Autor Wątek: Pierspiektiwnyj Awiacyonnyj Kompleks Frontowoj Awiacyi (PAK FA/T-50/Su-57).  (Przeczytany 92198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hub

  • *
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #165 dnia: Maja 30, 2014, 13:58:21 »
Dżizas! Jakie to to jednak  brzydkie jest...

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #166 dnia: Maja 30, 2014, 17:46:38 »
Dżizas! Jakie to to jednak  brzydkie jest...
Kwestia gustu, jak dla mnie całkiem ładne, ładniejsze od Raptora.

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #167 dnia: Maja 30, 2014, 18:02:01 »
Na początku premiery stwierdziłem, że to paskudztwo.... ale teraz wydaje mi się ładniejszy :)

Niemniej do Raptora mu daleko, a jeszcze dalej do pięknej sylwetki rodziny Su.

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #168 dnia: Maja 30, 2014, 21:08:06 »
Jak mawiał klasyk: "to nie ma wyglądać, to ma latać". :D
You are not stuck in traffic. You ARE Traffic.
Get a bike. Break FREE!
"Still in one piece. Good Job. Let's go home."

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #169 dnia: Czerwca 10, 2014, 21:07:55 »
W nawiązaniu do informacji z http://il2forum.pl/index.php/topic,12961.1425.html. Uszkodzony samolot to egz. o nr 55. W dniu 2014.06.10 w czasie podejścia do lądowania nad prawym wlotem powietrza do silnika zauważono dym. Pilot Siergiej Bogdan wylądował szczęśliwie. Dym okazał się skutkiem pożaru (bo nie ma dymu bez ognia :evil:). Prowadzone są badania mające wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Zdjęcia 055 z 10 czerwca:
Jeszcze "ładnego"...

http://russianplanes.net/id138445

a tu już z "przypalonymi piórami"

http://dementievskiy.livejournal.com/344405.html

Oficjalna informacja na stronie OAK http://uacrussia.ru/ru/press/news/index.php?id4=1397

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #170 dnia: Grudnia 29, 2014, 22:41:07 »
Prototyp Т-50-6-2 w Żukowskim do testów naziemnych.




Odp: PAK FA
« Odpowiedź #171 dnia: Stycznia 20, 2015, 11:40:49 »
The Indians hate their new russian made stealth fighter - dość ciekawy artykuł:

https://medium.com/war-is-boring/the-indians-hate-their-new-russian-made-stealth-fighter-d89b9ce721de

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #172 dnia: Stycznia 20, 2015, 23:05:09 »
Czytam i oczy przecieram. Z Hindusami to jest ciągle ubaw. Strasznie narzekali na Su-30, ale kupowali i wykazują chęc kupowania dalej. T-90 też im nie leżał, więc nabrali go od cholery. Brahmos oczywiście gorszy od ichniego Babura. Umowa z Rafale nie taka jak powinna być - już ją dawaj uwalać... A tu się nagle zorientowali, że w PAK FA silniki nie te - choć cały świat wie od początku, że są one wersją przejściową, reszty mi się nie chce komentować...

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #173 dnia: Stycznia 21, 2015, 19:03:42 »
Cytuj
Czytam i oczy przecieram. Z Hindusami to jest ciągle ubaw. Strasznie narzekali na Su-30, ale kupowali i wykazują chęc kupowania dalej. T-90 też im nie leżał, więc nabrali go od cholery. Brahmos oczywiście gorszy od ichniego Babura. Umowa z Rafale nie taka jak powinna być - już ją dawaj uwalać... A tu się nagle zorientowali, że w PAK FA silniki nie te - choć cały świat wie od początku, że są one wersją przejściową, reszty mi się nie chce komentować...
Zachodnia propaganda  :) , każdy nowy samolot ma problemy taki F-35 też jest daleki od ideału ale żaden z tych projektów nie jest jeszcze ukończony, poczekamy zobaczymy.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2015, 19:15:33 wysłana przez KosiMazaki »
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: PAK FA
« Odpowiedź #174 dnia: Stycznia 21, 2015, 23:44:06 »
W 2014 testowali na Su-27SM zmodernizowane działko Gsz-301 (9А1-4071К), w tym roku ma być zamontowane na T-50:

http://vpk.name/news/125024_rossiiskii_samolet_pyatogo_pokoleniya_t50_poluchit_uluchshennuyu_aviapushku.html
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #175 dnia: Lipca 02, 2015, 18:04:53 »

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #176 dnia: Grudnia 06, 2015, 08:48:18 »
Bez wątpienia piąty prototyp T-50 po remoncie. Czyżby były problemy z stabilnością pracy silników? Bo po co są te dodatkowe kratki na bokach wlotów powierza?

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #177 dnia: Grudnia 06, 2015, 21:59:25 »
Ile Rosjanie mają już PAK FA T-50? Dalej tylko 5 prototypów u numerach "51" - "55" ?

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #178 dnia: Grudnia 09, 2015, 12:48:16 »
Cytuj
Bez wątpienia piąty prototyp T-50 po remoncie. Czyżby były problemy z stabilnością pracy silników? Bo po co są te dodatkowe kratki na bokach wlotów powierza?

Te kratki były od zawsze.

Odp: PAK FA
« Odpowiedź #179 dnia: Grudnia 09, 2015, 12:57:57 »
Cytuj
Ile Rosjanie mają już PAK FA T-50? Dalej tylko 5 prototypów u numerach "51" - "55" ?

Т-50-0/Т-50-КПО   —Конструктивно-подобный образец для наземных и прочностных испытаний
Т-50-КНС—Комплексный натурный стенд (КНС) для наземных испытаний
Т-50-1 51 Первый лётный прототип. Первый полёт состоялся 29 января 2010 года.
Т-50-2 52 Второй лётный прототип. Первый полёт состоялся 3 марта 2011 года.
Т-50-3   53 Третий лётный прототип. Первый полёт состоялся 22 ноября 2011 года.
Т-50-4   54 Четвёртый лётный прототип. Первый полёт состоялся 12 декабря 2012 года.
Т-50-5   55 Пятый лётный прототип. Первый полёт состоялся 27 октября 2013 года.
Т-50-6-1- Шестой прототип (прототип второго этапа) для статических испытаний.
Т-50-6-2 56 Шестой лётный прототип второго этапа. Изготовление.
Т-50-7   57 Седьмой лётный прототип второго этапа. Первый полет состоялся 27 октября 2015 года.
Т-50-8   58 Восьмой лётный прототип второго этапа. Изготовление.