Autor Wątek: Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia  (Przeczytany 12104 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

art.pl

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 24, 2005, 20:06:58 »
3d mark 03

qrdl

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 13, 2005, 18:30:20 »
Witam,

Ja miałem te szczęście (tj. kasę), że dziś udało mi się bez najmniejszych problemów kupić (VISA) i zarejestrować wersję download. Oczywiście po zassaniu pliku i zapisaniu nr seryjnego, odinstalowałem LO 1.02, wykasowałem ręcznie katalog po nim, zresetowałem maszynę i zacząłem zabawę. Najpierw oczywiście trzeba cierpliwie poczekać aż na swieżo zainstaluje się LO 1.0 z płytki, następnie instaler FC. Proces instalacji przebiegał bezstresowo, po instalacji przyszedł czas na rejestrację starforce (opcja automatyczna), co też odbyło się szybko i sprawnie. W kóncu uruchomiłem długo oczekiwany dodatek :-) i... pokreciłem się po menu, zapuściłem misje i... wyszedłem, żeby zrobić backup kluczy starforce z rejestru - jest to konieczne, żeby nie stracić aktywacji przy reinstalce systemu i FC :-) - wszystkie operacje z serii "instalujemy FC" są opisane z obrazkami na stronach lockon.ru, radzę przed instalką się zapoznać :-)
Osobiście mało latam i latałem misji gruntowych, więc przeszedłem od razu do przetestowania miga29 przeciwko F15 (ekspert) H2H.
Oto garść gorących uwaga po kilku h grania, konfigurowania, etc.
1. Model zniszczeń miga29 i f15 JEST poprawiony. Nnie testowałem innych, starych flyable, ale pewnie suki też mają zmodyfikowany DM. Różnice, które się od razu rzucają w oczy, to papry wysypujące się z już strąconej maszyny, która spada na ziemie z pochodnią z ogona. Poza tym jest więcj "opcji" uszkodzeń po trafieniu, już nie tylko silnik i choinka w kabinie, ale szerego innych układów "pada". Odniosłem wrażenie, że przybyło możliwości uszkodzeń. Poza tym kiedy dostajemy, to samolot wyraźnie "podskakuje" - bardzo nieprzyjemny feeling :-). Na pewno nie jest tak, że uszkodzenia i ich efekty zostały bez zmian - np. trafiony w silnik f15 puszcza czarną kitę, która jednak znika po chwili! Poza tym płomienie stały się jakby bardziej "realne" i nie wpływają drastycznie na zmniejszenie fpsów, które jakby stały się bardziej stabilne. Zdziwiło mnie również, że wskutek uszkodzenia mój samolot stracił równowagę podłużną i wysiadły trymy... osobliwe i fascynujące :-) [wszystkie moje obserwacje zostały poczynione z ustawieniami najwyższymi, na GF6800U].
2. Naprawiono cipka do celowania z działka w trybie air!!! :-) Nareszcie nie trzeba brać w migu poprawki na poprawkę. Wyliczenia CCIP w trybie air dla działka teraz są wiarygodne i to nawet pod dużymi kątami :-) Cieszy mnie to niezmiernie  :twisted:
3. Stacja radarowa nie traci locka po przekręceniu się na plecy.
4. HUD jest mocno zmieniony i w trybie radarowym pojawiają się jakieś cuda niewidy  :lol: - tego tematu jeszcze nie wałkowałem.
5. Na HUD nie ma info o dokładnej ilości pocisków, którymi dysponujemy. Teraz wygląda, że liczy na ćwiartki heheh najpierw jest cyferka 4 przy pełnym magazynku.
6. Zagadzam się z YoYem, że samoloty nabrały wagi - szczególnie to sobie cenie w symulatorach, ale lądowanie migiem nie jest chyba trudniejsze... su25T prowadzi się jak samolot tłokowy na granicy prędkości minimalnej ;)
7. G-efekt jest zabójczy, po kilku manewrach można zapomnieć o ostrym kręceniu...
8. Strzelcy efek nabrali troszke cech kadafiego - niebezpiecznie się pchać na dzwona.
9. Teraz jak wyskoczymy, to możemy pooglądać w działaniu cudo rosyjskiej techniki, w postaci fotela wyrzucanego zwezda (chyba ;). Również - jak w starym flankerze - bujając się na szmacie można podziwiać widoki... brakowało mi tego w LO

FC jest OK :-)

to na razie tyle,

pozdrawiam,
qrdl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 13, 2005, 18:43:23 »
No ekstra,że pamiętają o zwykłych (czyt. bez karty Visa :D ) śmiertelnikach forumowicze :P
No a teraz:

Cytat: qrdl
4. HUD jest mocno zmieniony i w trybie radarowym pojawiają się jakieś cuda niewidy  - tego tematu jeszcze nie wałkowałem.


 Przewałkować zmaltretować i wyssać co się tylko da :D

I pytanko:
Czy w trybie skanowania pionowego cel który znajdzie sie w stożku,wiązce radarowej,Eos jest automatycznie zalokowany?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

qrdl

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 13, 2005, 19:16:21 »
Cytat: Kusch
Czy w trybie skanowania pionowego cel który znajdzie sie w stożku,wiązce radarowej,Eos jest automatycznie zalokowany?

Po włączeniu `2` BVR domyślnie jest jak było, czyli tryb SCAN, po naciśnięciu alt+i stacja przechodzi w tryb TWS i jeśli najedziesz desygnatorem (znanym prostokącikiem) na wybrany cel, to następuję automatyczne "złapanie" calu przez desygnator. Nie jest to jeszcze równoznaczne z trybem śledzenia pojedynczego celu, co jest osiągane przez TAB. Tak więc mamy tutaj schemat taki... tak mi się wydaje.
1. BVR ---> SCAN (domyślny)
           ---> TWS (przez alt+i) i tutaj po najechaniu desygnatorem na cel następuje lokowanie przez stację radarową, jednak dalej jest skanowane otoczenie
     nacisnięcie klawisza TAB czyli popularnego lokowania, sprawia, że stacja przechodzi w tryb STT (single-target-track)

Jest jeszcze możliwość zmiany parametrów pracy stacji ze względu na domniemane "wystawienie się" do nas celu, albo przód albo tył albo automat, czyli mieszany tryb.
Krótko mówiąc jest tak, jak napisali w instrukcji do 1.1.... przynajmniej na 1 rzut oka

pozdrawiam,
qrdl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 13, 2005, 19:33:51 »
Cytat: qrdl
Jest jeszcze możliwość zmiany parametrów pracy stacji ze względu na domniemane "wystawienie się" do nas celu, albo przód albo tył

No to znaczy sie jest ekstraaa tak jak w realu.Tryb spotkanie i pościg.
Mnie chodziło bardziej o tryb bliska walka czyli skanowanie pionowe ( 3 ).Ale jak własnie wyczytałem sobie o stacji miga,powinno sie jednak w tym trybie wciskac ten magiczny TAB.Jest to bowiem jednak tryb półautomatyczny czyli lock na drążku tak jak było.
Aha jeszcze sprawa Pocisku R-27R1.To wersja do atakowania pasywnego na cel ktory emituje zakłocenia.Pod co sie daje to podwiesić.Bo jak tam sobie przypominam wersja Miga 29 9.12B (poszła min do Indii) może odpalać to ustrojstwo.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

qrdl

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 13, 2005, 19:44:33 »
w trybie "3" automatycznie łapie loka :)... niezbyt uważnie przeczytałem twoje pytanie

pozdrawiam,
qrdl

swier

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 13, 2005, 21:44:25 »
ja czekam do poniedzialku i zapodam sobie cd z pilots.pl  :P

mam nadziej ze nic sie nie zmieni z datą dostepności ....

manual do 1.1 juz wydrukowany i w binderku  8)

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 13, 2005, 21:51:15 »
Cytat: swier
ja czekam do poniedzialku i zapodam sobie cd z pilots.pl  


Mnie sie jeszcze udało po niskiej cenie. Matko co ja pisze, niskiej buachhaha to najdroższy symulator znaczy sie dodatek w moim zyciu.A jak w poniedzialek to u mnie nie wyląduje to ja mam bliziutko do centrali.
Dobra koncze musze płaszczyk nasmarowac co by tak nie skrzypiał,prewencyjnie oczywiscie :D  :mrgreen:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

qrdl

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 14, 2005, 01:04:57 »
Dalej jest niedopracowanie/bug, który powoduje, że AI bezmyślnie wali na dopalaniu non stop  :x  :x  :x  Nie da się powalczyć z komputerowym migiem29, bo po chwili kończy mu się paliwo - tradycyjnie od przynajmniej 6 lat jest taka sytuacja. I druga sprawa, pilot miga po skończeniu się paliwa na dopałce i jednej, bez wyraźnego efektu, serii z mojej strony, katapultował się... ciekawe, ciekawe, albo mu się totalnie skończyło paliwo, albo wymiękł  :twisted:

pozdrawiam,
qrdl

FC jest świetne, prawie jak żilet, najlepsze dla muszczyny :lol:

tutaj kilka fotek modelu zniszczeń... widać nie do końca schowane podwozie po niefortunnym starcie... więcej zdjęć w miarę zabawy



efekt kurzu, ktory się podnosi przy małych przelotowych wysokościach
po przywaleniu w płytę lotniska, odłamki malowniczo lecą do przodu

a tutaj walka z 15


na powyższym ujęciu widać resztkę dymu z katapulty fotela pilota f15. Teraz katapultowanie wygląda zdecydowanie bardziej efektownie.
Katapultowanie z su27

zakłócenia

tego typu zakłocenia latają z góry na dół, jak w rozregulowanym telewizorze, ale problemów z lokowaniem przy pojedynczym pasku nie zauważyłem, może sytuacja się komplikuje w przypadku większej liczby zakłócaczy

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 16, 2005, 19:22:34 »
Joł, fajnie ze sie podoba,
co do tego dziwnego zachowania wskaznika na HUD w trybie BVR (tzn. latajacych duszkow ;)) w instrukcji jest napisane ze jesli samolot ma wlaczony (przeciwnika) system zakłocajacy to tak to sie objawia ale tylko przy wiekszej odleglosci od celu - ja tez myslalem ze to jakis bug graficzny,  faktycznie jak da sie np. F15 tak to wyglada, zreszta jak dorwe jakiego pilota Miga29 w Minsku to sie spytam :D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

noe

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 16, 2005, 21:03:25 »
Powiedzcie ile zajmuje FC chodzi ile MB?
Gdzieś wyczytałem że troche polepsza wyswietlanie czy naprawde tak jest?
Jeśli tak to ja się chcę w to pobawić ale potrzebuję dobrego kolegi który mnie wczesze w temat.

qrdl

  • Gość
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 16, 2005, 21:09:56 »
Cytat: noe
Powiedzcie ile zajmuje FC chodzi ile MB?

U mnie cały katalog z grą LO:FC + tekstury 4 pór roku + filmy pokazowe avi zajmuje ~1.85GB (ze zrzutami ekranu...)
Sama instalka FC download to 280MB, dodatki to kolejne ~500MB

pozdrawiam,
qrdl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 16, 2005, 21:30:56 »
Cytat: YoYo
co do tego dziwnego zachowania wskaznika na HUD w trybie BVR (tzn. latajacych duszkow  w instrukcji jest napisane ze jesli samolot ma wlaczony (przeciwnika) system zakłucajacy to tak to sie objawia ale tylko przy wiekszej odleglosci od celu - ja tez myslalem ze to jakis bug graficzny, faktycznie jak da sie np. F15 tak to wyglada, zreszta jak dorwe jakiego pilota Miga29 w Minsku to sie spytam


Mówisz masz :D
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 16, 2005, 21:33:51 »
No to nie wiem co ja tam mam ale mam 2,3 gibalca
co do wyswietlania mniemam ze mowisz o fps'ach? No raczej z moich doswiadczen jest spadek fps LO:FC w stosunku do LO 1.02 - zbyt duzo samoloty maja stref erogennych ;) no ale to tak jak z PF 4.0, zreszta o grafice i dzialaniu w przypadku Lock nie ma co mowic, czasem to wielka ruletka czytajac Fora i widzac jakie ludziska maja sprzety i jak maja aż 16fps... :\


lol Kusch - thx, melduje ze odnotowywujemy w FC przykład number ONE :)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Flaming Cliffs - pierwsze wrazenia
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 16, 2005, 21:39:43 »
Cytat: YoYo
zreszta jak dorwe jakiego pilota Miga29 w Minsku to sie spytam :D

TO spytaj o tryb sietka (cetka) i jak interpretować ten celownik w tym trybie bo nigdzie nie mogę znaleźć opisu żadnego :(