Raport sytuacyjny: 21.02.2004 godzina 04:37
Bawiłem się przed chwilą różnymi wersjami Bf'ów i K-4 udało mi się wprowadzić w coś przypominającego korkociąg płaski.
Byłem na jakiś 5000m - wychodziłem z nurkowania mając 640 (IAS) na liczniku i postanowiłem trochę "przegiąć pałę", rozpocząłem wykonywanie pętli przy zamkniętych chłodnicach i przepustnicy na maksa, ciągnąc drążek do oporu nie zwracając uwagi na oznaki, że maszynie to się niezbyt podoba. Gdy dotarłem na szczyt samolot rozpoczął swój typowy taniec wejścia w korkociąg, mimo to nie zwolniłem drążka i pogłębiałem korkociąg aż do momentu kiedy byłem gdzieś na 4500m ( -/+500

) i samolot poruszał się całkowicie płasko w szybkim korkociagu. Wtedy to spróbowałem z niego wyjść wykorzystując technikę typową dla korkociągu "zwykłego" - oddałem drążek i pchnąłem ster kierunku w przeciwną stronę... po 2000m samolot wyszedł na prostą.
Żadnego efektu zacieniena sterów, ani ich odwrotnego działania nie zauważyłem...
Niestety nie mam zwyczaju nagrywania tracków.