Autor Wątek: Kask Union Reality  (Przeczytany 41718 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Widget

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #75 dnia: Kwietnia 06, 2006, 14:29:19 »
Mam pytanko - a z jakiego procka przesiadłeś się na tego AMD 2800 , że aż taki to miało wpływ na działanie UR-Gear ?

Sorki, że odpowiedź po takim czasie, zapomniałem o tym wątku i zacząłem się cieszyć zabawką :D

Przesiadłem się z Athlona XP 1700+ (Palomino), różnica jest naprawdę duża. Moje spostrzeżenia odnośnie UR GEARA po kilku miesiącach użytkowania. W dużym stopniu "jakość" rozglądania się zależy od tego jak bardzo zapracowany jest komputer, ważne też jest tak jak tutaj chłopaki piszą, żeby go odpowiednio skalibrować.

Cały czas szukam jak podmienić ID kontrolerów w XP, bo kurde wkurzam się bo w Forgotten Hope głową kieruję samolot :D (taka gra, nie idzie podmienić, gra obsługuje tylko 1 joya). Macie może jakieś linki ? Może być wersja ENG

kornelcio

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #76 dnia: Kwietnia 06, 2006, 15:14:49 »
możesz spróbować usunąć wszystkie kontrolery i zainstalować ponownie

Lamper

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #77 dnia: Kwietnia 09, 2006, 16:04:36 »
Witam wszystkich

Rowniez uzywam urgeara juz od ponad roku i jestem bardzo zadowolony.Czytajac opisy jaki to TrackIr jest cudowny i wspanialy skusilem sie na zakup 4 pro.Pierwsze wrazenia....tragedia.Pierwszy problem z jakim sie zetknalem a ktorego UrGear nie dotyczy to swiatlo.Wystarczy malutki promien swiatla odbijajacy sie 3 metry z tylu od sciany a mamy po grze.TrackIr mimo swoich "fantastycznych"jak to opisuja filtrow swiatla widzial nawet najmniejsze odbicie.
Drugi problem to obciazenie komputera.Jesli ktos ma slaby sprzet a ma zamiar uzywac TrackIr musi sie liczyc ze spadkiem wydajnosci sprzetu.To tak samo jak wlaczyc kamere internetowa,wyswietlic obraz i grac jednoczesnie.UrGear jest wykrywany jako joystick wiec z wydajnoscia nie ma najmniejszego problemu.
Kolejny problem to katy.Grajac w Urgearze moglem wstawac,wychylac sie,obracac,niezaleznie w jakiej pozycji siedzialem UrGear dzialal.Z trackIrem jest inaczej.I ponoc wersja 4 pro katy ma zwiekszone od poprzednich wersji,to mi to nie wystarcza.
Kiedy juz przebolalem swiatlo( zasloniete okna podczas dnia by pograc) Pojawil sie kolejny bardziej powazny problem.Chip USB sie spalil po 5 dniach uzytkowania.Wszedlem wiec na stronke servisu gdzie przekierowano mnie na forum i szczegolowo opisalem moj problem.Zauwarzylem ze wiekszosc ludzi ma to samo i czekaja na RMA!Dopiero po kilku dniach pojawila sie odpowiedz w stylu...Wlacz i wylacz trackira i zrestartuj komputer.Parodia.Po 2 tygodniach otrzymalem numer RMA niezbedny zeby to cudo odeslac i podziekowalem.
Nie zauwazylem zadnej roznicy podczas uzytkowania Trackira i UrGeara.Jedynym plusem trackira jest vector expansion,ale widze ze wyszedl nowy newview ktory pozwala ustawic trzecia os.W LockOn ustawilem sobie przyblizanie i oddalanie i dziala idealnie.
Gdyby tylko zmienic wyglad UrGeara,niczym nie ustepowal by TrackIrowi.
Rozumiem ludzi,ktorzy z hata przeskoczyli na TracIr i pisza o nim tak wspaniale posty,ale wielkie rozczarowanie moze spotkac kogos,kto uzywal urgeara za 40 zl i ma zamiar kupic TrackIr za 700

Pozdrawiam wszystkich


303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #78 dnia: Kwietnia 10, 2006, 15:06:52 »
Mozesz powiedziec jak ustawiles os Z ( glebokosc ) i czy dziala ona gdy zblizasz glowe  ?? Bo mi sie to jakos jeszcze nie udalo ...

Lamper

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #79 dnia: Kwietnia 10, 2006, 19:29:03 »
W kalibracji wybierz joystick 3 osiowy i podczas kalibracji oddal i przybliz glowe.

