Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109191 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

BigMac

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #75 dnia: Września 19, 2006, 22:44:51 »
Ten filmik z odbiciami na samolocie wyglądał dziwnie. Przedobrzyli i kryty płótnem samolot świeci się, jakby był z metalu.

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #76 dnia: Września 19, 2006, 22:49:34 »
Hmm....
A ten myślisz czym był kryty:

W dużym błędzie jest ten, kto myśli, że na samolocie krytym płótnem zobaczy sploty jak na koszuli. Cellon, farba - sztywne to jak blacha prawie. Można popukać.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

BigMac

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #77 dnia: Września 19, 2006, 22:58:44 »
No na żywo kryte płótnem widziałem tylko An-2 i się nie świeciły :) A może brudne były...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #78 dnia: Września 19, 2006, 23:56:49 »
No na żywo kryte płótnem widziałem tylko An-2 i się nie świeciły :) A może brudne były...
Oj niekoniecznie, świecą się aż można się przejrzeć, jednak wszystko zależy też od rodzaju farby i założeń - błyszczący poprawi trochę aero.

w Promo 2 mamy jak na grę na bazie iłka przystało obraz

UBER WODY  :002: na serio buhahha

w tle muzyka H.Zimmermana z Das Boot, btw. ciekawe czy tantiemy płacili  :003:

Promo 1 też nowy (chociaż faktycznie błyszczy aż za bardzo), Promo 3 - to ten co był
« Ostatnia zmiana: Września 20, 2006, 10:09:59 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

BigMac

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #79 dnia: Września 20, 2006, 00:21:46 »
Ciekawe, że zastosowali shader 2.0 a nie 3.0?

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #80 dnia: Września 20, 2006, 00:42:20 »
Jak dla mnie to i z shaderem 2.0 wygląda słodziutko :020:.

Poczekajmy jeszcze na flight model.
"Verkaaft's mei Gwand 'I foahr in himmel!"

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #81 dnia: Września 20, 2006, 08:15:06 »
Ech czekam czekam, mam nadzieje że będzie warto.....   ale mam spore nadzieje. :banan
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #82 dnia: Września 20, 2006, 12:10:39 »
...ciekawe jak będzie teren wyglądał. Czy bedzie na bazie "Sikorski Project" (którego Dev. Team dołączył do Gennadicha), czy też Gennadich stworzy swój własny.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

tomek1988

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #83 dnia: Września 20, 2006, 14:46:53 »
Ciekawe, że zastosowali shader 2.0 a nie 3.0?

Nie wiem, czy te filmy są nowe (oglądałem wcześniej tylko ten z kokpitem). Nie były zamieszczone w żadnym newsie, więc być może powstały już dawno. Po prostu otworzyłem stronę "projects", a potem "Knights of the Sky" i przypadkiem je znalazłem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #84 dnia: Września 20, 2006, 16:16:11 »
Tak miesiąc temu ich na pewno nie było, więc można uznać, że są nowe  :604:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #85 dnia: Września 25, 2006, 22:45:16 »
Widać chyba, że 2007 upłynie nie pod hasłem Uber wody, choć jak wiadomo ta w dobrym simie jest bardzo ważna ale istotą 2007 będzie przede wszystkim konieczny wjazd do hangaru i tam zakończynie lotu, jaki by tam on nie był. Wiemy, że to element IL-2 do potęgi n a już KotS też to będzie miał:

http://www.gennadich.com/id/480/

Zatem poprawne pytanie o nowy sim powinno brzmieć "a jak tam hangary? No da się wjechać czy nie...?"
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #86 dnia: Września 25, 2006, 22:48:19 »
Czyli mamy już wytyczone dwa podstawowe trendy, ba megatrendy w zrównoważonym rozwoju symulacji: woda i hangary. A dokładnie uberwoda i uberhangary. Co nas jeszcze czeka?
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

chincz

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #87 dnia: Września 26, 2006, 12:15:36 »
Może obsługa wypychająca samolot z owegoż hangaru i strzelanie racy sygnalizacyjnej (bez gwarancji efektu  :banan ), kiedy już znajdziemy się w owejż uberwodzie... Piękne klimaciki by były...
Ciekaw tylko jestem wymagań sprzętowych dla tych nowiuśkich kokpitów i uberwody.
Pozdrawiam

hellmut

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #88 dnia: Września 26, 2006, 13:20:26 »
No widzę, że twórcy simów w końcu zaczęli iść we właściwym kierunku - zamiast zawracać sobie głowę modelem lotu, zniszczeń itp.. postawili na to co w simach lotniczych najważniejsze, czyli woda hangary i super błotko ma oponach wozów pancernych (black shark) - wreszcie będzie można pograć:) Zresztą ja podejrzewam, że rozwój simów lotniczych pójdzie w kierunku całkowitej rezygnacji z samolotów, dzięki czemu już nikt nie będzie się autorów czepiał o skopany model lotu :)

Piniol

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #89 dnia: Września 26, 2006, 13:31:11 »
A co, myślałeś że grafa w grach się zatrzyma w okresie kamienia łupanego z pod znaku Red Baron 3D?