Autor Wątek: Tworzenie nowych misji i kampanii  (Przeczytany 1996 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

andrzej

• Gość
Tworzenie nowych misji i kampanii
« dnia: Września 05, 2004, 10:01:27 »
Bardzo chciłbym porozmawiać z pasjonatami tworzenia nowych misji i kampanii dynamicznych dla FB, jednak zaznaczam, że jestem w tym zupełnie zielony.

Pozdrawiam serdecznie Towariszcz Andriej

Re: Tworzenie nowych misji i kampanii
« Odpowiedź #1 dnia: Września 05, 2004, 11:58:49 »
Cytat: andrzej
Bardzo chciłbym porozmawiać z pasjonatami tworzenia nowych misji i kampanii dynamicznych dla FB, jednak zaznaczam, że jestem w tym zupełnie zielony.

Kampanie dynamiczne są już gotowe w symulatorze (khem, niezwłocznie przepraszam Herr Schmeissa za użycie rzeczownika "symulator" w odniesieniu do FB  :lol:  :mrgreen: ) i nic w nich nie można zmienić. Można sobie tylko wybrać państwo, samoloty i odpowiadające graczowi etapy walk.
Natomiast kampanie statyczne, są tworzone w full mission builder, którego instrukcja obsługi (po angielsku) znajduje się na płytce z grą.
Na początku trzeba trochę czasu aby poznać zasady jego działania, trzeba po prostu zbudować kilka misji, potestować je i wyeliminować błędy - to najprostszy sposób nauki.
"W gwardii oddawano broń i tornister tylko razem z życiem"
Coignet

andibo

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Września 05, 2004, 14:14:09 »
Przeczytaj sobie to http://212.160.164.234/~apacz/phpBB2/viewtopic.php?t=2997 z pewnością Ci się przyda :wink:

andrzej

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: Września 05, 2004, 14:19:44 »
Dziękuję za odpowiedż. Posiadam instrukcję w języku polskim (chętnie odstąpię tworzącym misje) Codzi mi o to, czy można samemu tworzyć kampanie dynamiczne. Instrukcja to przewiduje (chyba, że żle ją zrozumiałem). Utworzyłem kilka misji indywidualnych ale nie potrzfię tego połączyć. To znaczy nie wiem jak je zapisać i w jakim pliku/folderze. A może ktoś wymieni się z Nami doświadczeniami na temat tworzenia misjj lub kampanii.