(Mozliwe ze 2 osiowy z przepustnica.Musisz sprawdzic bo nie pamietam)


Lamper

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #80 dnia: Kwietnia 10, 2006, 19:34:16 »
Os Z mozna bylo uzywac nawet na starym nview.Pamietam ze mialem ustawiony hamulec kol na tej osi\w il2 sturmovik.Wystarczy tylko odpowiednio dodac Urgeara w game control panel.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #81 dnia: Kwietnia 12, 2006, 15:25:39 »
W kalibracji wybierz joystick 3 osiowy i podczas kalibracji oddal i przybliz glowe.
Aż musze sprawdzić ponownie bo mnie nigdy się nie udało takie coś  :icon_eek:

Lamper

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #82 dnia: Kwietnia 14, 2006, 00:45:10 »
Jesli nie chodzi ci w lock on to sprawdz w sturmoviku.Dodaj urgeara jako joystick 3 osiowy,skalibruj  i w ocjach ustaw os Z jako np.hamulec kol.Bedziesz wiedzial czy os Z dziala czy nie
Do lock on mialem skopiowany config od kumpla bo mialem problemy z uruchomieniem urgeara we flaming cliffs.Dziala swietnie

HF_Raf

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #83 dnia: Kwietnia 25, 2006, 11:53:02 »
Witam!
Niedawno kupiłem UR Geara,naprawdę fajna sprawa.Czy istnieje możliwość zastosowania przejściówki GAMEPORT-USB jak np do joya? Mam małe problemy z kalibracją,prawdopodobnie przez mój port gier (u kolegi chodzi ok).
Obraz trzęsie się najbardziej gdy patrzę w górę.
Następnym problemem jest ustawienie klawiszy wł/wył ur geara w grze.Niezależnie od tego jaki klawisz zdefiniuje,gra tego nie "widzi" choć ustawienia cały czas są zapisane gdy odpalam Newview.
Może ktoś z Was miał podobne problemy?
Z góry dzięki za odp.

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 30, 2006, 13:03:24 »
Ktos kiedys pisal ze nie dzial mu klawiatura w LockOn. Tez mi sie tak dzie przy pierwszym uruchmoniemu - wystarczy wcisnac ALT+TAB i potem spowrotem wrocic do gry. Powinno wszystko dzialc.

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #85 dnia: Maja 15, 2006, 16:42:35 »
Odpowiedz do pytania Widget'a na temat zarzadzanime kontrolerami mozbyc tu :
( proponuje wyprobowac THRUSTMASTER PRO PANEL )

http://www.il2forum.pl/index.php/topic,2246.msg81103.html#msg81103

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 12, 2006, 07:00:59 »
NewView 37 alpha

Wyszła kolejna wersja programu ( narazie tylko alpha więc dość wczesna ). Bez zadnych rewelacji ale powinna dzialać lepiej, jeżeli ma ktos ochote potestować to zapraszam do pobrania.

http://www.republika.pl/h141/NewView_37a.zip


Widget

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #87 dnia: Lipca 11, 2006, 12:42:17 »
Dzięki za programik, co prawda ustawić nie mogę bo nie pamięta ustawień, ale tak czy inaczej ma w sobie sporo ciekawostek np. zwracany kod dla danego przycisku itp.

Kilka uwag odnośnie użytkowania Ur Geara. Zauważyłem, że bardzo istotne jest ułożenie odbiornika względem hełmu. Miałem wcześniej monitor na podstawce, monitor jest wielki bo aż 21", do tego dochodziła podstawka biurkowa. Efekt był taki, że odbiornik znajdował się dużo wyżej niż hełm. Denerwowało mnie skakanie widoku, pomimo filtrowania na max. Zrobiłem test, zdjąłem podstawkę spod monitora przez co odbiornik znalazł się na wysokości hełmu. Od tego momentu byłem zadowolony z Ur Geara w 100%. Zmniejszyłem filtrowanie do 70 a widok stoi w miejscu, czasem drgnie ale nie mam z tym problemów. Druga istotna sprawa to odpowiednia kalibracja, jak to wszyscy powtarzają. Ja kalibruję tak, że patrzę na środek ekranu i robię ruchy głową dookoła tak, żeby nie oderwać wzroku od środka ekranu. Teraz wystarczy jeszcze obciąć zakres Ur Geara w NewView i voila ;].


A teraz zapytanie, bo od wczoraj mam problem. Problem wystąpił po wyjściu z gry i wejściu. Nic nie zmieniałem, wyszedłem tylko na chwilę z serwera, po wejściu już nie działało. Ur Gear działa, NewView go widzi, kratka z położeniem się rusza. DLL dodany do systemu, config kilka razy sprawdzałem. W grze jest ustawione trackIRUse=1. Jednak w grze widok przestawia się za pomocą myszki a nie jak do tej pory Ur Gearem. Myślałem, że wyłączyłem Ur Geara przypadkiem, mam ustawiony klawisz, tylko że kilka razy próbowałem włączać wyłączać i nie działa.

Czy macie pomysł co może być jeszcze nie tak ?

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #88 dnia: Października 11, 2006, 14:52:29 »
Czy można UR Gear podłoczyć do portu USB przejścówką?

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #89 dnia: Października 11, 2006, 15:06:42 »
A co z tą osią Z udało się komuś jeszcze ustawić przybliżanie w LOFC? Bo mnie za cholerę nie idzie  :003: