Autor Wątek: rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39  (Przeczytany 6184 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 08, 2004, 21:27:54 »
Wybór oprogramowania jest podyktowany enginem symulatorów oraz gustami ich developerów (3DSMAX = Maddox, gMax = Microsoft).
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

piterk

  • Gość
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 09, 2004, 00:31:27 »
widze ze nadajemy na roznych falach chyba, ja ci mowie ze istnieja programy do modelowania ktore zapisuja do formatu 3dmax i nie maja z tym zadnego problemu, ty mi piszesz ze koniecznie musi byc zrobione od zera w 3dmaxie (co jest poprostu nieprawda,moge zrobic model np w wings3d zapisac do formatu .3ds i nawet nie bedziesz wiedzial ze obiekt nie powstal w 3dstudio),

ja pisze ze jesli koniecznie chcesz miec to zrobione w 3dmaxie to nie widze problemu( mam dostep do tego softu) a ty piszesz cos o wyborze oprogramowania przez developerow , chcialbym dostac konkretna odpowiedz, potrzebujecie modelarzy czy nie dziekuje, tych panow mamy pod dostatkiem :)

a gmax to poprostu okrojona wersja 3dmaxa 4 rozprowadzana za darmo przez discreet zorientowana na lowpolymodeling, powstal dla wszystkich maniakow tworzenia modow do quakow itp (z tego co wiem faktycznie korzysta z niego MFS)

pzdr

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 09, 2004, 02:52:39 »
LOL, a gdzie ja niby powiedziałem "nie nadajesz się" ?

Możesz pracować w czym chcesz, ale wynik musimy dostarczyć Maddoxowi w formacie .max i właśnie to mówiłem.

Jeśli chcesz, mogę ci wysłać materiały "szkoleniowe" o budowaniu modeli do Sturmovika - ale to prawie 8MB, zmieści ci się na skrzynce?
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

piterk

  • Gość
..
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 09, 2004, 20:21:11 »
hmn.. jesli nie ma tego  nigdzie w sieci to mozna slac na nexusroy@poczta.neostrada.pl


pzdr

Sufler

  • Gość
Re: ..
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 09, 2004, 22:18:23 »
Cytat: piterk
hmn.. jesli nie ma tego  nigdzie w sieci to mozna slac na nexusroy@poczta.neostrada.pl


pzdr


oka doka jak sie Therrciu nie wypowie to zamieszanie jest za male:)

co do opisu, czego potrzebuje maddox do modelowania to albo Rola ci wysle na maila  albo zobacz sobie na www.netwings.org

a teraz co do 3dmaxa czy jak to cholerstwo sie nazywa.... z tego co wiem to niejaki Olegfomatrixx jest podstepnym, wyzutym z czlowieczkowatosci maxofilem :P i wsie chce w tym dostac
gdzies czytalem na temat projektow zasysanych z innych gierek czy tez formatow i ze bylo z tym bardzo bardzo duzo roboty dotyczacej jakichs tam poprawek

wiec pewnie zostaje ci :

a: przeczytanie instrukcji
b: dogadanie sie z Rola
c: zrobinie especially for me Cant'a na plywakach :)

Therrek co ma nowy rowerek :P

Kos

  • Gość
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 10, 2004, 01:08:24 »
Ano faktycznie Therr, Twoje wypowiedzi j.w. tylko poglebiaja zamieszanie. Pozostaw fachowa dyskusje fachowcom. Takimi stwierdzeniami i pouczeniami innych nabijasz sobie licznik postow czy co...?!

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 05, 2005, 21:55:33 »
Mam możliwość załatwienia modelarza 3-d pracujacego w Blenderze, za darmo, o calkiem dobrym poziomie (wdg. mnie). (z tego co wiem da się eksportowac .blend do 3dmax-a)
Osoba ta zgłosiła chęć spróbowania zrobienia modelu Czapli (RWD-14) jeśli byście wysłali dokumentację na mój e-mail (osoba ta nie posiada internetu).
Osoba ta zw. z szkołą, wstepny model oddałby by model próbny koło 20-25 lutego. (teraz jest troche zajeta:)
kontakt prosilbym na fchmielowski@wp.pl

(załączam kilka zdjęc WIP-ów:)

[ Dodano: Sro 05 Sty, 2005 22:53 ]
Dziwne, forum nie pozwala mi na załączenie zalącznika, wyśle zdjecia WIP i proby prac na adres osoby która się zemną skontaktuje



P.S Najpierw stworzyłem nowy watek, potem pomyślałem:)), więc powtórze post tutaj
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 05, 2005, 23:02:36 »
Cytat: F. von Izabelin


Dziwne, forum nie pozwala mi na załączenie zalącznika, wyśle zdjecia WIP i proby prac na adres osoby która się zemną skontaktuje



P.S Najpierw stworzyłem nowy watek, potem pomyślałem:)), więc powtórze post tutaj


Forum sie modernizuje dlatego zlacznikow nie lyka a z tamtym tematem poradzil sobie Sturmkatze wypozyczony od Swiera:



ps. Sturmkatze to straszna bron straszna :D
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 06, 2005, 06:29:00 »
Dzięki za czujność, Filipie :)

