Projekt 9/39 (i cokolwiek nam jeszcze chodzi po głowie

) nie ma być
jakimś tam dodatkiem do symulatora: chcemy by był to
THE dodatek.

Marzymy by nasi ewentualni następcy w przyszłości "zrzynali" z naszej pracy, zwiększając jedynie rozdzielczości textur i polycount modeli.
Dlatego też chcemy dotrzeć do jak największego grona entuzjastów lotnictwa - polskiego w szczególności. Internet to jedno medium, ale jak każda szanujaca się gra planujemy reklamy w prasie. W przeciwieństwie do konkurencji nie uderzamy do "Clicków" i im podobych, lecz do prasy "lotniczej" - bo tworzymy z myślą o dojrzałym kliencie, potrafiącym docenić poziom naszego zaangażowania.
Poczyniliśmy już pierwsze kroki: dzięki uprzejmości pana
Wojciecha Sankowskiego, szefa Wydawnictwa Sanko i redaktora naczelnego
"Lotnictwa z szachownicą" na łamach jego czasopisma ukaże się reklama naszego przedsięwzięcia.
http://www.sanko.wroclaw.plCzekamy zatem z zapartym tchem na #10 magazynu "Lotnictwo z szachownicą".
mówił was ulubiony agent II Oddziału S.G.,
Rola "Max" Rolanko
