Witam,
olsnienie!

(wziete z F16.ini)
[Airplane2]
Name=F16A-15, F16A-M, F16A-MLU
Sets=2
Set1=1364,1365,1366,1370,1371
Set2=1367,1368,1369,1370,1371
Jest to grupa 2. Jak kol. vito_zm zauwazyl, samoloty podzielone sa na grupy i ta sklada sie z TC# 3693, 3694, 3695, 3696.
"Sets=2" znaczy ze dostepne sa tylko 2 zestawy skorek.
Nastepna linia mowi nam ze Set1 (zestaw skorek #1) sklada sie z "Text ID" (Texture ID) numery: 1364, 1365, 1366, 1370 i 1371. (wybierz TC# 3693, "View LOD Tex". Nasz kolega "fuselage up" to Texture ID 1364, obok Fuselage Down ma numer 1365 itd. )
Podobnie Set2, czyli skorka #2 sklada sie z Texture ID: 1367, ....
w tym byl moj blad: myslalem ze te numery odpowiadaja TC#; w rzeczywistosci sa to numery Texture ID.
Wracajac do pytania czy SkinPackiem mozna zmieniac skiny innych samolotow, np F-18 o ktorym wczesniej wspomnialem: wpierw nalezaloby znalezc wszystkie TC przypisane F-18 i podzielic je na grupy ktore uzywaja te same numery Texture ID.
Odnosnie #3, czy chodzi Ci o to czy mozna np. dla naszej grupy stworzyc wiecej niz 2 sety? np: "Sets=4" ? Odpowiedz mam nadal taka sama: nie wiem
