Autor Wątek: Modyfikacje .cfg i .lua  (Przeczytany 28021 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 04, 2006, 20:21:49 »
Normalnie nie latam z tą opcją, ale przed chwilą sprawdziłem i u mnie działa.
Dziwne... :005:

Dla pewności spróbuj jeszcze skopiować mój plik (oczywiście najpierw zachowaj swój w bezpiecznym miejscu):
http://rapidshare.de/files/12557069/view.lua.html

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

hellmut

  • Gość
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 05, 2006, 01:55:39 »
Wielkie dzięki  :001: teraz działe tak jak się spodziewałem  :001: może nawet za bardzo, ale to pewnie już będę umial zmienić.

Offline Dondal

  • *
  • Graj, muzyko!
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #17 dnia: Października 02, 2006, 21:25:23 »
Witam. Mam pewne pytanie, wie ktos moze czy jest mozliwosc zmiany cfg tak aby na karcie bez pixel shaderow mogly byc wyswietlane efekty cieplego powietrza wydobywajacego sie z dysz, tak jak ma to miejsce w nowszych kartach. Slyszalem, ze jest to mozliwe, lecz nie wiem jak to zrobic. Prosze o pomoc, z gory dziekuje za odpowiedzi  :001:

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 07, 2007, 16:08:51 »
Chciałbym zmienić ten dziwny oryginalny widok w FC, ale zmiana CockpitVAngleOrigin = 0.0 w view.lua nic nie daje. Cos robię nie tak?

Drugie pytanie - z nazwy CockpitVAngleOrigin wnioskuję, że to parametr kąta. A nie da się gdzieś zmienić współrzędnej z domyślnej kamery F1?

Od razu oświadczam, że jestem po lekturze wszystkich plików .cfg i .lua w katalogu \config  :005:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 07, 2007, 17:02:47 »
No to skoro przeczytałeś wszystko, to powineneś wiedzieć, że: :)

CockpitHAngleOrigin = 0.0 --Obsolete. Use SnapViews.lua, please.
CockpitVAngleOrigin = -9.5 --Obsolete. Use SnapViews.lua, please.

Czyli albo modyfikujesz wartości w pliku snapviews.lua (trochę sporo tam tego, pierwsza cyfra to numer samolotu według kodów które są w plikach, druga to numer widoku, któryś z nich powinien być tym domyślnie włączonym) albo w pliku server.lua odnajdujesz sekcję:

CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iSu_27] = {8.15, 1.38, 0.0}
CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iSu_33] = {8.35, 1.35, 0.0}
CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iSu_25] = {3.0, 0.276, 0.0}
CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iSu_39] = {3.406, 0.466, 0.0}
CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iMiG_29] = {4.92, 1.35, 0.0}
CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iMiG_29K] = {4.9, 1.254, 0.0}
CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iA_10] = {3.991, 1.507, 0.0}
CockpitLocalPoint[PlaneIndex.iF_15] = {6.45, 1.238, 0.0}
gdzie cyferki to współrzędne x, ,y, z. Od razu zaznaczam, że sam nic tu nie modyfikowałem i nie wiem co stanie się z grą jak pozmienia się te wartości. Ale to są moje dwa typy jeśli chodzi o Twój problem.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2007, 17:08:12 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 07, 2007, 17:27:24 »
Nazwa server.lua wygląda mi podejrzanie. Spróbuję snapview.lua.

Poprawka - w snapview.lua są tylko kąty i nie ma współrzędnych.
Czyli pozostaje server.lua.

Zmieniłem wsp. z dla Su-27 i nic nie drgnęło. Wpisałem 0.1, 1.0 i 5.0 - nic.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2007, 17:36:56 wysłana przez Bucic »

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #21 dnia: Września 12, 2007, 18:55:04 »
Jakiś czas temu wykombinowałem mały "czit" na podwojenie precyzji trymu. :002:
Może komuś się przyda. ;)

w pliku: Config/contactor.cfg
zmieniamy pierwszy parametr (TrimmerGain) z 1.0 na 0.5.
Przy takich ustawieniach trymer w migu chodzi płynnie jak w su25t. :D

PS: Nie widzę sensu zmieniania tego parametru dla osób latających su25t lub F15, ale za to przydaje się w innych maszynach zwłaszcza podczas lotu w szyku lub lotu z dużą prędkością. ;)
DCS/FSX/AC/pCARS

Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #22 dnia: Września 12, 2007, 20:44:26 »
Dla mnie przydałoby sie 0,25  :020:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

poko24

  • Gość
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #23 dnia: Września 13, 2007, 10:30:52 »
Jakiś czas temu wykombinowałem mały "czit" na podwojenie precyzji trymu. :002:
Może komuś się przyda. ;)

w pliku: Config/contactor.cfg
zmieniamy pierwszy parametr (TrimmerGain) z 1.0 na 0.5.
Przy takich ustawieniach trymer w migu chodzi płynnie jak w su25t. :D

PS: Nie widzę sensu zmieniania tego parametru dla osób latających su25t lub F15, ale za to przydaje się w innych maszynach zwłaszcza podczas lotu w szyku lub lotu z dużą prędkością. ;)
A wiesz, że możesz też zmienić precyzję joya? Zaleca się to dla dokładnych HOTAS. Wartość zmieniasz w pliku joyrange (gdzie leży i jaką ma wartość domyślną wpisaną nie wiem, bo w pracy siedzę - chyba 500). Trzeba wpisać 2000. Uwaga! Może mieć malutki wpływ na FPS. Nie zawracałbym sobie tym głowy, jeśli macie mocne sprzęty.

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #24 dnia: Września 13, 2007, 11:56:54 »
Ja ustawiłem wartosc 700 ....hmmmm to mozna i 2000 ,no sprawdze jak to bedzie z tymi fps no i z precyzja.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Eustachy

  • Gość
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #25 dnia: Września 18, 2007, 17:15:42 »
Czy w Lock On 1.02 można zmienić defaultowy kolor HUD z zielonego na ciemnoczerwony?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #26 dnia: Września 18, 2007, 17:44:59 »
Control+L jak pamietam.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #27 dnia: Września 18, 2007, 18:02:52 »
Ctrl + H
Zielony, czerwony, żółty i coś jeszcze, każdy w 3 odcieniach.

Ctrl + L to światła pozycyjne

Alt + L światła do lądowania / kołowania.
« Ostatnia zmiana: Września 18, 2007, 18:08:51 wysłana przez Marcinos »
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Eustachy

  • Gość
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #28 dnia: Września 18, 2007, 18:08:46 »
Ctrl + H
Zielony, czerwony, żółty i coś jeszcze, każdy w 3 odcieniach.

Nie, nie to to oczywiście wiem!  :001:

Chodziło mi o stałe przypisanie domyślnego koloru HUD w grze tak aby po rozpoczęciu każdej nowej misji wyświetlał się ciemnoczerwony HUD.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Modyfikacje .cfg i .lua
« Odpowiedź #29 dnia: Września 18, 2007, 22:39:07 »
Tylko w FC.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg