Autor Wątek: Problem ze sterowaniem  (Przeczytany 2258 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sobekas

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« dnia: Czerwca 02, 2004, 12:51:19 »
:x  :shock:
Witam; Mam Lock Ona Oryginałka. Zmodernizowałem komputer dla tej gierki teraz Mam
P IV 3 GHz 2x256 ( 500 Hynix) Radeon 9800 PRo ( podkręcony 430/730 ).
I gierka nadal przycina mimo że srednia klatek to 45, wniosek zostawiam wam!?.
Ale do rzeczy
Mam nie do pokonania problem ze sterowaniem rosyjskimi maszynami.
Generalnie po przekroszeniu prędkości 500 zaczyna sam ciągnąć do góry, nie ruszam joysticka a on sam podnosi dziub, jest to nie do pominięcia problem bo uniemożliwia
kontrolowanie samolotu , ja mu korekta kursu a on mi zaczyna przyszarpywać sam samolot, ruchy jego staja sie bardzo agresywne i ostre nie ma płynności.
Proszę o pomoc może należy wyłączyć jakis system w samolotach rosyjskich czy co bo nie wiem a jostik jest sprawny bo w kalibracji nie ma żadnych problemów.
Pzdr.

Dzieki za odpis i pomoc każdemu chetnemu.

zahar

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 02, 2004, 14:33:29 »
Jeżeli gra przycina przy 45 klatkach to spróbuj po prostu zrestartowac kompa.
Radek 9600 pro i mam podobnie (czasem) jak cos wczesniej robilem na kompie. U mnie zawsze pomaga restart.
Z tym podnoszeniem samolotu to nie wiem czy o to chodzi, ale może to trymetr. Wyzeruj go –  domyślnie „ctrl+t”

Ajti

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 02, 2004, 15:08:06 »
U mnie tez tak jest, ze im wyzsza predkosc tym mocniej dziob idze do gory...
To jest chyba normalne... mysle, ze to sa jakies zjawiska fizyczne w grze...
A co do tego szarpania, to nie wiem... ja zawsze trymuje soim HATem na przepustrnicy i jest w porzadku...
A moze nie powinno tak byc, ze wraz ze wzrostem predkosci samolot ciagnie w gore?
Niech sie jeszcze ktos na ten temat wypowie czy to normalne...

Pozdrawiam

sobekas

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 03, 2004, 12:22:18 »
Ajti,
Jak trymujesz swoim hatem. Co to znaczy.
Mam nowego Saiteka Cyborg Rumble ma Haty,
ale nie wiem jak ty to robisz że nie nażekasz na to że samoloty ci cišgnš do góry ja nie mogę przez to grać, dlatego bardzo mało latam ruskimi sprzętami a głównie na A 10. Napisz prosze co z tym zrobic i jak trymować aby normalnie grać, bo kupiłem tę
gierke ze względu na ruskie fury a nie stare amerykańskie złomy  :?
Pzdr.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 03, 2004, 12:41:00 »
A moze trzeba je wytrymowac ???
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 03, 2004, 13:25:05 »
Witam wszystkich!!!
Ale tu fajnie :wink:

A teraz do rzeczy...
   Na 99% problem dotyczy trymowania samolotu. Jeśli zaczynasz misję w powietrzu, to samolot jest wytrymowany do prędkości z jaką porusza się na początku (np 500 km/h).
Jeśli startujesz z lotniska to powinien być wytrymowany neutralnie.
   W locie w każdej chwili można przywrócić neutralne położenie sterów. Jest taka funkcja  w ustawieniach "Toggle trimmer on/off"(chyba tak to brzmi). Przypisz sobie jakiś klawisz i po kłopocie.
Ruskie cuda techniki mają w kokpicie obok siebie trzy zielone kontrolki, informujące o wytrymowaniu samolotu. Każda oznacza inną oś samolotu. Jak świecą się wszystkie trzy - wszystkie stery są w położeniu neutralnym. Jeśli nie, to albo włączony jest autopilot, albo ktoś wytrymował inaczej samolot. Za stery wysokości odpowiada chyba
środkowa,nie pamiętam dokładnie. Wszystko jest podpisane - oczywiście po rosyjsku :D
I to chyba wszystko.

