Według mojej wiedzy piątka "pozostałych przy życiu" serbskich MiGów-29 została swego czasu wysłana do Rosji na remont i zmodernizowana do standardu 9.12SD - jest on praktycznie tożsamy ze standardem modernizacji MiG-29AS (faktycznie również 9.12SD) u Słowaków, który w ich przypadku obejmował m.in. instalację:
- system identyfikacji swój-obcy AN/APX-113 IFF / moduł szyfrujący KIV-6
- radiostacja AN/ARC-210;
- odbiornik AN/ARN-147 (VOR/ILS)
- odbiornik AN/ARN-153 (TACAN);
- wyświetlacz ciekłokrystaliczny MFI-54 MFD;
- panel PUS-29;
- komputer pokładowy BCWM MWK-03;
- standaryzacja interfejsów wejścia/wyjścia i magistral wg. norm MIL STD. 1553B.;
Serbskie samoloty 9.12SD różnią się według mojej wiedzy od MiGów-29AS praktycznie tylko brakiem nowego IFF tj. AN/APX-113 IFF oraz - co za tym idzie - modułu KIV-6, aczkolwiek jest całkiem możliwe że nawigacji również nie ruszano tj. odpuszczono sobie owe odbiorniki VOR/ILS i TACAN i zostano tylko przy istniejących systemach.
W każdym razie - tamtego IFFa na serbskich samolotach z pewnością nie ma, ciągle widać na nich charakterystyczne trójkątne anteny SZRO.