Widzę tu potencjał, ale osoby, dla których lot musi zawierać w sobie elementy strzelania, wybuchów i niszczenia, zapewne go nie wykorzystają. Taktyczny transport lotniczy jest czymś, o czym mało się mówi, a w środowisku DCS temat chyba w ogóle nie istnieje. Nic dziwnego, do tej pory nie było ku temu powodu. Zasadniczym obszarem funkcjonowania, do którego została ta maszyna stworzona, to airdrop i airland. Wiem, że dla większości airdrop będzie to po prostu rozpoczęcie sekwencji zrzutu w kokpicie i przerzucenie się na widok zewnętrzny by obejrzeć jak to wygląda. Trzy - cztery razy i przesiadka do któregoś eFa, bo co tu robić

. Jeśli ktoś jest dobrze zapoznany z całością zagadnienia dostrzeże tu ciekawe możliwości sprawdzenia platformy w różnych warunkach. Dla Herka, w realizacji transportu taktycznego, 80% sukcesu to dobre planowanie (a te nie jest nakreślaniem na pałę waypointów na mapie). Nie bez powodu jest tam dwóch pilotów - wszakże w trakcie lotu robota w kokpicie jest dla przynajmniej dwóch.