Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109361 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #135 dnia: Stycznia 08, 2007, 23:35:43 »
Noooooooooo... śliczne.
Jeśli jeszcze:
- karabiny się będą zacinać;
- w Albatros DIII i pochodnych będą się łamały skrzydełka przy ostrych manewrach;
- zostanie zachowana zasada nękajaca samoloty z silnikami rotacyjnymi, czyli asymetryczność pilotażowa;
- itp.


To nie będzie gra   ...    :020:  to wkoncu będzie SYMULATOR !!!

O wodzie nic nie napisałeś...

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #136 dnia: Stycznia 09, 2007, 00:48:33 »
Cytuj
- karabiny się będą zacinać;
- w Albatros DIII i pochodnych będą się łamały skrzydełka przy ostrych manewrach;
- zostanie zachowana zasada nękajaca samoloty z silnikami rotacyjnymi, czyli asymetryczność pilotażowa;
Całkiem jak Red Baron 2/3D. Ale postęp  :banan A ile to już lat - z 10?
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #137 dnia: Stycznia 09, 2007, 01:30:15 »
Cha cha ---  ale rezerwujcie dużo czasu na misje.
Prędkość 160-180 km/h;
Czas wznoszenia na 5000m  35min (najlepsze ok 20);
Zapas naboi od 37 do 250;
 :118:
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 09, 2007, 14:07:07 »
Jakbyście sprawdzili olewany przez wszystkich "Richthofen's Skies", czy WoP1920 (no bo grafa nie taka :003:), to byście mieli dobry przedsmak tego co pokaże Kots. Przekręcanie silników, "asymetria", czy odejście skrzydełek, newet Lewisy się zacinają ;) Napiszę o RS szerzej za 2-3 tygodnie, obecnie przygotowujemy nową wersję modu. Został do dokończenia teren i scenariusze.
Te Dr.I to muszą byc po ostrym tuningu artysty grafika, jeżeli porównać screeny z alfy, a te powyżej.  :004:
Ale fakt faktem, KOTS będzie wielkim hitem.

Pozdrawiam!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 20, 2007, 21:38:18 »
Są trzy nowe, tym razem, nocne rzuty : http://www.gennadich.com/
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 15, 2007, 15:28:16 »
Nie wiem czy wiecie, ale chyba pojawiło się nowe promo, dotyczące rzucania cieni rzeczywistych.

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 21, 2007, 08:42:57 »
Cholera...robią teraz model pilota, który sobie spaceruje po ziemi...zaczynam mieć dzikie fantazje na temat tego co będzie można robić w tym simie...

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 21, 2007, 10:03:40 »
Wygląda na to, iż szykuje się symulator przełomowy - tak jak kiedyś Il2, a wcześniej Aces over Europe (of the Pacific) lub Red Baron ...

Screeny wyglądają nieziemsko, ale moje obawy dotyczą DirectaX - jeśli gra będzie zapewniała pełne wsparcie to obecnie karty w pełni zgodne z X kosztują powyżej 2 kilo PLN - to samo dotyczy Visty.

Ale chyba dam się przypalać na stosie byle tylko mieć tę grę w ustawieniach na max'a. Cudeńko - na szczęście trochę czasu jeszcze zostało to i ceny pójdą w dół.

P.S. Jak się przypatrzeć detalom malowań, to twórcy skinów będą mieli twardy orzech do zgryzienia ...   
"Ouendat" aka. "Jasta12_Blitz"

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #143 dnia: Lutego 21, 2007, 12:42:42 »
Wygląda na to, iż szykuje się symulator przełomowy - tak jak kiedyś Il2, a wcześniej Aces over Europe (of the Pacific) lub Red Baron ...

Screeny wyglądają nieziemsko, ale moje obawy dotyczą DirectaX - jeśli gra będzie zapewniała pełne wsparcie to obecnie karty w pełni zgodne z X kosztują powyżej 2 kilo PLN - to samo dotyczy Visty.

Ale chyba dam się przypalać na stosie byle tylko mieć tę grę w ustawieniach na max'a. Cudeńko - na szczęście trochę czasu jeszcze zostało to i ceny pójdą w dół.

P.S. Jak się przypatrzeć detalom malowań, to twórcy skinów będą mieli twardy orzech do zgryzienia ...   

Skąd przypuszczenie, że sim będzie wykorzystywał directa 10? Szczerze mówiąc nie sądze żeby to zaimplementowali. Trzeba pamiętać że część screenów jest ostro podrasowana w photoshopie albo w czymś. Ale szczerze mówiąc nie wiem nic o endżinie po za tym. że będzie to zmodyfikowany endżin Olgierda "Czerstwego" Madoxa.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #144 dnia: Lutego 21, 2007, 12:52:45 »
No właśnie pisaliśmy gdzieś powyżej, że nie będzie:) Oni zrobili własny silnik gry. Pierwotnie, owszem, miał być z IL2, ale po dołączeniu twórców niedoszłego sima WW1 "Sikorski Project", Gennadich zaaplikował ich silnik.

Skinnerzy to raj będą mieli. Silnik, który pokaże dobrze detal jaki zaaplikowałeś skórce to super rzecz, choć faktycznie, bardzo trudno jest odtworzyć fakturę płótna, czy sklejki oraz "być zgodnym w 100%", bo dookoła malowań WW1 jest czasem sporo kontrowersji i co nuż pojawia się jakaś nowa teoria.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #145 dnia: Lutego 21, 2007, 13:20:12 »
No właśnie pisaliśmy gdzieś powyżej, że nie będzie:) Oni zrobili własny silnik gry. Pierwotnie, owszem, miał być z IL2, ale po dołączeniu twórców niedoszłego sima WW1 "Sikorski Project", Gennadich zaaplikował ich silnik.



No rzeczywiście. Shame on me, zwłaszcza że czytałem ten wątek cały. Ale czy to znaczy że będzie dx10?

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #146 dnia: Lutego 21, 2007, 14:04:13 »
Może z czasem. Zerknij na ich forum oficjalne. Może ktoś się już pytał o to.
Ich screeny testowe z gry wykonane są przy użyciu karty graficznej GF 6800 jeżeli się nie mylę (albo 6600 ale chyba mało prawdopodobne), która jest ich standartowym sprzętem w firmie. Tak więc jest jakiś tam obraz tego, jak to może działać. Oczywiście jak będzie jakiś furball z 10 maszynami w powietrzu, to klatki polecą w dół, ale sam silnik jest ponoć bardzo wydajny.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #147 dnia: Lutego 24, 2007, 01:37:51 »
Nowy promo filmik. Naprawdę "mocna" rzecz. Pokazuje Camela i N.17 w locie razem z efektami cieniowania w różnych porach dnia. No i jest dźwięk.
http://www.gennadich.com/files/595/file/multi/GT_Promo6.zip   52MB

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #148 dnia: Lutego 24, 2007, 08:23:16 »
Niech już wydają bo niemogę się doczekać......
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #149 dnia: Lutego 24, 2007, 10:14:07 »
Niech już wydają bo niemogę się doczekać......

Dobrze powiedziane...
To jest sim, dla którego warto kompa trochę podrasować.
Może jestem zboczony ale czasem marzą mi się strafing runy na kolumny piechoty.
I co mnie fascynuje to to, że karabiny zachowują się jak karabiny.