Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #120 dnia: Listopada 24, 2006, 00:21:50 »
 :002: O kurcze, tylko trzymających ogon brakuje ;). Już mnie zatkało jak zobaczyłem obracający sie silnik rotacyjny...
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

chincz

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #121 dnia: Listopada 24, 2006, 08:27:51 »
Jejć! A będzie można postrzelać tym coltem??

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #122 dnia: Listopada 24, 2006, 09:35:03 »
świetne!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #123 dnia: Listopada 27, 2006, 08:22:10 »
Trochę tylko dziwne, że na niebie zero chmur a widzimy je w wodzie  na nowych screenach :003:

Fajne to rozbujanie na duzej mocy, potem zejście z obrotami i start. Widać, też , że będzie Vector działał, tak jak obiecali. Tylko, że chyba na koniec tego roku nie ma co liczyć, raczej wiosna 2007.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

chincz

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #124 dnia: Listopada 27, 2006, 08:46:17 »
Dobrze dobrze. Akurat zdążę spłacić stary komputer  :banan A wiecie czego mi w tych mosolotach brakuje najbardziej? Pilota. Trochę to już nudne patrzeć na wajchy, które same się ruszają.

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #125 dnia: Listopada 27, 2006, 10:03:30 »
W OFF Phase 2 w kokpitach będą piloci ;) Na Sim-outhouse było kilka screnów swego czasu.

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 07, 2006, 00:16:04 »
Dobra wiadomość.

Silnik Iłka definitywnie wyleciał z KotS.
Nie będzie już tam ani cienia Madoksława :D

Będzie też 16:9, nie wiadomo jeszcze, czy jako osobna opcja, czy jako automat dopasowujący się do ratio monitora.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 07, 2006, 09:40:57 »
Silnik Iłka definitywnie wyleciał z KotS.
Nie będzie już tam ani cienia Madoksława :D

A to ci news  :020: Czyzby chcieli zrobić porządny FM i stwierdzili, że Olegomatrix jest za "wąski" ?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2006, 19:02:52 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 07, 2006, 10:18:22 »
A to ci news  :020: Czyzby chcieli zrobić pożadny FM i stwierdzili, że Olegomatrix jest za "wąski" ?

Właściwie to robią dwa silniki. Jeden na teraz, drugi "na za jakiś czas" (ale generalnie oba są na tym samym rdzeniu czy jak to się nazywa). W physicsX i tym podobne bajery będą się bawili dopiero później - jak wszystko nabierze jakichś kształtów.

Aaa - mają fotorealistyczną wodę, która mia zżerać max. do 10% mocy obliczeniowej kompa (nie powiedzieli tylko jakiego lol).

Ale całość zapowiada się wielce smerfastycznie śmiem twierdzić. Pożywim - uwidim.

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 07, 2006, 11:19:05 »
Wg mnie jest to chyba jedyny lotniczy sim, na który w najbliższym czasie warto czekać. Pod warunkiem oczywiście, że lubi się klimaty z I WW  :banan . Pytanie do znawców tematu - jest już jakiś termin wydania ? Co chwilę docierają do mnie informacje o zmianach, a to zapewne wydłuży czas oczekiwania.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 17, 2006, 01:55:16 »
Sa nowe fotki z externalami, Engine gry wciaz WIP http://www.gennadich.com/id/498/ nie mówi się kiedy to wyjdzie, jakos obstawiam późna wiosna, coś jak Black Shark zdaje się
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #131 dnia: Stycznia 08, 2007, 20:53:24 »
Piękniutkie :





arty ale From the GAME
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #132 dnia: Stycznia 08, 2007, 21:07:12 »
Teraz to chyba przegięli.  :008: Coś mi się nie chce wierzyć w rozdzielczość textury ziemi i w realtime ambient occlusion w simie O_o


BigMac

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #133 dnia: Stycznia 08, 2007, 21:43:05 »
Sprytnie nie napisali, ile z tego to render z silnika gry, a ile to sprawna ręka artysty ;)

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #134 dnia: Stycznia 08, 2007, 22:56:52 »
Noooooooooo... śliczne.
Jeśli jeszcze:
- karabiny się będą zacinać;
- w Albatros DIII i pochodnych będą się łamały skrzydełka przy ostrych manewrach;
- zostanie zachowana zasada nękajaca samoloty z silnikami rotacyjnymi, czyli asymetryczność pilotażowa;
- itp.


To nie będzie gra   ...    :020:  to wkoncu będzie SYMULATOR !!!
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952