Nowe ręce chętne do pracy to skarb (tym bardziej jeśli nie krzyczą o pieniądze :wink: ), ale widzę już kilka problemów:

1) Oprogramowanie
Niby można przerzucać pliki do MAXa z innych edytorów 3D, ale potem potrzebny jest spec od MAXa, który wszystko zweryfikuje i poprawi ewentualne błędy (lub dokona edycji elementów możliwych tylko w MAXie). Najgorsze, że właśnie takich doświadczonych (najlepiej w modelowaniu do IL-2) specjalistów mam mało... a jak już są to chcą $.
Z mojego dotychczasowego doświadczenia wynika, że czasami sprawia to sporo kłopotów i pochłania czas.

2) Kontakt

Brak internetu to spory kłopot. Materiały do niektórych samolotów mogę liczyć nie w megabajtach, a CDkach. Nawet jak już je przekażemy, to pozostaje kwestia komunikacji przy korygowaniu błędów itd.  - z mojego doświadczenia wynika, że nawet mający doświadczenie z samolotami modelarze (a może właśnie oni, bo wiedzą wszak co robią!) zadają mi liczne pytania o szczegóły konstrukcyjne, których nie są pewni (lub brakuje do nich dokumentacji).
Tutaj nawet kontakt telefoniczny może nie wystarczyć...

3) Doświadczenie

Z obrazków jakie mi przysłałeś wnioskuję, że "ta osoba" (co tak konspiracyjnie?) ma dotychczasowe doświadczenie jedynie z architekturą. Perypetie przez które przeszłem dowiodły, że za samolot powinna brać się osoba, która już bawiła się w modele samolotów 3D, nawet tylko "dla praktyki".


Odpowiem więc tak:

może nie rzucajmy się od razu na głęboką wodę (Czapla). Uważam, że lepszym tematem będą budynki właśnie. Info o budynkach do BOB jeszcze nie mamy (szczegółów technicznych nie jest pewien nawet sam Oleg). Toteż zaczekamy. A nuż dojdzie w międzyczasie do "tej osoby" internet?

A jeśli "ta osoba" chce koniecznie coś zacząć już teraz, to wysyłam ci na maila propozycję. Ostrożną ;)
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 06, 2005, 16:29:56 »
Cytuj
a jak już są to chcą $


Pytam z ciekawości. Ile sobie liczą tacy spece od  jednego modelu ?

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 06, 2005, 16:45:37 »
Jak ci tutaj otwarcie powiem, to poniżej tej sumy już nikt nie będzie chciał pracować :)
Projekt splajtuje, a wy będziecie do końca życia latać na szmatolotach i innych fafkulcach.
Toteż się nie pochwalę... i zostanie to jednym z "trade secrets" ;)
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

Odp: rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 09, 2006, 02:55:22 »
Jako że mało było chętnych do grafiki 2D, możecie doliczyć mnie... Do orłów nie należę może, ale trochę skinów na koncie mam.

W pracy pomaga mi sympatyczne zwierzątko o imieniu GIMP - eksportuje pliki do Photoshopa z warstwami, ale bez ścieżek, masek itp. itd. Przydatne narzędzie. A do tego gratis, do ściągnięcia z sieci.
You are not stuck in traffic. You ARE Traffic.
Get a bike. Break FREE!
"Still in one piece. Good Job. Let's go home."

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
Odp: rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 15, 2006, 01:32:15 »
Witaj Miron, dzięki za odzew! Każdy chętny pomocnik poprawia morale Roli :004:


Dodam jedno małe wyjaśnienie odnośnie nadsyłania "kandydatur" (tyczy się to wszystkich chętnych)

Proszę przysyłać mi jakieś próbki swoich prac (np. modele czy grafiki itd.), abym mógł oszacować, jak skomplikowane zadanie mogę wam przydzielić. Jeśli nie chcecie robić tego publicznie (np. wrzucać obrazki na forum), można wysłać mi PW lub e-mail (klikajcie na info-przyciski pod moim pezetelkowym avatarem użytkownika).
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

Odp: rekrutacja - zapraszamy do pracy nad 9/39
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 20, 2006, 22:58:02 »
Troszke zaniedbałem ten temat (mea maxima culpa), więc odpowiedź tak późno...

Chwilowo nie mam nic z przykładów pod ręką - po ostatnim kraszu twardego szlag wszystko trafił... A teraz jestem w trakcie przeprowadzki (zakończenie z początkiem kwietnia) więc nie bardzo mogę coś zrobić. Tak na szybko, do obejrzenia publicznie: nowe skiny instruktorskie Dziadka Kosa (Bf-109G2 oraz Spitfire MkIX) - oba w średnim czasie 1-2 godziny/sztuka, oraz skin zespołu "Red Guys" (i kilka innych) do obejżenia na screenshotach zamieszczonych na stronach: www.simairracing.com oraz www.il2airracing.nu
You are not stuck in traffic. You ARE Traffic.
Get a bike. Break FREE!
"Still in one piece. Good Job. Let's go home."