Autor Wątek: Dodatki i porada  (Przeczytany 4247 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 15, 2004, 12:10:34 »
zwisa to ty masz Way :DDDDDDDDDDDDDDD
lol
zawis

SoH

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 15, 2004, 12:12:52 »
Nie poto kupilem oryginal, zeby grac na easy. W zawisie faktycznie trudno sie utrzymac (czy w ogole udalo mi sie to kiedys bez autohovera? hmm), ale jak mego psa  :wink:  kocham, wyladowalem bez wirnika ogonowego. Nie pamietam szczegolow, bo pogrywalem w wakacje, ale generalnie polegalo to na przechyle smiglowca w strone przeciwno do rotacji spowodowanej brakiem wirnika ogonowego (cos tu namieszalem :wink: - zainstaluje medevaca to sprawdze dokladnie jak to bylo) . Po takim zabiegu rotacje udalo sie wychamowac, i jakos sie wyladowalo.

Waylander

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 15, 2004, 12:16:16 »
Cytat: SoH
Nie poto kupilem oryginal, zeby grac na easy.


LOLOLOL  

Niech ci bedzie ZAWIS :D  Mnie to zwisa  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
Dodatki i porada
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 15, 2004, 12:16:53 »
...a seria "Enemy Engaged", czyli "Apache-Havoc" i "Commanche-Hocum"? A "Hind"?
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

SoH

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 15, 2004, 12:59:12 »
Przed chwila sprawdzilem. Lot w lini prostej i ladowanie jest jak najbardzoiej mozliwe bez wirnika ogonowego, nawet nie jest to specjalnie trudne. Fizyka byla ustawiona na Realistic.
Jesli komus naprawde zalezy, moge sie pomeczyc ze zrobieniem jakis screenow, czy czegos innego (mozliwosci nagrywania trackow nie ma, a przydalaby sie) zeby kazdy niedowiarek mogl uwierzyc. Zreszta, kto ma ta gre niech sam sprobuje. Jak pislem, nie jest to takie trudne.

Mysle jednak ze to temat na inny post. Ten byl z gola o czym innym

Schmeisser

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 15, 2004, 13:36:08 »
medevac jest na enginie SARA3  jest troszke starszy juz
lot moze to za duzo powiedziane ale raz udalo mi sie doleciec z barki do ladu ( okolo 250 m ) w jednej z pierwszych misji treningowych , bez  smigla ogonowego . Dluzej nie bylo szans
Sar 4 jest duzo lepszy , tam nie ma szans chyba na takie zabawy
Ackolwiek da sie posadzic maszyne na przewodach wysokiego napiecia :DDDD i zgasic silniki

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Dodatki i porada
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 15, 2004, 20:09:53 »
Cytat: Rola
...a seria "Enemy Engaged", czyli "Apache-Havoc" i "Commanche-Hocum"? A "Hind"?
EE to mój osobisty faworyt, faktycznie nie ma możliwości zmiany kalwiszologi.
Ale Shmeiss, nie przesadzaj, taki "As", taki "Uberpilot", taka "Legenda" nie potrafi z tym żyć ?  :lol:  8)  :twisted:

Hind... łojezu ile to lat ? 6 ? Chociaż realizm stał na wysokim poziomie... mimo to w tamtym czasie wolałem simy EA - szczególnie "Longbow", jeszcze na biórku stoi pudełko... i gdzieś tutaj instrukja... o jest... fuuu... khe, khe, ale kurzu...

qrde-

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 15, 2004, 21:10:17 »
taak, Longbow 2 - grafika juz nie ta ale klimat niesamowity... zwlaszcza loty noca, rozblyski po trafieniach, dynamiczna kampania? model lotu zapewne jakis taki nie bardzo:p ale za to ta skomplikowana awionika...

SoH

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 15, 2004, 23:08:10 »
Mogloby byc tak, ze jakby polaczono model lotu z Search&Rescue i awionike ala Falcon, to niewiem, czy ktos by chcial w to grac  :wink:  :lol:  Istny hardcore :D

qrde-

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 16, 2004, 19:54:02 »
taaaak :twisted: przeciec naumianie sie tego wszytskiego, a potem wykorzystanie w praktyce daje tyle frajdy... prawda?..:)

Waylander

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 16, 2004, 19:58:18 »
Ale by sie zdzili na lotnisku jak jakies scierwo/kufajman najnormalniej w swiecie wsiada do maszyny, odpala i leci  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Sufler

  • Gość
Dodatki i porada
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 17, 2004, 00:20:00 »
wiecie co... poniewaz tak sie sklada ze pracuje z bylym pilotem smiglowcow :) oblatywaczem w jednej firmie
a w dodatku facet lubi kompy to jutro sie go spytam co teraz by polecil jako real flying na chopie


do jutra wiec Panowie :)

Obiecalem i napisze :)

po pierwsze gosc sie rozesmial jak diabli na co ja chyba zrobilem sie czerwony
po drugie facet probowal wszystkie mozliwe dostepne w Europie simy na choperki i powiedzial tak:) Rysiu, to nie ma nic wspolnego z modelem lotu jak ty to nazywasz:) w KAZDYM simie startujesz jak chcesz :) a w rzeczywistosci gdy podniesiesz Mi-2 do gory i nabierasz predkosci to musisz od razu dodac mocy bo zmienia ci sie sila nosna wirnika i bys byl spadl... a w zadnym simie nawet tego nie ma, 2 najtrudniejsze manewry to start i ladowanie... latac kazdy potrafi:)

jego zdanie jest takie - simy dostepne teraz = kicha jezeli chodzi o model lotu smiglowcem

a teraz co do kwalifikacji goscia :)
4800 h wylatanych na Mi-2, Mi-8, Mi-17, Sokol
10 lat bycia instruktorem w Libii
praca w Swidniku przez kilka lat jako facet od latania :)
no i stopien bodajze majora czy podpulkownika, to akurat najmniej wazne

jakos nie ma powodu ay mu nie wierzyc.....
a co do dostepnosci dla niego simow :) hmm... ma chyba wszystkie :) mial AEP 1 dzien wczesniej niz moja wersja sie sciagnela :) czyli od razu po ukazaniu sie deviance na sieci:)
z reszta od goscia biore rozne programiki :)


chyba wyczerpalem temat