Autor Wątek: [1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11  (Przeczytany 3458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl

  • Gość
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« dnia: Października 22, 2005, 21:16:30 »
Witam,

Dziś miałem przyjemność polatać z funny manem 1:1 u mnie na serwerze.

Oto garść moich uwag, po ok 5h latania on-line.

1. Skuteczność samów została pogorszona, mniejsza celność rakiet i zdecydowanie mniejsza celność lufowego vulcana, który nie mógł mnie uszkodzić przez 5 minut kręcenia kołówki w jego zasięgu! Wcześniej takie coś było nie do pomyślenia.
2. Rakiety r60 i t73 są mniej celne, wczoraj nie uzyskałem trafienia w su27 odpalając r60 z ~2500m wprost w płonące otwory Mazaka - leciał po prostej, zwalniał, bo bawił się hamulcem aero(sic!).
3. Trudniej w migu29 wykręcić f15. Albo mig nieco gorzej kręci na małych wysokościach albo 15 lepiej.
4. Ogólne odczucie płynności FPS uległo poprawie.

A oto coś osobliwego, bug - "płonące miasta"©



tutaj widać płonące miasta na wybrzeżu...

 

edit: topic na forum lockon.ru ---> http://www.forum.lockon.ru/showthread.php?t=11285

pozdrawiam,
qrdl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #1 dnia: Października 22, 2005, 22:12:49 »
The roof the roof is on fire
we dont need a water let the motherfucker burn
burn motherfucker buuurn

 :twisted:  :twisted:  :twisted:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

qrdl

  • Gość
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #2 dnia: Października 22, 2005, 22:31:43 »
..dodam jeszcze coś co ucieszy kierowców 15... trudniej teraz zalokować 15 w trybie szlem i ver. Pomimo kontaku wzrokowego miałem problemy w zalokowaniu EOSem i radarem 15 funny`ego. Irytujące  :evil:

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #3 dnia: Października 22, 2005, 22:51:41 »
Powiedziałbym, że bardziej realne ;)

Podoba mi się, że w  końcu powiekszyli liczbę flar i konfetti w orzełku, w końcu można przetrwac trochę dłużej, gdy w powietrzu roi się od Archerów. Nie jest to specjalnie realne, bo Orzeł nie przenosi aż 64 flar, ale najwyraźniej chłopaki z ED nie byli w stanie zrobic pojedynczego wystrzeliwywania ich, wiec po prostu dali ich dwa razy wiecej :D

Co do działka to jeszcze nie sprawdzałem.

maverickdan

  • Gość
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #4 dnia: Października 23, 2005, 09:36:56 »
Ja panowie jak już pisałem,zauważyłem że f 15 ma lepsze odejście i na niskich  prędkościach jest bardzo szybki,nerwowy i trudny do opanowania.Mam wrażenie jak by komputer pokładowy f15 nie nadążał nad stabilizacją lotu,albo ja przyzwyczaiłem się do przewidywalności efki.Z grafą u mnie było ostatnio ok tylko po wejściu do sima ,stojąc na lotnisku miałem 5fps po 10 sek wszystko się ustabilizowało.
pozdrawiam

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #5 dnia: Października 23, 2005, 13:18:14 »
F-15C MSIP i E nie mają specjalnie zaawansowanego komputera odpowiedzialnego za sterowanie lotem, przypomina on troche system DFCS z F-14, z tą różnicą, że ten z F-15 pozwala na przekraczanie krytycznych kątów natarcia, w zasadzie samolot zachowuje się tak jakby nie miał systemu FBW.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #6 dnia: Października 23, 2005, 15:22:03 »
Członek teamu ED napisał na forum.lockon.ru:

"No, we have not touch anything in any FM, so it is only a feeling ;) "

Ciężko uwierzyć, że patch mający ponad 50 MB nie dodaje żadnych nowych samolotów flyable ani, co gorsza, nie zmienia modelu lotu, co?  :twisted: Może czas na teorię spiskową o zdolnym programiście z Eagle Dynamics, który po cichu pogarsza/polepsza (niepotrzebne skreślić) właściwości lotne f-15 ?  :mrgreen:


A tak na serio to może inne "czucie" samolotu jest skutkiem pośrednim jakichś zmian kodu gry (w tak złożonym projekcie to całkiem możliwe)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl

  • Gość
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #7 dnia: Października 23, 2005, 15:47:07 »
Witam,

Cytat: some1
"No, we have not touch anything in any FM, so it is only a feeling  "

Cytat: some1
A tak na serio to może inne "czucie" samolotu jest skutkiem pośrednim jakichś zmian kodu gry (w tak złożonym projekcie to całkiem możliwe)

Zwróć uwagę, że temat wątku mówi o wrażeniach, a z tymi trudno dyskutować, jeśli ktoś po głębszym ma wrażenie, że dynamicznie zmienia się wektor grawitacji, to nie można mu wmówić, że ma inne wrażenie niż ma. To chyba jasne. Koledzy mają wrażenie odnośnie 15, a nie napisali, że FM 15 uległ zmianie. Rzecz "czucia" samolotu - jak trafinie zuważyłeś - może wynikać np. z polepszenia FPSów i 100 innych czynników, które nie są bezpośrednią ingerencją w FM.

Cytat: some1
Może czas na teorię spiskową o zdolnym programiście z Eagle Dynamics, który po cichu pogarsza/polepsza (niepotrzebne skreślić) właściwości lotne f-15 ?

Uważaj, bo stąpsz po kruchym lodzie  :twisted: Nie dopuszczę w tym dziale Forum do sytuacji z działu 2 piętra wyżej - tzn. nie będziemy bić piany na temat terorii spiskowych, w innym wypadku  :573:
Proszę pisać o własnych odczuciach (wrażeniach) nt 1.11, potwierdzonych lub niepotwierdzonych - w readme- faktach i dostrzeżonych błędach :-)

pozdrawiam,
qrdl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #8 dnia: Października 24, 2005, 21:56:24 »
Troszeczkę ostatnio polatałem i zająłem się testowaniem Patriota i wpływu krzywizny ziemi na zasięg radaru.Ale po kolei.
Patriot to teraz ciężki orzech do zgryzienia,zestrzeliwuje nasze rakiety jak chce.I dobrze bo o to chodziło  :twisted:.Teraz aby go unicestwić z wysokiego pułapu nie wystarcza jeden samolot.Minimum to para z kompletem Ch-58 i Ch-25MP.Pojedyńczo można,tylko trzeba zastosować taktykę szorowania brzuchem po glebie.Dolatujemy na wysokości +/- 15m i odpalamy cztery Ch-25MP z małym interwałem (czyt. jednoczesnie  :) ) z maksymalnej odległości odpalenia tego pocisku (+/- 25km).Powinno się udać.
Rakiety Patriota są teraz mniej celne jeżeli są odpalane z dużej odległości.W ten sposób możemy go kiwać jak chcemy aż się wypstryka z rakiet.
Do testów ustawiłem sobie baterie Patriota z ilością wyrzutni podniesioną do 8 sztuk (norma) w osłonie rakiet Stinger.Poziom Excelent.
Krzywizna ziemi.Tutaj się zawiodłem.Jak wiadomo lecąc na wys 30m radiolokator (nie uniesiony na maszcie) powinien nas wykryć z odległości maks 50km,a tu nas taka stacja Patriota lokuje już z 100km.Oczywiście krzywizna terenu wpływa na zasięg ale spodziewałem się czegoś więcej  :twisted:

Cytat: qrdl
zdecydowanie mniejsza celność lufowego vulcana


To akurat nie było by dobre.Mieli pogorszyć czas reakcji a nie celność.
Muszę to sprawdzić.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

qrdl

  • Gość
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #9 dnia: Października 24, 2005, 23:04:44 »
Cytat: Kusch
Muszę to sprawdzić.

Powiem jak ja do tego doszedłem. Otóż moim ulubionym sportem jest "pośle kilka pastylek tej 15 na stojance :-))". Niestety, ze względu na samy blue (znasz Kusch tę misje, bo choćby ostatnio w nią graliśmy...) nie miałem okazji uprawiać tej dyscypliny zbyt często, nawet po wyeliminowaniu Tora zostawał Vulcan, ktory b. szybko się wstrzeliwał i kończył zabawę... ostatnio odkryłem w 1.11, że pomimo aktywnego Vulcana, paciorki koło mnie latają, nie wyrządzając większych szkód przez dłuższy czas! Super, latam, vulchuje, biorę 15 na stojance, na pasie, od przodu, od tyłu (na tylnym siedzeniu samochodu kekekek), FISiuje  :lol: a Vulcan strzela... zaczyna być dopiero niebezpiecznie kiedy się wstrzela, a wówczas d.blada. Ale statystycznie czas przebywania nad lotniskiem blue przed zestrzeleniem uległ wyraźnemu 2-3x wydłużeniu. Zresztą FISIE coś o tym wiedzą  :twisted:  :twisted:

pozdrawiam,
qrdl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #10 dnia: Października 25, 2005, 12:53:58 »
Cytat: qrdl
nie będziemy bić piany na temat terorii spiskowych


To ostatnia rzecz na którą miałbym ochotę.


Cytat: qrdl
trudniej teraz zalokować 15 w trybie szlem i ver.


Mnie też w trybach CAC coś inaczej grało, więc zrobiłem kilka prób, z F-15 i B-52 jako cele.

Lecąc f-15 łapie się lock'a z odległości 5nm niezależnie od wielkości celu (w trybie BORE, bo VS ma 2-3 sekundy opóźnienia)

Natomiast w samolotach spod znaku sierpa i młota jest zonk:
- jeśli mamy włączony radar (lub radar i eos jednocześnie) to we wszystkich trybach CAC lock'a można uzyskać co najwyżej z odległości 10km. Można próbować wymusić z większej o 1 do 3 km ale lock natychmiast jest zrywany. Dotyczy to dużego celu jakim jest b-52. F-15 można złapać około 1km blizej

- jeśli radar jest wyłączony i korzystamy z samego eos'a to ograniczeniem jest sensor a nie ustalona odległość. Czyli w sprzyjających warunkach można uchwycić cel z odległości większej niż 25km! (w niesprzyjających będzie to 8-9km). Jeśli włączymy radar to sytuacja patrz wyżej :evil:

Niestety nie pamiętam, czy tak było też w 1.1
Według mnie to coś tu nie gra...

Aha, i jeszcze na splash-screenie MiG'a 29A jeden wlot powietrza jest teraz zamknięty a drugi otwarty, a kiedyś na tej samej fotce oba były otwarte. Czary jakieś czy co?  :D
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

menek

  • Gość
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #11 dnia: Października 25, 2005, 15:57:07 »
wczoraj miałem trochę więcej czasu wiec zasiadłem w kokpicie mojej SUczki 27 i zacząłem testować nowe uaktualnienie do FC
i powiem wam rewelacja, :twisted:  zabierając zestaw R73 i korzystając z termonamiernika mogę zalokować i zestrzelić każdego SAM-a. Jestem w stanie zalokować rakietę z odległości 1.8-2.8 km. przy szybkim odpaleniu R73 przed kabiną oglądam piękny wybuch i lecę dalej nietknięty.
Resztę spostrzeżeń opiszę wkrótce

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #12 dnia: Października 25, 2005, 16:41:19 »
To już było wcześniej,tzn możliwość zestrzeliwania pocisków.Oczywiśćie mówisz o trybie LGNT ( 6 ) kiedy głowica sama przechwytuje cel?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #13 dnia: Października 25, 2005, 16:43:39 »
Tak, wcześniej był długi temat o tym jak Kaa/Kusch (whateva ;) ) zrobił tracka jak zestrzeliwuje Phoenixy Adderami, tylko, że używał do tego Schlema.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
[1.11] Wrażenia z latania, bugi w 1.11
« Odpowiedź #14 dnia: Października 25, 2005, 16:44:20 »
Ekhhm to byłem Ja  :mrgreen:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg