Autor Wątek: FSX: AI traffic po określonych trasach  (Przeczytany 1117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FSX: AI traffic po określonych trasach
« dnia: Czerwca 26, 2021, 09:40:11 »
Cześć wszystkim,

Chciałbym przygotować dla FSX rozkład ruchu AI, ale nie tylko pomiędzy lotniskami po prostych trasach, ale z trasa wiodącą przez określone punkty.
Czy ktoś wie jak to zrobić ewentualnie ma link do instrukcji j czy narzędzia które to potrafi?



Wysłane z mojego moto g(8) power przy użyciu Tapatalka


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FSX: AI traffic po określonych trasach
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 26, 2021, 10:05:41 »
Ja korzystam z AIFP, w sumie bardzo proste narzedzie i latwo je zrozumiec.
http://stuff4fs.com/newpage.asp?folder=aifp .

Co do lotu po wyznaczonych puntach, tu niestety ta seria ma problem. Mozna zrobic witualne i niewidzialne lotniska na danym pulapie i zaznaczasz opcje Touch and go. Dopiero wtedy samolot poleci po punktach, typowy lot AI to jednak lot z lotniska na lotnisko.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: FSX: AI traffic po określonych trasach
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 26, 2021, 10:23:35 »


Ja korzystam z AIFP, w sumie bardzo proste narzedzie i latwo je zrozumiec.
http://stuff4fs.com/newpage.asp?folder=aifp .


Dzięki! :)
Narzędzie znam.
Pomysł z wirtualnymi lotniskami jako waypointami wypróbuję. Powinno mi to wystarczyć do realizowania niektórych scenariuszy (np. lot Dromadera, szybowce)



Wysłane z mojego moto g(8) power przy użyciu Tapatalka