Kilka kolejnych fotek Su-27SM z Awiabazy w Centralnej Ugłowaja, na czele z wcześniej niefotografowanym egzemplarzem Su-27SM n/b
33.
Jego obecność jest o tyle interesująca że wynika z tego że przez jednostkę przewinęło się faktycznie nieco więcej Su-27SM niż dwa tuziny, razem z tym "nowicjuszem" daje to na dziś 25 samolotów Su-27SM.
22 GwIAP / 6987.AB (Центральная Угловая - Владивосток):
Su-27SM 1. AE:
01, 02, 03, 04, 06, 05, 07, 08, 09, 10, 11, 12Su-27SM 2. AE:
20, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 38Su-27UB:
43, 51, 52, 53Czyżby jednostka otrzymała jakąś rekompensatę za maszynę Su-27SM n/b
03 (ew. także n/b
08) przekazane do 929 GLIC w Akchtubińsku?
W sumie przekazanie do tamtego ośrodka Su-27SM z 6987.AB do pewnego stopnia nie dziwi - do tej pory znajdował się tam tylko pierwszy zmodernizowany egzemplarz Su-27SM n/b
56, drugi prototyp i wzorzec do modernizacji, pewnie pojawiło się zapotrzebowanie na dodatkowe maszyny - tym bardziej że SMki z Centralnej Ugłowaja z drugiej serii latały już na silnikach AL-31FM-1.



