Na nowych sterach NV już mi nie wywala przy włączonym AI traffic offline (ależ tam w kodzie musi być na...ane). Za to występuje problem w CRJ Aerosoftu, który zauważyłem po przesiadce na Warthoga (wreszcie! Jak ja żyłem na tym X55? Inny level egzystencji.). W powietrzu po odkręceniu kurka N1 spada o nawet 10 potem dopiero rośnie. Analogicznie w drugą stronę, przykręcenie - N1 trochę spada a potem samo rośnie. Oczywiście kalibracja w EFB była i takie tam. Research wykazał, że dzieje się to na różnych sprzętach z tej półki, nie tylko na Warthog i problem taki sam, co ciekawe, występował w wersji CRJ na P3D. Ktoś ma jakieś z tym przemyślenie/doświadczenie? AS długo twierdził, że to "wina użytkownika" (wszystko inne - samoloty i symulatory, bez problemu). Niedawno stwierdzili, że chyba jednak nie i zaklinają się, że problem częściowo rozwiązano w ostatnim paczu (takiego wała) i że sprawdzają ocb.