Autor Wątek: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych  (Przeczytany 161466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline czarnyolek

  • *
  • gg 9176114
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #495 dnia: Lipca 14, 2009, 21:03:09 »
Mieszkam niedaleko Łasku, więc takiego skina zrobiłem :)


.Lukaasz.

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #496 dnia: Października 03, 2009, 08:38:47 »
Mam pytanie. Jak można usunąć czerwoną gwiazdę na Su-25? Z kolegami chcemy zrobić eskadrę polskich żabek no i prawie się udało poza szachownicą. Jest ona przykrywana czerwonymi gwiazdami. Z góry dziękuję za pomoc.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #497 dnia: Października 03, 2009, 09:42:54 »
Problem w tym że za gwiazdę odpowiada pik nomera.tga. Jak wyedytujesz w czymś ten plik i usuniesz gwiazdę to usuniesz ją we wszystkich radzieckich samolotach. Rozwiązaniem jest dodanie SU do kraju który posiada samoloty z oznaczeniami malowanymi bezpośrednio na skinach, ale to już jest brubsza rozkminka.
11:05 PM

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #498 dnia: Października 03, 2009, 10:03:05 »
Tak jak napisał Szelma - rozwiązaniem jest stworzenie dodatkowego kraju pod nazwa "Polska"  z odrębnym numerem CLSID (jest kilka wolnych pozostałych po niezrealizowanych projektach krajów przez twórców gry). Wtedy nie trzeba usuwać gwiazd z pozostałych maszyn Rosji.

Zabawa polega na dokonaniu kilku zmian w pliku MEInit.

Te wolne numery dla tworzenia kolejnych państwa to:
CLSID="{62B2538D-3764-4EF1-ABF2-0E329615AB81}"
CLSID="{35DEF74B-3CB8-49AD-B2C8-D831792ECA66}"
CLSID="{EFAA38FB-3F84-4B5D-9C9E-DB69C842C7C1}"
CLSID="{FFDB6693-A220-4301-BE35-3E3AFF54A17A}"
CLSID="{57177E9F-A9B0-4CB9-9FEA-6DBBBBA59E81}"


.Lukaasz.

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #499 dnia: Października 03, 2009, 11:34:57 »
no dobrze. Mam już państwo Polskie ponieważ PL-moda wgrałem tylko nie wiem jak przenieść tam Su-25

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #500 dnia: Października 03, 2009, 12:25:46 »
... tylko nie wiem jak przenieść tam Su-25

Wstawianie samolotu do danego państwa polega na skopiowaniu w piliku MEInit linii dotyczących tego samolotu do nowego państwa. Potem z oryginalnego miejsca usuwasz jedno malowanie, a w tym skopiowanym pliku to samo malowanie zostawiasz, a inne usuwasz. Przeczytaj ten temat od początku - znajdziesz dość dokładne instrukcje jak to zrobić.

.Lukaasz.

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #501 dnia: Października 03, 2009, 13:24:35 »
Zapomniałem powiedzieć, że mam wersję 1.02 czy tak samo się to wszystko robi?

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #502 dnia: Października 03, 2009, 14:35:50 »
Zapomniałem powiedzieć, że mam wersję 1.02 czy tak samo się to wszystko robi?

Zasada jest ta sama, zresztą na początku tego wątku robiłem jeszcze modyfikacje pod LO 1.02.

.Lukaasz.

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #503 dnia: Października 03, 2009, 15:08:46 »
Mam jeszcze jedno pytanko. Jak zrobiliście te zmiany kolorów?

.Lukaasz.

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #504 dnia: Października 03, 2009, 17:37:53 »
Z góry przepraszam za post pod postem ale mam jedno pytanie udało mi się ustawić Su-17M4 jako Flyable. Niestety nie mogę skręcać po wystartowaniu wszystko inne działa tzn. prawie wszystko, bo jeszcze nie działa spadochron hamujący. Czy wie może ktoś jak to ustawić? Czyli jak zmodyfikować model lotu? Z góry dziękuję. I jeszcze raz przepraszam administratorów i moderatorów za post pod postem, ale nie mogłem wcześniejszego edytować z jakiegoś powodu.

