Autor Wątek: O co chodzi z ta woda?...  (Przeczytany 2732 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Blackmessiah

  • Gość
O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 14, 2005, 17:45:47 »
Moze lepsza, ale nikt mi nie powie ze takie drzewa lisciaste rosna w okolicach rownika. :)
Cien pada idealnie z gory.

O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 14, 2005, 18:15:16 »
Jesteś w Olegtrixxxie.




To drzewo nie istnieje... :612:

Offline raugust

  • *
  • Anytime, Baby...!
O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 15, 2005, 12:30:58 »
a zobacz jakie masz cienie palm...bo te liściaste są OK
http://img525.imageshack.us/img525/6027/su7attackfv3.gif

"...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak..."

O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 16, 2005, 20:13:21 »
Wlasnie palmy.... - a to absurd - bialy cien i o co tu chodzi....?? - podobine z ciniami pilotow jak biegna poziemi i czasami z cieniem samolotu - ale to tylko czasami. Czemu tak jest?

Oraz jeszcze jdna rzecz zauwazylem. Wczesniej gralem na GF4Ti4200 128/128 i jak wybuchaly bąby to wszytko bylo plynnie lecz teraz jak sa jakies akspolzje lub soc sie pali (np: dzialka na statku ) i jest ten dym to czemu mi sie tnie niesamowice - zupelnie tak jak na gf2 :/ Moze cos mam w ustawieniach w folderze il? Moze jakies propozycje?ja mam jak na razie wybrane gotowe ustawienie: NVidia GeForce 6800/6600/FX/4/3 - czyli tak jak zawsze. A kazdy moze sobie sprawdzic jakie sa dokladnie parametry wybierajac najpierw to a pozniej biorac na custom.
Pozdrawiam.
 

O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 17, 2005, 10:53:02 »
Hmmm mam tego samego GF i te białe cienie to jest błąd na wszystkich gf 6600 (u mnie np. takie cienie dają mosty). Rzecz ponoć znana olegowi , a wina jest po stronie szturmownika nic nie poradzisz musisz przeboleć. Co do tej wody to i tak nie jest najlepsza  : ) zajrzyj do configa i w działce  Open GL znajdź linie Water i przestaw na 3 (lepiej mieć kopie tego pliku) i upewnij się że masz atemt setencil bufer załączony ,6600 gt posiada w końcu PS 3. Generalnie proponuje pogrzebać w configu gdyż są tam ustawienia np. ilości geometrii na ziemi itd. Itp. A i lepiej miej kopie bezp.

 Co do cięcia się podczas dymu mam dokładnie to samo na o połowę słabszym sprzęcie (atlon XP 1,8 +512 MB) w momęcie strzelaniny tuż przy ziemi klatki lecą w dół do 3 –4 fps nie wiem może kwestia błędu w sterownikach .    

[/img]
\___[O}====-
 /OOOOO\

O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 17, 2005, 10:59:54 »
Hmmm, czyli nic z tymi cieniami nie poradze.

Wiem ze kidys byl temat o ustawieniach w tym pliku lecz nie moge go znalezc, a jestem za molo wtajemniczony zeby cos w nim zmieniac - z reszta sam nie wiem za dobrze gdzie co jest i jakie sa opcje do sutawienia: np: gdzies jest opcja tylko 0 i 1 a gdzies indziej jest od 1 do 3.
moze jakies sugestie albo tylko niech ktos mi napisze jakie linijki sa odpowiedzialne za co oraz moze jakie sa opcje do wyboru. Dzieki z gory.

[ Dodano: Nie 17 Kwi, 2005 12:55 ]
Z reszta mniejsza o to z tym opisywaniem. 30 minut zabawy i mniej wiecej wiem co do czego przykleic ;). A co do tego ciecia podczas stzrelania lub eksplozji to juz wiem co trzeba zmienic w tym pliku by sie nie cielo. Jezeli grasz na opengl to w ostatnioej linijce pliku masz wpis efect= (i jakas wartosc). Zmien ja na 1 a juz sie nie bedzie cielo;)
Pozdrawiam.
 

303_Shpacoo

  • Gość
O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 17, 2005, 15:22:10 »
Cytuj
Co do cięcia się podczas dymu mam dokładnie to samo na o połowę słabszym sprzęcie (atlon XP 1,8 +512 MB)


w conf.ini:
Water=3
Effects=1 <-- zmień z 2 na 1 - powinno pomóc
ForceShaders1x=0  <--  tutaj w zależlności od karty - ja mam na 0, bo mi tam w sumie na cieniach nie zależy.

O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 17, 2005, 19:06:00 »
Wiem mi pomoglo, juz to wczesniej napisalem ;). A teraz jak sie pobawilem to mam jeszcze cos lepszego, tzn gra chodzi skokowo - jest plynna animacja i ostre spowolnienie i tak na okraglo - juz nie wiem jak kombinowalem i nic:/

[ Dodano: Nie 17 Kwi, 2005 20:11 ]
A to zeby usciclic. To tylko sie dzieje nad ziemia bo nad woda jest plynnie. Wczesniej tego nie bylo

[ Dodano: Nie 17 Kwi, 2005 20:33 ]
Albo juz znalazlem. A czy jest jakas opcja AA - tzn wygladzania? - tak tylko sie pytam. :wink:
Pozdrawiam.
 

O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 17, 2005, 21:48:25 »
Cytat: Dziobas
... tak tylko sie pytam.

Jasne: Kto pyta nie błądzi.
Jakby nie błądził, to by nie pytał.
Można też szukać: conf.ini
http://212.160.164.236/~apacz/phpBB2/viewtopic.php?t=2365
Leszek

O co chodzi z ta woda?...
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 17, 2005, 21:59:44 »
No nie, jestes wielki - dzieki wielkie:D:D

[ Dodano: Wto 19 Kwi, 2005 11:53 ]
Do pchelki albo jak ktos wie to tez niech pisze:


Pisales ze grasz na tym samym GF co ja. Coz zapomnialem zrobic kopji conf.ini no i nawalilem.
Wiec czy mozesz mi przeslac swoj plik z ustawieniami na perfect w grze.
Albo moze wiesz o co chodzi:

jak mam ustawione na exelent i lece nad ziemia to jest wszystko OK. Ale jak wezme na perfect i lee nad ziemia to gra dziala mi skokowo, tzn nie przycina sie lecz dziala plynnie lecz co jakies czas zwalnia by pozniej znowu przyspieszyc. Nad woda tego nie ma. W conf.ini jest wpis: ForceShaders1x=0 i jak jest ustawiony na 0 to sie wlasnie tak dzieje lecz mam taka wode jak ty pokazales w swoim screenie, a jak wezme na 1 to sie nie tnie lecz nie mam ladnych detali. Wiem ze wczesniej wszysko bylo dobrze a teraz nie jest. Mam nadzieje ze mi pomozesz bo juz wychodze z siebie i kombinuje na lewo i na prawo i nic to nie daje.

Tak dla pewnosci podam reszte ustawien w sesji opengl:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1

HardwareShaders=1

Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=2

Sky=2
Forest=3
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=2
TexLandLarge=1

VideoSetupId=17

ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Water=3
Effects=1

Jezeli mam cos zle to prosze pisz, albo podeslij mi ten plik a sam zobacze - moze cos pomoze.

Dzieki z gory
Pozdrawiam.