Wyniki sprawdzania "kopii" LOFC:
1. Umieszczenie dwóch kopii tej samej wersji gry (testowane pod 1.12) jedna w wersji podstawowej, a druga w wersji zmodowanej (PL-MOD2beta) - nie ma żadnego problemu w trybie singleplayer, natomiast w trybie multiplayer trzeba zresetować komputer jeżeli najpierw stawiamy np. serwer PL-MOD2b, a potem chcemy postawić serwer np. w LOFC 1.12 bez modów (u mnie to konieczne, a u Some'a 1 - połączenie szło opornie ale szło bez resetu - wniosek lepiej zrestartować komputer). Nie dotyczy to grania jako "client" - trzeba po prostu wyłączyć "jednego" Lock'a i zainicjować "drugiego" - brak problemów przy wejściu na serwer.
Uwaga jeżeli używamy zapory windows to trzeba ręcznie wskazać wszystkie pliki lockon.exe znajdujące się w komputerze. Co do ścian ogniowych: to na Sygate nie ma problemu - sama sobie wczytuje oba pliki exe, z tego co mówił Some 1 o Zone Alarm - to tam trzeba zrobić to ręcznie.
2. Co do kopii LOFC w różnych wersjach to u mnie nie było problemu z jednoczesną obecnością LOFC 1.1, LOFC 1.11, LOFC 1.12 - sprawdzałem to w trybie "singleplayer" (nie mam na drugim kompie tyle miejsca na dysku aby zrobić ileś tam kopii Locka). Ponieważ jednak w plikach patchy nie ma żadnych plików instalowanych do systemu - wszystkie idą do foldera głównego gry - to najprawdopodobniej sytuacja jest podobna do tej opisanej w punkcie 1 (czyli restart komputera pomiedzy stawianiem różnych serwerów)
Może ta sytuacja pomoże nam się czasami połączyć - tych latających WPSP i tych co latają "gołego Locka"