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #505 dnia: Października 03, 2009, 17:49:55 »
Jak zrobiliście te zmiany kolorów?

Jakie zmiany kolorów? Możesz trochę precyzyjniej?

... mam jedno pytanie udało mi się ustawić Su-17M4 jako Flyable. Niestety nie mogę skręcać po wystartowaniu wszystko inne działa tzn. prawie wszystko, bo jeszcze nie działa spadochron hamujący. Czy wie może ktoś jak to ustawić? Czyli jak zmodyfikować model lotu?

Zasadniczo to przy zabiegach tworzących nowe flyable z maszyn AI zawsze będą jakieś błędy. W samolotach o zmiennej geometrii nie działa składanie skrzydeł czy ten wspomniany spadochron itp. Dlatego sensowniejszym wyjściem jest pomalowanie Su-25 w takie barwy jak Su-17m4 (Su-22M4) i użycie tego jako maszyny szturmowej w naszych wirtualnych SP niż tworzenie jakiś hybryd flyable.

.Lukaasz.

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #506 dnia: Października 03, 2009, 17:53:40 »
Jeśli chodzi o to pierwsze to już nie trzeba. Kurde tylko nie wiem czemu nie mogę skręcać na su-17, a taka hybryda nawet by mi się podobała z kokpitem su-25 jeśli możliwe to do wykonania. Skos skrzydeł i ten spadochron jeszcze ujdą w tłoku, że ich nie ma tylko żeby się dało skręcać. Czy w ogóle jest możliwość modyfikowania modelu lotu?

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #507 dnia: Października 03, 2009, 19:33:45 »
...taka hybryda nawet by mi się podobała z kokpitem su-25 jeśli możliwe to do wykonania.

To możliwe do wykonania. Ale gdyby to zrobić tak aby wszystko działało poprawnie (poprzez podmianę plików) w LO1.02 to otrzymasz coś o wyglądzie Su-17, ale o własnościach lotnych i kabinie Su-25 ... czyli bez sensu.

Skos skrzydeł i ten spadochron jeszcze ujdą w tłoku, że ich nie ma tylko żeby się dało skręcać.

Problem chyba leży w wersji gry (próbujesz to zrobić na LO 1.02) - o ile dobrze pamiętam dopiero w LOFC po wstawieniu kokpitu do maszyn AI (domyślnie od Su-27) działało pełne sterowanie maszyny i wszystkie pozostałe funkcje.

.Lukaasz.

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #508 dnia: Października 03, 2009, 20:57:43 »
Czyli zostało mi kupić Flaming Cliffs'a. Dobrze, że tata się zgodził na kupno to coś pokombinuję. Muszę się pochwalić, że z twoją pomocą udało mi się przenieść Su-25 do państwa polskiego. Dziękuję za pomoc. Chciałem jeszcze spytać o to jak tworzy się własne malowania i czy zawsze trzeba malować samemu te mocowania blach (nity) i tym podobne linie. Czy może jest łatwiejszy sposób?

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #509 dnia: Października 03, 2009, 21:18:32 »
Chciałem jeszcze spytać o to jak tworzy się własne malowania i czy zawsze trzeba malować samemu te mocowania blach (nity) i tym podobne linie. Czy może jest łatwiejszy sposób?

Do każdego samolotu można znaleźć tzw. template - są to w formacie zwykle PSD z warstwami zawierającymi nity, łącznią blach, napisy eksploatacyjne itd. Malujesz skina na odpowiedniej warstwie i nakładasz na to warstwy z elementami, których nie naruszasz.

Tak na szybko kilka linków (dawno się w to nie bawiłem, nie jestem na bieżąco, więc musisz po prostu poszperać w sieci):
- http://lockon.co.uk/index.php?lang=en&end_pos=516&scr=products
- http://562.50megs.com/LOMAC/
- http://www.checksix-fr.com/ (templaty są w dziale Lock On-FC -> Skins)