Autor Wątek: Kask Union Reality  (Przeczytany 41717 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #120 dnia: Kwietnia 01, 2007, 19:41:34 »
Dziękuje serdecznie, wprawdzie niewiele z tego zrozumiałem ale może przeczytam parę razy  :020:

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #121 dnia: Kwietnia 03, 2007, 18:12:23 »
Zainspirowany postem Horneta próbowałem konfigurować UR Geara z FS2004, ale wyniki marne. Podobnie jak w temacie z rosyjskiego forum przy wersji NVtoMouse 0.9 FS2004 nie reaguje w ogóle (brak opcji „dll calls”), przy wersji 0.93 zawierającej tą opcję oraz plik .ini w którym wpisuje się ścieżkę do pliku TrackIRFS2004.dll są jakieś efekty, ale niestety widok się trzęsie, wyraźny spadek wyświetlanych klatek, kąty rozglądania się bardzo małe ok. 15-20 stopni.
W FSX wystarczy przyporządkować osie URGear do Pan view left/right  oraz up/down axis i chodzi to dosyć ładnie. W FS2004 w takiej konfiguracji  drgania są zbyt wielkie aby dało się latać. Próbowałem jeszcze połączyć działanie NVtoMouse 0.9 z Active Camera, ale również wiąże się to z wyraźnym spadkiem wydajności i „trzęsiawką”.

Ktoś osiągnął lepsze efekty?

Jeszcze jedno-mam problem z NewView 37e. Dotychczas korzystałem z wersji 36, spolszczonej, linkowanej w tym temacie przez 303_Horneta. Wywaliłem wpisy w rejestrze, odpaliłem 37e, ustawiłem (punkt kontrolny w zakładce „Hełm” reaguje), dodałem dll do rejestru i w grze nic  się nie dzieje. Nie reaguje Il-2 ani Lock On, chociaż z wersją 36 chodzą bez problemu. Gdzie znowu daję ciała?


Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #122 dnia: Kwietnia 03, 2007, 18:32:36 »
Ja też miałem ten problem, spróbuj 2giego fixa, mi już działa.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #123 dnia: Kwietnia 03, 2007, 20:30:29 »
 Używam (a  raczej staram się użyć) wersji opisanej przez Horneta jako ta z poprawkami. Link do 2-go zestawu poprawek przekierowuje na nieczynne rosyjskie forum (chyba od wczoraj). Google w tym przypadku się nie sprawdza, jeżeli ktoś może podesłać tego fixa podaję maila stach.k@op.pl . Widzę, że ta wersja ma możliwość współpracy z TrackIR (trochę dziwne), ale czy poza tym wprowadza jakieś istotne zmiany? Coś ulepsza, przyśpiesza?
Kombinuje ciągle z 37e i zauważyłem, że hełm działa tylko z plikiem NPClient.ini z wersji 36. Po wyjściu z gry, NewView tworzy plik .ini  np. LOCK ON_1.INI i przyjmuje jako aktualny, ale niestety już z nim nie współpracuje. Nadpisałem plik z nazwą gry plikiem defaultowym, przy konfiguracji OK, po wejściu do gry d…. blada :(

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #124 dnia: Kwietnia 04, 2007, 08:45:28 »
Mi NewView 37e nie działa poprawnie - zero reakcji w grach - i fix nie pomaga. Poczekam na wersję 37f albo 38. Na razie wróciłem do starej wiernej wersji 37d, to zaledwie jedno oczko mniej :-)

Sorbifer
(Kiepsky)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #125 dnia: Kwietnia 05, 2007, 19:57:26 »
A ja czekam z utęsknieniem na mój kas zakupiony niedawno na allegro. Wkrótce się do szanownych kolegów zwrócę z prośbami  :021: o rady........choć może nie będzie potrzeba  :004:  czas pokaże
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #126 dnia: Kwietnia 07, 2007, 13:13:07 »
Mam go. Ustawiłe na Newview 2.5 i wszystko jest ok. Mam tylko problem ze starym ilem. Czy ktoś wie jak ustawić UR pod starego Il2?
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #127 dnia: Kwietnia 07, 2007, 13:32:14 »
Nie ustawisz bo "stary" Iłek nie wspiera TrackIr'a a pod niego właśnie podszywa się NV. Możesz ew. przeprowadzić emulację myszy.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #128 dnia: Kwietnia 07, 2007, 15:39:35 »
OK. A jak zrobić tą emulacje myszy?
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #129 dnia: Kwietnia 07, 2007, 16:38:50 »
Znalazłem coś takiego
http://www.imgpresents.com/joy2mse/j2m.htm

Joystick to mouse. Program zmienia sygnał z joysticka na mysz, można joyem sterować kursor myszy (klikanie też jest  :020: ). Tak sobie pomyślałem, że skoro UR jest jak joy, to chcąc go wykorzystać w starym ile można ten program do tego użyć. Problem w tym, że on mi wykrywa mojego x52 i jego sygnał bierze a nie UR i nie wiem gdzie to zmienić.

