Autor Wątek: Jak spuszczac bomby na cel w szturmowcu?  (Przeczytany 3911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WilkzPolski

• *
  • Dudek Optic
Jak spuszczac bomby na cel w szturmowcu?
« dnia: Maja 25, 2005, 17:36:17 »
Jestem początkującym pilotem Su-25. Ostatnio zerwałem romans z Sukhoiami i wskoczyłem do wcześniej wspomnianej samobomby (bo narazie pełni u mnie taką funkcję :D). Mój problem nie polega na tym jak spuszczać bomby na cel, a jak go znaleźć? Z tego co wywnioskowałem komputer nie ma żadnych problemów nawet w nocy. Czy jest jakiś sposób na w miarę szybkie znalezienie celu??

Offline Kusch

• Global Moderator
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 25, 2005, 17:42:58 »
W przypadku Su-25 to zaleca się jeść dużo marchewki :D
No i oczywiście cały czas spoglądamy sobie na wskazniki.
To tak na szybko.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Schmeisser

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 25, 2005, 17:55:07 »
marchewka pozatym jest bardzo zdrowa i dobra na potencję
oczywiście nie starta, a dobrze przywiązana

tak na szybko to sugerowałbym poświęcic 4/8 podwieszeń na tzw. bombki oświetlające
dają jakieś 45 sekund mocnego światła

Offline Kusch

• Global Moderator
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 25, 2005, 19:17:31 »
Dobra,małe porady:

Obserwujemy busolę,która wskazuje nam waypointy,czyli kierunek w jakim musimy lecieć aby dostac sie w poblize celu

na zdjeciu powyzej prawidlowe wskazania czyli strzalki pokrywają sie z sobą pokazujac nam kurs w jakim powinnismy leciec

Tutaj nieprawidlowe wskazania

Oraz licznik wskazujący ile pozostało km do wyznaczonego waypointu.

Dobrze zapamietac w ktorym waypoincie zaznaczony jest cel.Na poczatek dobra metoda to:
Zaznaczamy w edytorze waypoint tak ok 5/6 km przed celem, zażywamy witaminę A wykonujemy górkę i wypatrujemy ofiar.

Do nocnych ataków tak jak napisał Głos zabieramy bomby swietlne.