Autor Wątek: DCS: Mi-24P Early Access  (Przeczytany 11891 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
DCS: Mi-24P Early Access
« dnia: Czerwca 16, 2021, 19:00:52 »
Wydany i już można ściągać :).

Cały dzisiejszy patch u mnie 61Gb, do tego cena z EA podskoczyła z -30% na -20%.

Tu znane błędy na chwilę wydania:
https://forums.eagle.ru/topic/274181-dcs-mi-24p-early-access-known-issues-please-read-before-posting-issues/
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2021, 19:46:35 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 16, 2021, 19:11:31 »
Redaktorze, po kiego nowy temat - lubujecie się w tym?
Puthe ma ~32GB, a po rozpakowaniu >60GB.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 17, 2021, 00:32:06 »
Wszyscy już cisną, a mi jeszcze 12 GB do rana zostało :D

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 17, 2021, 00:34:42 »
Wszyscy już cisną, a mi jeszcze 12 GB do rana zostało :D
Nie podniecaj się :-). Sam moduł jeszcze będziesz musiał dossać, a to ~3GB  :evil:.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 17, 2021, 00:35:46 »
Budzik muszę ustawić w takim razie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 17, 2021, 07:23:31 »
Graficznie moduł bomba, kabina świetna (ooo w VR jaka ona duża!) plus tekstury. Systemowo trzeba będzie to ogarnąć ale nie ma większego bólu niż w przypadku Mi-8, zresztą obie maszyny są dość podobne w tym zakresie. Przy prędkości stabilna platforma, momentalnie się rozpędza i bardziej czuć tutaj samolot ;>. Kołowanie w sensie utrzymania prostej trudniejsze, bywa, że tańczy jak po lodzie i nadmiernie się ugina prawo / lewo (nawet jest w stanie się podeprzeć wspornikiem LOL. Idzie zrobić beczkę w locie i nic nam się nie dzieje z łopatami. Jakoś mam wrażenie, że sam PFM Mi-8 ma lepszy jednak i bardziej realistyczny, no ale go już rozwijają wiele lat, tu mamy EA. Zresztą tak jak zawsze, trzeba nauczyć się tutaj odpowiednich zachowań. Zawis można zrobić bez większych problemów (w sumie powiem, że obecny FM dużo wybacza), ale wcześniej trzeba wyhamowywać i z dość mocno zadartym nosem (tracimy z widoku horyzont), po osiągnięciu neutrum idzie długo stać w miejscu przy drobnych korektach orczykiem i wajchą bardziej na siebie. Klimacik za to pierwsza klasa. Ps. jak ktoś narzekał, że na screenach jest obsługa z Mi-8 to już mamy tutaj nową.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 17, 2021, 09:04:09 »
Wygląda faktycznie świetnie, lata zgodnie z oczekiwaniami choć tak jak Yoyo wspomniał trochę rzuca na boki przy kołowaniu. Obsługa nie jest bardzo skomplikowana jeśli zna się Mi-8, rozruch to prawie to samo, tylko przełączniki w innych miejscach. Z obsługą uzbrojenia, zwłaszcza kierowanych rakiet, jest trochę zabawy a Piotrowicz lata jak pijany. Z rzeczy na które warto zwrócić uwagę, w edytorze misji można podwiesić najróżniejsze kombinacje uzbrojenia, ale to nie znaczy, że będą działać poprawnie. Lepiej trzymać się oficjalnych zestawów.

Jak na early access od ED to jest całkiem dobrze. Manual biedny, misje treningowe tylko dwie, Piotrowicz jest niemową a celownik optyczny jest WIP (zwłaszcza w VR). Ale tak poza tym, można się bawić.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 17, 2021, 09:05:54 »
Zresztą każdy może polatać sobie w 14 dniowe demo, ponoć działa bez problemu :).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline ESP

  • *
  • Cloud Surfer
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 17, 2021, 09:21:20 »
Yoyo,
kabina w Mi24, szczególnie pilota jest rzeczywiście bardzo obszerna (w moim odczuciu większa nawet niż w Su22), nawet taki duży człek jak ja nie ma problemu z zajęciem miejsca ani z dostępem do wszystkich przełączników. Jedynie samo wsiadanie wymaga wprawy ze względu na drzwi. Na miejscu strzelca jest ciut bardziej klaustrofobicznie ale dalej nie ma problemu z "nadgabarytami". ;)

AMD Ryzen9 5900X + beQuiet! ShadowRock3 // HyperX Fury 64GB 3200MHz // MSI MAG X570 Tomahawk // MSI RTX3080 OC 10GB // ASUS ROG SWIFT PG329Q // KIOXIA 2TB M.2 NVMe + Samsung 2TB SSD // beQuiet! PureBase500

kwadrat

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 17, 2021, 09:36:44 »
Nie mam maszyny ale ciekaw jestem czy przy dłuższym zawisie jest ten efekt opadania czy jest zbyt wczesna wersja to jest? Dzięki za informację okresie testowym to w takim razie sam sprawdzę jak maszyna wygląda. W sumie dobry pomysł mieli z tym programem.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 17, 2021, 10:07:04 »
Najważniejsze, że można wsadzić palec w wentylator :D
https://www.reddit.com/r/hoggit/comments/o1fohz/1010_ed/
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

kwadrat

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 17, 2021, 10:17:54 »
Haha dobre :D

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 17, 2021, 12:16:22 »
Trochę (naiwnie, z EDkami znamy się 10 lat albo i więcej) liczyłem, że ten early access będzie miał poziom EA typu: Heatblur, że Petrowicz będzie gadał, że poza samą maszyną będzie poczucie wejścia na kolejny level i nowy standard, że będzie efekt WOW, jak w przypadku F-14. W sumie dostaliśmy standardowego EDowego produkcyjniaka. Fajnego, wyczekanego, ładnego, z potencjałem, ale jednak produkcyjniaka.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 17, 2021, 13:30:48 »
Trochę (naiwnie, z EDkami znamy się 10 lat albo i więcej) liczyłem, że ten early access będzie miał poziom EA typu: Heatblur, że Petrowicz będzie gadał, że poza samą maszyną będzie poczucie wejścia na kolejny level i nowy standard, że będzie efekt WOW, jak w przypadku F-14. W sumie dostaliśmy standardowego EDowego produkcyjniaka. Fajnego, wyczekanego, ładnego, z potencjałem, ale jednak produkcyjniaka.

I? kontynuuj  :evil:.

ps. Jak boli d***, to po co instalować ;-).

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: Mi-24P Early Access
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 17, 2021, 13:58:04 »
Dzielę się na gorąco wrażeniami. Co tu kontynuować. Nie ma wow. Szczerze to sądzę też, że z tym Petrowiczem to przysajberpankowali. Ledwo się różni od autopilota w UH-1. Nie jest to "żyjący", reagujący dynamicznie i kontekstowo Jester i nie będzie (wiem, że nikt nie obiecywał, ale jakieś niedomówienie było). Sądzę też, że oprawa dźwiękowa modułu to nadal placeholder. Co do standardu, weźmy na przykład lusterka. I porównajmy je z F-14. To już nawet Razbam był bliżej tego poziomu w swoim Av8B. W sumie największa zaleta tego modułu to to, że jest to Mi-24. To sporo wynagradza.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2021, 14:07:00 wysłana przez Qbeesh »