Mam pytanie. Jak skonfigurować NVtoMouse by działał, cel ten sam - stary ił2S
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #130 dnia: Kwietnia 07, 2007, 19:21:29 »
Próbowałem tego Twojego wynalazku w wersji demo, bez głębszego wnikania w konfigurację i moim zdaniem do URGear to się za bardzo nie nadaje. Lepiej współpracuje z klasycznym joystickiem, ale nie o to tu przecież chodzi. Lepszą alternatywą jest NVtoMouse. Wydaje mi się, że powinno chodzić ze starym iłkiem. Ja testowałem to w FS 2004, o problemach pisałem wyżej. Konfiguracja nie jest raczej skomplikowana. Do Twoich potrzeb należałoby wybrać zakładkę „Absolute” i po prostu wcisnąć przycisk ”Move Mouse”. Wcześniej lepiej przypisać klawisz mapujący ten przycisk :). Mówię tu o wersji 0.9, którą wrzycam na rapidshare
http://rapidshare.com/files/24803121/NVtoMOUSEver09.zip.html

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #131 dnia: Kwietnia 07, 2007, 22:07:43 »
Dzięki Tailor  :010:  Już działa  :010: NV v2.5 + NVtoMouse 0.9.  :banan
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #132 dnia: Kwietnia 10, 2007, 13:19:04 »
Fajnie że działa :001:. Czy ma jakiś wpływ na wydajność gry?

Hornet prośba do Ciebie, czy mógłbyś udostępnić jeszcze raz ustawienia niwelujące drgania  na prawym skrzydle? Wiem, że pewnie jeszcze nie doszedłeś do porządku ze swoim kaskiem, ale chyba masz pliki .ini poszczególnych profili? Z góry dzięki.
Problem drgań występuje już na poziomie kalibracji, i jest to zapewne sprawa sprzętowa. U kolegi na innym kompie i kasku drgania są minimalne,, a nawet można powiedzieć, że ich nie ma. Próbowałem zmieniać sterowniki gameportu na karcie z dostępnych systemowych, nie przyniosło to efektów. Na poprzednim kompie małem gameport na płycie głownej, ale drgania były chyba takie same.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #133 dnia: Kwietnia 10, 2007, 14:48:01 »
Różnicy w wydajności nie zauważyłem. Jeśli jest to minimalna i niezauważalna. Mnie udało się ustawić oś Z w UR (zbliżeniową , można na niej ustawić np. zoom  :020:). W systemie mam UR ustawionego jako 3 osiowy+4przyciski+przepustnica, czyli wykorzystuję wszystko co on ma. Zmieniłem też wersję NV z 2.9 na 3.6 (3.7 jest zbyt nie stabilna i NV to Mouse niechciał z nią działać). Drgań na prawym skrzydle teżprawie u mnie nie ma. Oczywiście, coś tam zawsze skoczy, ale podejrzewam, że bardziej mi się głowa kiwa, niż obraz skacze  :020: . To co mi troszkę dokucza, to przełączanie się od czasu do czasu widoku z zoomu dalekiego na bliski (przy celowniku - na 2.9 tego nie było). Nie wiem jeszcze co to może być, ale też zbyt często się to nie robi.(raz na godzinę lotu). Dziś kupiłem też odpowiednie wtyczki i gniazdo 15 pinowe i kabel. Muszę zrobić przedłużkę kabla z odbiornika do kompa, który stoi trochę dalej i mam problem z podpięciem tego. Ogólnie UR był trafionym zakupem pomimo tego, że pierwsze co zrobiłem to wymieniłem głośniczki w słuchawkach na stare sony ze starego walkmana (oryginały to koszmar :010:).Za 60zł mam sprzęt taki sam, a nawet lepszy od tracka ir . Tym co się jeszcze wahaja mogę śmiało zareklamować UR.
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #134 dnia: Kwietnia 10, 2007, 19:12:48 »
Niestety problem ze wskakującym zoomem (widok przez celownik) się nasilił.Teraz mam go co 5 minut.Nie muszę dodawać, że jest to bardzo denerwujące. Może ktoś ma jakieś pomysły co to może być? Ja przekopałem program NewView i nic nie znalazłem. Dodam, że jeśli podczas gry wyłączę NV i rozglądam się mychą , to problem znika, więc na pewno jest on związany z NV (obecnie używam NewView3.6)
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj