taaaa : https://prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6312&t=136997 ..
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #37 dnia: Kwietnia 17, 2020, 13:55:44 »
Za duża rozdzielczość  :P

Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #38 dnia: Kwietnia 17, 2020, 18:39:58 »
No widzę, że prepar mimo, że to tylko lepszy FSX wygląda  przyzwoicie. Czyli po wypłacie :).
Co zaś do_FS2020 dynda mi on koło dębu.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2020, 20:07:47 wysłana przez KosiMazaki »
ASUS  STRIX  GL503VD-FY260T

Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 18, 2020, 00:06:01 »
Dalej bez natywnej obsługi kontrolerów VR, zostawili furtkę dla developerów dodatków, którzy mogą umieścić taką możliwość w swoich produktach. Ciekawe, kto pierwszy się zdecyduje i czy w ogóle? Natywna obsługa kontrolerów, to coś, czym X-Plane 11 bije na głowę P3D w VR. Myszka to nie to samo. Wielka szkoda, tego będzie brakować, a szło tak dobrze: 64 bit, wielowątkowość, VR, DX12...

http://www.prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6315&p=212333


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 18, 2020, 11:46:24 »
Nie wygląda to zachęcająco. 

https://www.youtube.com/watch?v=ty26nkNFUEA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3R3p1TbzYZU_IRQKQjJBIg73kBGhXqQ4WOneTZnuxJz3FpiN-GsE1YANc

Barti weź, ...już w pierwszej minucie widać, że gość nie ma dużego pojęcia i siedzi na jakimś szicie chyba 8). Tu moje z dziś:









P3Dv5 zainstalowany. Od wczoraj się bawię i przyznam, że... jestem bardzo na tak! Te nowe opcje powodują, że atmosfera wygląda przecudnie. Nie mam pytań w tym temacie :).
Wydajnościowo - na pewno jest kop, może jakoś go nie odczuwam bardzo, bo latam w VR więc i tak tnie do 90 lub 45 zgodnie z moim Refreshem ale na obrazie 2D widać, że jest to progres w stosunku do DX11 i 4.5 DX12 daje radę zatem.
Jest parę spraw które bym poprawił, ale to pewnie kwestia czasu, albo ew. programów go wspierających. Same modele wyglądają inaczej pod wzgl. tekstur, tu muszę rozkminić temat o co chodzi, bo ze srebrnego zrobił się szary, są jakieś zmiany w zapisie DXT lud materiale. Na plus też ładowanie - ładuje się dużo szybciej niż P3Dv4.5 i wrażenie z płynności obrazu jest większe (np. nie zauważyłem jakiś lagów, co wcześniej się zdarzało, ale też i mało testów do tej pory). Ogólnie na teraz nie żałuję ale czekam na poprawki zwłaszcza dla VR-a WMR, który jest niegrywalny teraz (ale działają, więc może jakoś wkrótce).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2020, 13:41:15 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 18, 2020, 11:59:06 »
Review Platform
Intel i9-7920X OC to 3.9GHz
32GB RAM
2x NVIDIA GTX 1080 in SLI
2TB SSD

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 18, 2020, 13:04:47 »
Review Platform
Intel i9-7920X OC to 3.9GHz
32GB RAM
2x NVIDIA GTX 1080 in SLI
2TB SSD

Czyli wychodzi na to, że nie umie wykorzystać tego co ma 8) . Poza tym akurat P3D nie wykorzystuje SLI z tego co wiem, więc i tak mu pracuje to jakby miał 1 kartę. Jak spojrzałem na to video to jakbym się cofnął do czasów FS2004.
Już bardziej rzeczowa jest ta recenzja: https://youtu.be/mXHuXFda69I .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Prepar3D V5
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 18, 2020, 13:38:33 »
Yoyo, a FS Global Ultimate Ci działa bez problemu, wystarczy tylko dodać scenerię w symulatorze? Bo FSPilot znowu sobie życzy dopłatę za instalator do P3D v5 (5$):

https://fselite.net/prepar3d-v5-compatibility/scenery/