Pozdrawiam.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

sobekas

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 03, 2004, 13:30:57 »
some1,
No tak są tam kontrolki; zielone zastanawiałem się od czego.
Teraz po pracy sprawdzę i zobaczę co z tym trymowaniem sie da zrobić.
Dzięki  za info, jak sprawdze do odpisze.
Pzdr.
 :lol:

Waylander

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 03, 2004, 13:31:22 »
Cytat: sobekas
Ajti,
dlatego bardzo mało latam ruskimi sprzętami a głównie na A 10.

od kiedy A-10 to ruski sprzet??

Cytat: sobekas

bo kupiłem tę gierke ze względu na ruskie fury a nie stare amerykańskie złomy  :?
Pzdr.


Latasz A-10 i mowisz ze to amerykanski zlom :D Heeh :D No comments :D:D:D:D

sobekas

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 03, 2004, 13:44:58 »
Waylander,
1.) Nie pisałem że a 10 to ruski sprzęt, sam sobie między wierszami dodałeś.
W zdaniu jest "a" -:)
2.) Takie mam zdanie na temat A10.

Jeśli już postanowiłeś coś dodać to może powiedz co można by z tym trymowanie zrobić :?:
Bo jak do tej pory to udowadniałeś że masz dar stwierdzania żeczy oczywistych :wink:
- odnośnie twego komantarz wyżej oczywiście.
Pzdr.

qrdl

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 03, 2004, 16:46:58 »
Hi :-)

Trymowanie dobrze jest przypisać do pokrętła, o ile takowe w joyu posiadamy. Z drugiej strony wydaj mi się, że im coś szybciej leci, tym gwałtowniej reaguje na stery.

pozdrawiam,
qrdl

Ajti

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 03, 2004, 17:26:21 »
Cytuj
Jak trymujesz swoim hatem. Co to znaczy.

Ustawilem sobie w opjach gry, aby trymowac HATem (stery poziome i lotki) oraz przycisk, ktory wylacza trym i ustawia stery w pozycji neutralnej. Jest do moim zdaniem najwygodniejszy sposob trymowania, tym bardziej ze posiadam joya w systemie HOTAS. Podczas walki nie w ogole nie kozystam z klawiatury, dlatego nie mialbym czasu zdejmowac reki z przepustnicy, aby trymowac.
Jezeli masz jakiegos wolnego HATa, to ustaw sobie podobnie jak ja (plus przycisk "neutralizajacy").
Twoj problem powinien byc wtedy rozwiazany.

Pozdrawiam

[ Dodano: Czw 03 Cze, 2004 ]
Sobekas
Cytuj
dlatego bardzo mało latam ruskimi sprzętami a głównie na A 10.


Wiem, ze wiesz, ze A10 to konstrukcja amerykanska, jednakze z Twojej wypowiedzi zeczywiscie wynika, iz A10 jest ruski :)
Innymi slowy, napisales, ze '... dlatego bardzo malo latam ruskimi sprzetami, a ZWLASZCZA na A10'

Ale to nie jest wazne... w koncu to nie jest forum polonistyczne :P tylko lotnicze!

Pozdrawiam

sobekas

  • Gość
Problem ze sterowaniem
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 04, 2004, 09:36:03 »
Ajti,
Witam.
Trymowanie pomogło, lata sie o wiele lepiej cele znikają szybciej i precyzyjniej.
Tak na marginesie wspomnę że kupiłem nowego Joystocka Saiteka Cyborga Rumble,
bo myslałem że mój logitech 3D wysiadł i dlatego tak mi stery szalały.
I przyznam że cyborg może się od Logitech uczyć;
Logitech jest wspaniale wyprofilowany leży w dłoni jak ulał a Saitek jest bardzo toporny i niewygodny. Wielki i ma duże pokrętła przepustnicy, zawadza mi o biurko.
Ale może to wrażenie zniknie jak nim troszeczke więcej polatam
Po za ty jutro będę miał możliwość wyprubować LOMAC-a na kompie za 6000zł,
z 1GB ramu i HDD SATA i 3GH HT Prescot Radek 9800PRO.
Zobaczymy co bedzie się działo.
A tymczasem pozdrawiam i dzięki za odpisy wszystkim