Autor Wątek: Filmy (strony z filmami)  (Przeczytany 290160 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ros

  • *
  • Uziemniony
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 24, 2006, 15:44:25 »
Bedlam - Magic Carpet Ride. Słyszałem wersję jak dotąd w tym wykonaniu, innych nie mogę sobie przypomnieć. Niezależnie od wykonawcy tytuł utworu powinien być dobry...

Mały OT: wersja oryginalna jest w wykonaniu Steppenwolf, też polecam z czystym sumieniem :001: Gdyby ktoś nie kojarzył nazwy (czy są tacy? :003:) to jest to ten zespół, który zagrał Born to be wild :002:

Pozdrawiam
Though I fly through the Valley of Death I shall fear no Evil for I am at 80,000 feet and climbing
36 Quai des Orfevres

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 24, 2006, 16:41:52 »
Bedlam - Magic Carpet Ride. Słyszałem wersję jak dotąd w tym wykonaniu, innych nie mogę sobie przypomnieć. Niezależnie od wykonawcy tytuł utworu powinien być dobry...

Enjoy :)

John nawet nie wiesz ile radości mi dostarczyłeś :D ale wykonawca inny - Steppenwolf, a tytuł ten sam.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 24, 2006, 19:05:13 »
Świetna stronka z filmikami.

http://shock.military.com/Shock/videos.do?displayContent=78936

Trzeba się zarejestrować (email) ale warto.

Dla zachęty filmik z Harrierem;
http://images.military.com/Video/051019_HarrierCrash.wmv

F-22 Stall;
http://images.military.com/Video/050822_StallTest.wmv
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 24, 2006, 21:51:32 »
pewnie już widzieliście ale na wszelki wypadek wrzuce:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5014357391470731409&q=airshow

dość nietypowy wypadek z pokazów chyba Su30 jeśli się nie mylę

(suczka robi ładną kobrę, ale po przyszorowaniu ogonem o pas  :021:)
DCS/FSX/AC/pCARS

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 24, 2006, 23:12:21 »
http://www.break.com/index/f18ride.html   :020:

Ten filmik można pobrać ściągnąć na dysk z patricksaviation.com
link

Ostatnio sporo pościągałem z tej strony i mogę polecić (oprócz Fighter Fling oczywiście) wszystkie filmy z serii "Sukhoi Family", np Su-33:
http://www.patricksaviation.com/videos.php?action=view&id=59

No i świetny Viggen, jakby ktoś do tej pory przeoczył:
http://www.patricksaviation.com/videos.php?action=view&id=36

Jeszcze ciepły Mig-21:
http://www.patricksaviation.com/videos.php?action=view&id=404
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 24, 2006, 23:26:28 »
Polecam tego MiGa wszystkim fanom "żelazka".
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

mmm

  • Gość
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 25, 2006, 14:36:39 »
Dla miłośników maszyn naszych wspaniałych sojuszników;
www.semperapollo.com
« Ostatnia zmiana: Stycznia 25, 2006, 14:55:48 wysłana przez Kusch »

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 25, 2006, 16:20:06 »
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 26, 2006, 15:55:33 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 26, 2006, 16:34:31 »

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 26, 2006, 18:28:56 »
Polecam tego MiGa wszystkim fanom "żelazka".
Fajne, a jednego z tych MiGów miałem okazję oglądać na żywo
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 01, 2006, 21:39:39 »
Filmik z pokazów w locie Tajfuna.Chyba w pewnym momencie się pilotowi niezle upiekło,albo taki cwaniak z niego.

http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=5332
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 02, 2006, 22:40:09 »
No przyznać się, który to nagrywał  :002: :002: :002:

http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=4496

Offline Ros

  • *
  • Uziemniony
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 03, 2006, 14:59:40 »
Chyba w pewnym momencie się pilotowi niezle upiekło, albo taki cwaniak z niego.

Hm, to już kolejny filmik, w którym pilot po zrobieniu odwróconej półpętli popełnia błąd w oszacowaniu wysokości na jakiej powinien wyprowadzić samolot. Pilot Spitfire'a zapłacił za to życiem a pilot Thunderbirds przynajmniej potłuczeniami... Być może użytkownik o nicku Toyo (nie mówię Wujek bo nie było mnie tego pamiętnego dnia w Radomiu :005:) mógłby nam, zwykłym śmiertelnikom to wyjaśnić?  :001:

Pozdrawiam
Though I fly through the Valley of Death I shall fear no Evil for I am at 80,000 feet and climbing
36 Quai des Orfevres

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Filmy (strony z filmami)
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 03, 2006, 15:05:10 »
Zdaje mi się, że już wyjaśniał, o tutaj;
http://www.il2forum.pl/index.php/topic,5118.15.html

Cytuj
Pamiętam pokazy lotnicze w Dęblinie w 1986 roku (niektórzy dopiero wtedy przyszli na świat). Cały program, odbywał się bez ograniczeń nad publiką, wrażenie było niesamowite, do dziś nie  mogę zapomnieć ryku silnika Su-20 przelatującego tuż nad głowami na pełnym dopalaniu, później tylko pisk w uszach i płacz dzieci wkoło. Publika lekko wystraszona, ale szczęśliwa. W ówczesnych imperialistycznych Niemczech w imperialistycznej bazie w Ramstein mniej więcej w tym samym czasie, Tri Colori mają pecha i zderzają się w powietrzu, na ziemi ginie kilkadziesiąt osób, które znalazły się na lini spadania wraków. Podnoszą się głosy, że trzeba zaostrzyć przepisy i zwrócić baczniejszą uwagę na ich przestrzeganie przez załogi, i co ważne, przez organizatorów. Po kilkunastu latach piloci i organizatorzy ignorują to i świat ogląda kolejną tragedię tym razem we Lwowie (stare polskie miasto), najliczniejszą grupę ofiar stanowią dzieci, wiele z nich zapewne marzyła by być pilotami.
Po raz kolejny przepisy są zaostrzane, a ich naruszenie karane. Traci na tym widowisko, ale zyskuje bezpieczeństwo.
Organizatorzy w Radomiu określili kilka ważnych zasad bezpieczeństwa, np. loty samolotów  odrzutowych powyżej 200 m. Figury pionowe wykonywane równolegle do publiczności lub "od"niej. Bezwzględny zakaz wlatywania nad publiczność, jeżeli figura pilotażu wykonywana jest w kierunku publiczności winna  być zakończona nie później niż na linii pokazu (obrazek). Jest wiele rzeczy na które należy zwócić uwagę.

Co do samego wykonania pokazu.
Nie należy dać się ponieść emocjom, nie ma wykonywania akrobacji na siłę, jeżeli coś nie wychodzi i nie ma nakazanych paramertów figurę należy przerwać. Sorry, ale publika nie zorientuje się czy tak miało być, czy nie. Wprowadzenie "do ziemi" - na nakazanej wysokości, nikt nie odróżni czy było 1000 metrów, czy 1100. Należy pamiętać, że zadziwić można tylko i wyłącznie siebie.
Na filmie ze Spitfirem wyraźnie widać, że pilot nisko wprowadził do drugiej polówki pętli z mała prędkością, nie odzyskał jej i siły bezwładności pokonały siły aerodynamiczne. Niestety silnik na tym samolocie jest zbyt słaby bo go "wyrwać". Jedynym sposobem poprawienia błedu było... nie wprowadzać lub jeżeli już to odwrócić samolot po przejściu lotu plecowego. "Coś" najwyraźniej nie zagrało. Po wychyleniach steru widać, że pilotował go fachowiec, nie "ciągnie" na siłę, bo wie, że tym samym może przeciągnać samolot, stara się nadać najbardziej optymalny kąt nataria by wyrobić się przed ziemią, niestety "trochę" zabrakło.

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg