Autor Wątek: Kask Union Reality  (Przeczytany 41722 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 06, 2006, 20:27:02 »
No więc działa to w miarę dobrze. Trochę mam wrażenie, ze przy patrzeniu w prawo nieco skacze, ale zobaczymy co dalej będzie.
Nie mogę sobie poradzić tylko z tym, że LOFC np chciałem do hata na joysticku przypisać sobie trymer, ale zarówno w Ile jak i LOFC popchnięcie hata w górę powoduje spojrzenie w górę nie wiem o co chodzi.

Sky

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 06, 2006, 22:51:16 »
No tak jam mam ten sam problem z hatem

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 07, 2006, 15:58:14 »
Mój kaska narazie jest całkowicie rozmontowany wiec nie moge sprawdzic o co chodzi z tym hatem, ale za to wiem jak zmniejszyc skakanie przy patrzeniu w prawo ( taki problem mieli piloci z 306 dyonu i od nich dostalem przykladowe ustawienia) Jak pozwolą na ich publikacje { i jak je znajde na dysku ;) } to je oczywiscie zamieszcze.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 07, 2006, 19:34:25 »
Problem z hatem przynajmniej u mnie wygląda następująco:
W LOFC trymer ustawiony jest tak ctrl+hat w którąś stronę.
Przy naciśnięciu ctrl+hat w górę widok leci do góry, ale trymer działa, przy naciśnięciu ctrl+ hat w którąś z innych stron wszystko jest ok.
Podobnie jest z przesuwaniem znacznika celu na HUD w trybie BVR tutaj z kolei alt+hat.
W PF jest identycznie.
Ot zagadka  :005:
Acha i nie wiem czemu, ale czasem ni z tego ni z owego włącza mi się dopalanie, myślałem, że to efekt naciśnięcia shifta, ale to chyba nie to, teraz sprawdzam czy nie robi się to od za szybkiego kręcenia głową, takie mam podejrzenia  :003:

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 07, 2006, 19:47:01 »
Od dawna używam do rozglądania się w Ił-2 FB ..... programu New View v0.29  Tutaj zobaczyłem, że program jest dalej rozwijany i z podanego linka ściągnąłem v0.36    Po krótkim oglądzie zalazłem ciekawą opcję - analog zoom.  Próbowałem to uruchomić ale bez powodzenia. Czy ta funkcja po poprawnym skonfigurowaniu służy do płynnej zmiany zoomu w kokpicie ? Będę wdzięczny z odpowiedź.

p.s. Podziękowania dla Horneta 141 za spolszczenie
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 08, 2006, 15:46:55 »
...analog zoom. Czy ta funkcja po poprawnym skonfigurowaniu służy do płynnej zmiany zoomu w kokpicie ?
Cholera wie do czego to jest, u mnie nie działa.
P.S. Kask działa również z Wings Over Vietnam :)

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 08, 2006, 22:03:59 »
Mam jeszcze jeden problem w Lock On FC. Otóż po pewnym czasie od startu gry, przestaje reagować mi kombinacja klawiszy od widoku zewnętrznego (to co standardowo jest pod F2), nie pomaga zmiana ustawienia na inną kombinację klawiszy, zawsze kończy się tak samo :( W IL-e to nie występuje.
Może to ma coś wspólnego z tym, że po podłączeniu hełmu czasem jakby wariowała klawiatura - np w ustawieniach chcę przypisać jakiś klawisz np alt+F2 a w opcjach czasem pojawia się Home lub PgUp  :005: Kurczę nie wiem już co o tym myśleć. Wariacje klawiatury mają też miejsce w IL2.
Może to jakiś błąd w NewView 36?

Sky

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 08, 2006, 22:26:11 »
u mnie mam to samo z klawiaturą- zamiast spacji to mam coś takiego /* /* /* a często jak
coś próbuje napisać to kursor wraca mi na początek tekstu myślałem że to tylko jest
moja przypadłość .

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 09, 2006, 08:17:01 »
Wylacz ur w kontrolerach gier i sprawdz czy wszystko jest ok. Jesli tak to wgraj NV v.29 i sprawdz czy dziala lepiej ( podobno w IL2 niektorym lepiej dziala ta wersja nie wie jak jest to w LockOnFC ) .

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 09, 2006, 08:51:25 »
Dodatek do NewView nazywa sie NVtoMouse

Ruscy podobno stosuja go do MSFS2004


A to jest link do niego:
http://www.sukhoi.ru/forum/attachment.php?attachmentid=37075


Link do forum na ktorym to znalazlem:
http://www.sukhoi.ru/forum/showthread.php?t=23497

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 09, 2006, 11:10:29 »
No dobra na razie wkurzyłem się na NewView i całkiem wyrzuciłem je chwilowo z dysku.
W Locku można używać hełmu bez niego.
Wybrałem w ustawieniach osie UrGear jako odpowiedzialne za Horizontal i Vertical View.
Axis 0 - Horizontal i Axis 1 Vertical. Oś od patrzenia w pionie trzeba zaznaczyć jako Inverted, bo inaczej patrząc do góry przesuwamy widok w dół i na odwrót. Działa i w dodatku zniknęły problemy z klawiaturą i hatem. Muszę jeszcze tylko pobawić się ustawieniami.
Nadal jednak występują drgania obrazu kiedy w podczas przesuwania widoku w polu widzenia mamy ramę osłony kabiny, mam wrażenie, że bardziej gdy widzimy prawą ramę.

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 09, 2006, 11:14:53 »
Macie racje u mnie tez sa te krzaczki /*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

To jest prawdopodobnie rozwiązanie:

1. Skasujcie folder NewView i robicie kopie bezpieczenistwa profili ( chyba ze macie profil odemnie to ksujcie ;-) )
2. Wchodzimy do rejestru Szukamy zakladku NaturalPoint ->NPClientLocation i kasujemy wpisz Path  ( to nie jest konieczne ale moze pomoc )
3. Sciagacie NewView36 jesli chcecie polska  wersje to odemnie tu jest link:
   
   W wersji tej poprawilem troche tlumaczenie:
   www.republika.pl/h141/NewView_36PLv2.rar
   Rozpakowujuecue i wrzucacie na dysk np. C:

UWAGA

3a.Odpalacie i macie wsziedzie znaki ??? - klikacie jakis jezyk i po sprawie

3b. Nie trzeba koniecznie wskazywac dowiazania do gry bo i tak on nie zapisuje tego w folderze gry tylko w rejestrze wiec jesli wyrzuci wam blad "Warning not found !" to to olejcie i dodajcie go poprostu do rejestru.

4. Po odpaleniu nie macie zadnych profili dlatego musicie je utworzyc.
   
   Klikamy "Otwórz profil"
   Teraz klikamy pod napisem "File name" dwa razy (lewym przyciskiem myszy) i program tworzy nowy czysty profil. Jesli zrobilisiec to poprawnie to w oknienku    "Co program zrobil" wyrzuci komunikat "Plik INI zapisany".
   Resetujemy program...

   ... i po odpaleniu ustawiamy go, ale to juz kiedys opisywalem

Jak juz pisalem robilem to na wyczucie ( nie mam narazie sprawengo URGear'a) wiec nie wiem jak to biedzie dzialac.
Jak ktos sprawdzi to prosze dac znac.


A tutaj sa ustawienia czesciowo eliminujace trzesieinie w czasie patrzenia w prawo.
Mamy je dzieki uprzejmosci dywizjonu 306 ( zgode wydal 306_Oswald )

Są trzy wersje:

1.


2.


3.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2006, 11:19:55 wysłana przez 303_Hornet141 »

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 09, 2006, 11:32:45 »
A tutaj rada ( na temat niwelacji trzesienia widoku) od 306_Oswalda:

Kluczem do sukcesu jest odpowiedni port gier i jego konfiguracja
Gdy przypadkiem pozamienialem kolejnosc wtyczek urgeara (czarnej z szarą) momentalnie spalilem sobie stand. port gier !!!
Zostal mi juz tylko ten na karcie muz. Audigy 1
Tyle ze nie chcial za diabla wspolgrac z kaskiem
Wiec pokombinowalem i jako sterownik wybralem nie stand. port gier tylko sterownik dla portu gier  ECC

Od tego momentu juz samo kalibrowanie pod XP nie wykazywalo zadnych nieprawidlowosci

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 09, 2006, 14:39:05 »
Tfu, tfu nie zapeszając, chyba rada Horneta pomogła w sprawie klawiatury, po kilku lotach nadal miałem widoki zewnętrzne, a i hat nie wariował.
Co do proponowanych ustawień to trzeba potestować, pierwsze mi się nie sprawdziło, widok strasznie "pływał" - był dość długi czas reakcji na ruch głową.

Sky

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 09, 2006, 22:38:59 »
A u mnie drgania sie zmiejszyły ,hat działa super  :001:
 tylko klawiatura oprucz(oprócz - Dziadek Kos) esc nie działa wcale :008: :015:
musiałem cos pop....
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2006, 07:45:19 wysłana przez Kos »