Weźcie sobie to lotnisko FXME i wystartujcie, tam są takie fajne skałki i ciekawy kanion

.
No latam od 18. Idzie ale jest tu nieco opornie pod wzgl. działania. Szczerze to nawet ciężko wyobrazić sobie jak to działa na karach słabszych niż 2070. Różnice w testach (2D) 2080Ti, 3080 i 3090 już nie były takie duże. Udało mi się ustawić tak, że jest tutaj taki przedział 40-45 FPS, czasem zejdzie do tych 30, co już czuć. Ciekawe, że reprojekcja działa w pełnym zakresie, to znaczy prawie zawsze, nawet jak jest 41 FPS to też nie rwie, tak jakby była wyłączona w innych simach. Obraz ok. 2200pxt (czyli 70% dla Reverba) i z tym TAA jest całkiem ok. Podwyższenie rozdzielczości i wyłączenie jakiegokolwiek antyaliasingu dopiero przy 90% wygląda ładnie ale już tutaj zaczyna nie trzymać klatek i skoki są większe, chociaż jak komuś odpowiadałoby te 30 to jest. Patrząc jednak idealnie pod siebie na ziemie prawie zawsze widać taki lekki stutter, to jest słabe. Widzę, że bardzo dużo zabierają chmury. On fajnie zaczynają wyglądać przy High, ale mam teraz na Low i tutaj jest to mega słabe. One potrafią zabrać nawet i 15 FPS. Jednak po tym względem w P3D jest super. Na Low o ile jest pełne zachmurzenie albo takie 1/5 ujdzie to w tłoku, ale gorzej się robi jak jest więcej chmur, wtedy widać ich niedoskonałości, takie białe placki jak w simach 15 lat temu. To bym potraktował tutaj jak priorytet do naprawy - ich wygląd i optymalizację bo naprawdę sporo zabierają. Fajnie rozwiązane są wszystkie panele. Przesuwasz myszką i trzymają kąt wokół ciebie. To jest super zrobione. Ogólnie sam MSFS jeszcze wymaga poprawek, te FM tu niektóre są dość słabe i sterowanie na ziemi, jakbyśmy nie wiem, jakimś zdalnym autem kierowali, skręca wszystko w miejscu i brak pewnej bezwładności.