Autor Wątek: Bierta i jedzta z tego wszyscy  (Przeczytany 2930 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« dnia: Września 19, 2005, 19:34:23 »

Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #1 dnia: Września 19, 2005, 19:45:58 »
Beta :roll: Co daje, bo nie wiem czy instalować w ciemno, czy czekać na oficjalny?

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #2 dnia: Września 19, 2005, 20:02:28 »
Jak to co daje. Mozna już słowniku poszukać stek wyzwisk lub słów uwielbienia w zależności od odczuć subiektywnych.........
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #3 dnia: Września 19, 2005, 20:24:43 »
hehe, rozmawialem z BFG_Kaya o tym putchu, po tej rozmowie, nawet nie mam ochoty ściągać tego złego snu. Tutaj jego relacja:
1) ponoć 1 sekundowa seria z 0.50 rozrywa fw190 na dwa. (chyba lekka przesada, ale nie tak źle)
2) usunieto manual z bf109 :shock:
3) 109 skręca teraz jak juggernaut  :shock: (luger, cel moja głowa:)
4) spitfire zasuwa teraz jak p-38 late. ( :560:   luger lezy na podłodze, dym leci z lufy, kałuża krwi rozprzestrzenia sie po podłodze  :mrgreen:  :twisted:

czyli słoneczko świeci w całej okazałości. :)  :lol:  :wink:   :560:    :504:
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #4 dnia: Września 19, 2005, 20:25:15 »
Cytat z readme:
- BF-109 flight model fine tuned

Czy ktoś już to testował i wie co zpie#$*....zepsuli ?  :(

Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #5 dnia: Września 19, 2005, 20:29:42 »
Subiektywnych odczuć nie ma, bo jeszcze nie zainstalowałem-niech ktoś inny się poświęci i opisze co i jak :P

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #6 dnia: Września 19, 2005, 20:35:27 »
Sprawdziłem Prop pitch...i....jest manual w 109tce.Różnica jest taka,że po wylączeniu automatycznego pitch'a przy 110 mocy silnik "nabiera" obrotów znacznie wolniej a po załączeniu wytraca także wolniej te obroty.Nadal daje to duże przyśpieszenie,więc w jeżeli chodzi o pitch'a nie jest źle...wracam do testów...

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #7 dnia: Września 20, 2005, 14:22:50 »
Cytat: F. von Izabelin
1) ponoć 1 sekundowa seria z 0.50 rozrywa fw190 na dwa. (chyba lekka przesada, ale nie tak źle)
no to jest 60-80 pocisków z Thunderbolta skupionych w małym punkcie (rozrzut w naszym simie jest marginalny w punkcie w którym wyzerowaliśmy broń)

Zmiany modelu lotu nie zauważyłem, ale albo skutecznośc .50" zmalała, albo wzmocniono A6M5, bo trochę ołowiu trzeba wpakowac żeby coś zdziałac - jak nie można trafic w silnik czy zbiornik w skrzydle od góry/dołu.

Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #8 dnia: Września 21, 2005, 03:19:53 »
No i dałem się podpuścić ........ .    :573:

FM trochę jednak się zmienił, bo mam wrażenie że lata się jak w żelatynie. Po wyrównaniu lotu samolot robi jedno odbicie i wraca na zadany kierunek, potem się trochę pochwieje i uspokaja. Tak jakby opadł na galaretkę.

Ten skok teraz też działa jakoś wyjątkowo opornie. Ciężko brykę rozbujać. Przynajmniej F4. Innych jeszcze nie sprawdzałem.

Ponadto mam wrażenie jakby osłabili moc 30mm. Do tej pory np. jedna krótka seria w zupełności wystarczała by spuścić Li 2, a teraz potrzeba było za każdym z 4 (dla pewności razów) po 2 serie.

Pozytywów na razie brak.

Generalnie (_|_) blada i nie polecam.

Offline SG4_Rush

  • SG4
  • *
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #9 dnia: Września 21, 2005, 12:20:50 »
Wczoraj sobie wgrałem to coś zwane 4.02m, polatałem ze 2 godzinki na BF-ach i Jaczkach. Narzuca mi się tylko jedno stwierdzenie - słoneczko nasze znowu włożyło paluchy tam gdzie nie trzeba było i jak już to kiedyś pisał Schmeisser - "Olo popsuł nam zabawkę mówiąc, że teraz będzie fajniejsza".
Samoloty jakby mniej się bujają, moc 30mm, jak pisał Paulus, chyba słabsza i to co najbardziej boli - wołowaty silnik w 109-ach. Tzn meser wspina się jak wcześniej, ale rozkręcić go do 3000 (G2) no to już trzeba chwilkę poczekać.
O jaczkach trudno mi mówić bo za mało na nich latałem ale chyba jak skręcały tak skręcają, tyle że stabilniej.
Ogólnie dla mnie jest to, delikatnie mówiąc, kicha, gniot i niewypał.

Czaju

  • Gość
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #10 dnia: Września 21, 2005, 13:26:38 »
A w kwestii AI coś się zmieniło, czy nadal przeciwnik lecący na 100 m potrafi przewrócić się na plecy i próbować zrobić pół pętli?

Offline SG4_Rush

  • SG4
  • *
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #11 dnia: Września 21, 2005, 13:53:45 »
Ja latam z AI tylko na ace bo na tym poziomie takich kretynizmów jest trochę mniej, no chyba że się dociąży samolocik AI  :mrgreen: wtedy faktycznie zaczyna tańczyć i jeżeli zejdzie się z nim do parteru to wali w glebę.
W 4.02 nie zauważyłem żadnych zmian w AI. Kręci beczki przy 500-600 km/h jak oszalały nabierając przy tym prędkości i potem drąg na siebie i w górę oczywiście wszystko przy 500-600 wygląda identycznie jak przy 250-300. Zero oporu powietrza. Dobrze, ze chociaż grawitacja została. Dalej jest tak że 1xAI(ace) nie pali do walki tylko do ucieczki, dalej nie przegrzewa silnika itd. Ogólnie w tym aspekcie nie zauważyłem różnicy.

halif

  • Gość
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #12 dnia: Września 26, 2005, 17:57:04 »
Móglby ktoś zrobić re-upload tego patcha, lub wskazać skąd można go ściągnąć. Rzuciłbym na niego okiem.  :504:

Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #13 dnia: Września 26, 2005, 19:17:40 »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Bierta i jedzta z tego wszyscy
« Odpowiedź #14 dnia: Września 26, 2005, 19:25:43 »
Z racji że są 2 tematy o tym samym jeden zamykam a dalsza dyskusja będzie toczyć sie tutaj:

Dalszy ciąg
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"